To naj z 2014 / The best of 2014

Posledné dni vídavam, ako každý nechtový blog bilancuje, čo priniesol tento, ešte stále aktuálny rok 2014.

To naj z 2014 / The best of 2014

Posledné dni vídavam, ako každý nechtový blog bilancuje, čo priniesol tento, ešte stále aktuálny rok 2014.
Mne sa to predchádzajúce roky akosi nepodarilo. No teraz som sa "hecla" a rozhodla som sa vybrať si z každého mesiaca jednu obľúbenú manikúru. Pre celý článok kliknite na konkrétny mesiac :)

Lately I've been seeing every nail blog looking back what this, still current year 2014 brought. I have never managed to write a  post like this. But this time I pushed myself and decided to pick one favourite manicure of each month. To see full post, click on particular month :)

Január / January

Oh, whatever!

Mesiac, v ktorom som bojovala s lámajúcimi sa nechtami a nakoniec som to aj vzdala s nápisom "whatever" a kvietkami.

In this month I was struggling with constantly breaking nails and in the end I gave up with lettering "whatever" and flowers.

Február / February

Šupinky / Flakies

Kombinácia duochromatických šupiniek a drobných črepiniek na tmavom základe pre maximálny dúhový efekt.

A combo of duochromatic flakies and tiny flecks on dark base to achieve maximum of rainbow effect.

Marec / March

Iba fialová / Only purple

Mojou najobľúbenejšou manikúrou v marci bolo vrstvenie fialových a ružových glitrov.

My favourite manicure of March was layering of purple and pink glitter.

Apríl / April

Inšpirované mojou novou fľašou / Inspired by my new bottle

V apríli som sa inšpirovala vzorom na mojej novej fľaške.

In April I did a manicure inspired by my new drinking bottle.

Máj / May

Jahodový koktejl / Strawberry milkshake

V máji som som vôbec nemala čas na nechty, tak som vybrala ešte jednu obľúbenú z apríla a dopriala som si sladký jahodový koktejl. Tiež som sa trochu posťažovala na nekvalitu nových lakov od Essence.

In May I was extremely busy so I picked another mani from April and I spoiled myself with sweet strawberry coctail. And I also ranted about quality of new Essence polishes.

Jún / June

Zabudnuté... / Forgotten...

Stále trochu zaneprázdnená som zabudla na tieto nechtíky a kombináciu neónovo ružovej a fialovej.

Still bit occupied I forgot to post these lovely nails and combination of neon pink and purple.

Júl / July

Tisícero očí / Thousand eyes

V lete som sa inšpirovala ďalším úžasným vzorom, tento raz na mojej šatke. Tisícero očí, epá, epá... :D

In summer I got inspired by another lovely pattern, this time one was on my scarf. Thousand eyes, epa, epa :D

August / August

Jazvečík z plechovky / Dachshund from a tin

Po objavení tejto rozkošnej škatuľky som neodolala a vytvorila jazvečíkovskú manikúru. A venovala som ju tomu nášmu chlpáčovi :)

When I found this cute tin can I couldn't resist and I created this dachshund manicure, And I dedicated it to our fluffy little one :)

September / September

Škola volá / Back To School

V septembri som si v rámci jesennej výzvy namaľovala na nechty školský zošit napriek tomu, že som ju úspešne ukončila :)

In september, because of autumn challenge, I painted a school notebook on my nails even I successfully finished my study :)

Október / October

Upršané dni / Rainy days

Vďaka Veve som si otestovala svoju kreativitu na rôzne témy. No medzi moje najobľúbenejšie vôbec patrí táto upršaná manikúra.

Thanks to Veve I tested my creativity on various themes. But this rainy manicure is one of my all time favourite.

November / November

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Posledný deň v novembri a zároveň prvú adventnú nedeľu som hosťovala u Veve so svojou vianočnou manikúrou. Doteraz sa teším, aký mala úspech :)

Last day of November and, at the same time the first Sunday of Advent, I was a guest at Veve's with my Christmas manicure. Until now I'm really pleased that everyone liked it.

December / December

Born Pretty Store kamienky / rhinestones (review / recenzia)

Mojou najobľúbenejšou manikúrou z decembra bol tento modro-fialový gradient s dúhovými kamienkami z Born Pretty Store. Tá kombinácia ma úplne uchvátila.

My the most favourite mani of December was this blue and purple gradient with oil slick rhinestones from Born Pretty Store. That combination was simply mesmerising.

Bol to skvelý rok (nie len čo sa blogovania týka), veľa nového som si vyskúšala, veľa som sa naučila. Snažím sa neustále zlepšovať a prinášať vám zaujímavé témy, recenzie... Do ďalšieho roku mám mnoho lakovacích predsavzatí a nápadov. Už teraz sa teším :)

It was a great year (not only because of blogging), I tried so many new things, I learned a lot. I try to improve constantly and bring you interesting themes, reviews... I have many nail art New Year's resolutions and ideas. I already looking forward :)




2 komentáre :

  1. Taky se moc tesim, prave jsem si prosla cely Tvuj blog a jsem nadsena z Tvych napadu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Teší ma, že ťa moje výtvory zaujali a dúfam, že do budúcnosti nesklamem :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...