Party Queen

Koniec roka sa nezadržateľne blíži. Dnes budeme oslavovať príchod toho nového, preto treba nechtíkom dopriať niečo slávnostné.

Party Queen

Koniec roka sa nezadržateľne blíži. Dnes budeme oslavovať príchod toho nového, preto treba nechtíkom dopriať niečo slávnostné.
Tesne pred Vianocami som opäť prechádzala moje obľúbené obchodíky v Žiline. Jedným z nich je Pupa Milano, kde chodím už viac-menej pravidelne, pretože ich laky som si zamilovala. Takto pred sviatkami mali akcie a zľavy na rôzne produkty. Najviac ma však zaujali ich Nail Art Mania sety obsahujúce všetko od kamienkov, glitrov, cvočkov, perličiek, zamatového prášku až po fimo. Jeden som si už zadovážila dávnejšie. Tento raz som si vybrala pestrofarebné glitre s názvom Party Queen.

End of the year is unstoppably coming. Todat we will celebrate the new one, so you should dress your nails into something really festive. I went to my favourite shops just before Christmas to see what's new. One of them is Pupa, where I go more or less regularly, because polishes I really love their polishes. Before holidays they had sale on various products. But the most I was attracted by their Nail Art Mania kits containing everything from rhinestones, glitter, studs, beads, velvet powder to fimo. I got one some time ago. This time I picked colorful glitter named Party Queen.

Party Queen

V sete je vždy lak plus ozdôbky, prípadne ešte nejaká pomôcka. Napríklad ku cvočkom som dostala tyčinku so silikónovým koncom (v angličtine picker). Po otvorení tohoto setu na mňa vykukol lak, glitre a štetček na oprášenie prebytočných glitrov.

In the kit you will always find a polish with the nail art sruff, and eventually some tool. For example with studs I got a picker. When I opened the kit, there was polish, glitter and a little brush so you can dust off the excess glitter.

Party Queen

Ako som už spomenula, vybrala som si set s rôznofarebnými glitrami. V ponuke boli ešte jednofarebné strieborné, zlaté, fuchsiové, modré a ružové. Ten môj má číslo 006. Ako základ pre nail art má slúžiť svetlý telový lak číslo 211. Musím sa priznať, že okrem glitrov ma na kúpu tohto setu zlákal práve tento lak. Ide o krásnu slonovinovú farbu, krémovku a ja úplne milujem takéto laky.

As I mentioned before, I bought a kit with multicolored glitters. Available were also plain silver, gold, fuchsia, blue and baby pink. Mine is number 006. As a base for nail art you are supposed to use light nude nail polish number 211. I have to admit that I wanted this kit not only for the glitter, but I really loved this polish. It's lovely ivory color with cream finish and I absolutely love colors like that.

Party Queen

Balenie glitrov ma veľmi potešilo. Po prvé svojím objemom šesť gramov. Po druhé "sypátkom", cez ktoré prejde glitrov tak akurát, bez toho aby ste si ich vysypali celé.

I was really pleased with the package of glitter. It contains six grams of glitter and the "shaker" that release just enough of glitter without pouring them all.

Party Queen

Krásna ružovo-zeleno-modro-strieborná kombinácia glitrov.

Lovely pink-green-blue-silver glitter combo.

Party Queen

Samotná aplikácia bola celkom blbuvzdorná jednoduchá. Ako podklad pod glitre som však radšej zvolila strieborný trblič od Sally Hansen Celeb City. Zdalo sa mi, že ak náhodou bude medzi glitríkmi medzierka, bude strieborná menej nápadná ako telová. Nalakovala som si teda dve vrstvy a kým druhá bola ešte mokrá, začala som sypať glitre. Malý tip, vrch plastového obalu sa dá použiť ako miska na zachytávanie glitrov :) Glitre sa na nechte prichytia kadeako, treba ich teda jemne popritláčať prstom. Potom už len štetčekom oprášiť tie prebytočné. Rozhodla som sa glitre použiť len na prostredník a prstenník, lebo som si chcela vychutnať telovku aj samostatne. Tá sa lakovala fantasticky, už v prvej vrstve kryla nezvyčajne dobre na to, že ide o svetlý lak. Stačili dve pohodlné vrstvy.

The application itself was really foolproof. As a base for glitter I rather used silver sparkle from Sally Hansen Celeb City. I thought that it would be better if there would be some spaces between the glitters it will be less obvious than the nude. I painted two coats of polish and when the second one was still wet I sprinkled my nail with glitter. Little tip, the top of the plastic case can be used as a bowl to catch falling ones:) Glitter can catch not very well so you have to press them gently on the nail. Then just use the brush to dust off the excess. I decided to use glitters only on middle and ring finger, because I wanted to enjoy the nude polish just itself. Application of it was simply fantastic, it was nicely oapque after first coat even it is a quite light polish. Two coats were just enough.

Party Queen

Povrch glitrov je nerovnomerný, preto je dobré ich "preliať" vrstvou hutnejšieho nadlaku. Ja som použila dva, najskôr Essence Gel-Look a Sally Hansen Insta Dri, no možno im doprajem ešte jednu.

The surface of glitters is uneven so it's a good idea to add a good coat of a thicker top coat. I used two of them the first one was Essence Gel-Look and then Sally Hansen Insta dri, but I think I will add one more.

Party Queen

Všetky nail art sety boli v tom čase v akcii, tak ma celá táto paráda stála len €4,90, čo pri cene jednoho laku €3,90 nie je vôbec zlé.

All these nail art kits were on sale, so this finery cost me only €4,90, since one polish from Pupa costs €3,90 it was quite a deal.

Na záver by som vám chcela zaželať krásneho Silvestra a všetko dobré do Nového roku a poďakovať sa za vašu priazeň. A do komentára mi napíšte, čo máte dnes na nechtoch vy :)

In the end I would like to wish you a lovely New Year's Eve and all the best in New year and to thank you for being such a great readers. And you can write me in comment what are you wearing today on your nails :)




7 komentárov :

  1. Ahoj, opet krasne upravene a bezchybne nalakovane nehty, radost pohledet☺ Bezva kombinace! Hrozne moc se mi takoveto telove odstiny libi, ale neslusi mi. Mam nalakovany bily podklad a top coat Rimmel MIDNIGHT MISTLETOE. Preji Ti do noveho roku hodne volneho casu, abys mohla lakovat a blogovat!😆

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj! Ďakujem za milý komentár! Možno si ešte nenašla ten spávny odtieň ;) Ale aj ja mám farby, ktoré mi veľmi nesvedčia. Biela s Midnight Mistletoe je rozhodne skvelá kombinácia. Voľný čas sa bude hodiť ;)

      Odstrániť
  2. To je překrásný ♥ Ani nemám pořádně slov, protože tohle je fakt paráda. :) Taky přeji vše nejlepší do roku 2015.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krááásné, jednoduché, dokonalé. S těmi kratšími nehty to působí moc hezky, tak nějak roztomile. A béžový lak k barevným třpytkám je super volba, alespoň se ty barvy vzájemně nijak netlučou. Tleskám!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak to vidim i ja, ze ty kratsi nehtiky jsou takove roztomile!

      Odstrániť
    2. Ďakujem dámy! Myslím, že to bol celkom aj zámer múdrych hláv v Pupe :) A ja som si aspoň mohla kúpiť najkrajšiu telovku :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...