Cukrová vata / Sugarspun

Dnes mám pre vás toľko sľubovaného ružového krásavca, ktorého ste videli medzi novými kúskami z Novembra. Mohol by to byť aj jahodový kok...

Cukrová vata / Sugarspun

Dnes mám pre vás toľko sľubovaného ružového krásavca, ktorého ste videli medzi novými kúskami z Novembra. Mohol by to byť aj jahodový koktejl, ale napríklad aj taká cukrová vata :)

Today I have for you this lovely pink polish that I promised in my November picks post I will show it to you soon. It could be a strawberry coctail, but also a sugarspun :)

Cukrová vata / Sugarspun

Ako som písala, našla som ho v malej, zapadnutej drogérke. Určite bolo týchto glitrových lakov viac. Mne sa podarilo zohnať číslo 52. Viackrát som už spomínala, ako veľmi rada nosí takéto bledunko ružové laky, preto som nemohla odolať ani tomuto.

Lak má krásnu baby ružovú farbu. Vo vnútri fľaštičky nájdete všetko od väčších glitrov červenej, ružovej a čiernej farby cez menšie modré, zelené a zlaté, až po ružový mikro prášok. Lakoval sa veľmi pohodlne, na fotke vidíte dve vrstvy. Glitre pekne spolupracovali a podarilo sa mi ich dobre rozmiestniť po nechte.

As I mentioned I found it in little drugstore. I believe in this collection there was much more of these glitter polishes. I bought number 52. I mentioned before that I like to wear this kind of pink polishes, so I couldn't resist.

The polish has lovely baby pink color. In the bottle you can find everything, from larger red, pink and black glitter, smaller blue, green and gold and even pink micro glitter. Application was comfortable, here you can see two coats. Glitters are distributing nicely on the nail.

Cukrová vata / Sugarspun

Lak je za normálnych okolností lesklý, no ako vidíte na fotkách, použila som zmatňujúci nadlak (po čase sa z neho stal polomatný :)). Rozhodne to pomohlo vyniknúť všetkým trblietkam.

The polish is normally shiny, but as you can see on the pictures, I used mattifying top coat (as I was wearing it, it became semi matte :)) But definitely it helped glitter to pop.

Cukrová vata / Sugarspun

Cukrová vata / Sugarspun

Cukrová vata / Sugarspun

Dnes síce len tak v skratke, ale už vo štvrtok sa môžete tešiť na ďalší príspevok, tentokrát s recenziou.

So that's all for today, but on Thursday I have for you next post this time it will be a review.




6 komentárov :

  1. ten je nádherný, musím asi skočiť do zapadnutej drogérky v Hlohovci a pozrieť sa po ňom, či ho tam náhodou nebudú mať. Určite vyzerá lepšie ako ten môj omyl Quees Star, čo som si doniesla :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba skúsiť Tetu alebo potom ozaj také malé slovenské klasiky, žiadna DM a 101 :D A ďakujem :)

      Odstrániť
  2. čo už mi ostáva, len sa sem chodiť kochať tvojimi manikúrami:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je pan krasavec, vážně nádhera ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...