Zimný šál / Winter scarf

Dnes mám pre vás ďalšiu zimnú manikúru, tento raz inšpirovanú mojim novým šálom.

Zimný šál / Winter scarf

Dnes mám pre vás ďalšiu zimnú manikúru, tento raz inšpirovanú mojim novým šálom.
Veľmi dlho som pátrala po dokonalom kúsku, ktorý by som si v zime s radosťou omotávala okolo krku. Jedinou podmienkou bolo, aby bol žltý. Za posledný rok som si túto farbu nesmierne obľúbila. Vlastne ešte aby hrial, veď od toho tu je! Aby mi nebola zima na krk. Dlho som nemohla žiaden taký nájsť. A potom keď už som ho ani nehľadala, natrafila som na tento dvojprúžkatý, žlto-šedý pletený dutý šál. Milujem prúžky... Tak nebolo o čom. Aspoň nechodím fádne, celá v tmavom, čiernom. Lebo to ja zvyknem :)

Today I have for you another winter manicure, this time inspired by my new scarf.

I was searching quite long for the perfect piece that I would wrap around my neck with pleasure in winter. And my only requirement was that it have to be yellow. I fell in love with this color this year. Actually it should be warm also, that's the point of it! To keep my neck from cold. And it was so hard to find scarf like that. And when I stopped searching I found this double striped, yellow-grey knitted circle scarf. Oh, I love stripes... So I had to buy it. Now I don't look so drably, dressed only in dark colors, mailny black. Because that's what I do :)

Zimný šál / Winter scarf

Vzory na oblečení sú celkom vďačným zdrojom inšpirácie pre nail art. Sama som už zopár takých vytvorila a tak ste mohli aj tu u mňa na blogu vidieť napríklad šatku s tisícimi očami a k nej zladenú manikúru :)

Tento žlto-sivý šál je zaujímavý tým, že z jednej polovice má hrubé prúžky a z druhej sú tenké. To som sa snažila zachytiť aj na mojich nechtoch.

Patterns on clothing are very rewarding topic for nail art. I have already created some manicures inspired by what I was wearing so you could see here on my blog for example my scarf with thousand eyes and my matching manicure

This yellow-grey scarf is interesting beacuse from one half it has thick stripes and other half thin. I tried to recreate it on my nails. 

Všetko je maľované voľnou rukou, lebo až potom, ako som začala maľovať ma napadlo, žeby sa mi mohla hodiť prúžkovacia páska. Nakoniec to ale dopadlo celkom dobre a prúžky vyšli celkom úhľadné a rovnobežné. Ako základ som použila dva laky. Sýtejší žltý je Maybelline Colorama 749 a hnedo-sivý (a.k.a. činčilový) je Catrice Absolutely Chincilly!, ktorý som z neznámych dôvodov nemala na nechtoch sto rokov. Potom som tenučkým štetcom maľovala vzorku. Na žlté časti svetlo žltou z Avonu Lemon Sugar a na "činčilové" časti som použila jeden z mojich najobľúbenejších lakov Rimmel Rain Rain Go Away. Rovnaký postup som zopakovala aj na pravej ruke.

Everything is done by hand, because after I started painting I realized that a triping tape would be handy. But it all went well, stripes are nice, straight and parallel. As a base I used two polishes. Deeper yellow is Maybelline Colorama 749 and brownish grey (a.k.a. chinchilly) is Catrice Absolutely Chincilly!, which for no known reasons I forgot to use on my nails. Then with very thin brush I started to paint the pattern. On yellow parts I used light yellow from Avon Lemon Sugar and on "chinchilly" stripes I used one of my all time favorite Rimmel Rain Rain Go Away. I repeated all steps on my other hand.

Zimný šál / Winter scarf

Zimný šál / Winter scarf

Zimný šál / Winter scarf

Snáď sa vám môj dnešný výtvor páčil. Aký je váš obľúbený zimný doplnok? :)

I hope you like my today's creation. What is your favorite winter piece? :)

Fotky pre dnešný príspevok fotil opäť môj priateľ :)

Photos for this post were taken again by my boyfriend :)




6 komentárov :

  1. ja momentálne obľubujem šatku, ktorú som znárodnila mame a kožušinovú vestu:), inak nechtíky sa ti veľmi vydarili!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sal aj manikura su absolutne dokonale - kombinacia farieb a aj to ako ta napadlo este farbami ton v tone domalovat na nechty dalsi vzor.... Velmi pekne a sal je paradny - absolutne jednoduchy ale napad skombinovat uzke a siroke pruhy... Tiez by som taky brala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár! Keď už som myslela, že žiaden nenájdem, zrazu bol predo mnou tento prúžkatý. A práve tá kombinácia širokých a úzkych ma veľmi zaujala...

      Odstrániť
  3. your mani iz amazing! You matched it to the scarf perfectly! Regards, Natasha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks a lot! I'm gonna chceck out your blog... I just glanced and saw nice stuff there ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...