Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

V Pupe sa nedávno objavila limitka, o ktorej by som vôbec nepovedala, že ma zaujme.

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

V Pupe sa nedávno objavila limitka, o ktorej by som vôbec nepovedala, že ma zaujme.
Dúfam však, že ju ešte v predajniach majú, lebo nakoniec za z týhto troch fľaštičiek vykľuli vážne fešáci :)

Limitka sa volá Bronze Fever a okrem rôznych líčidiel v nej nájdete aj štyri laky. Ja som jeden z nich nechala na pospas osudu, lebo podobnú čokoládovú krémovku doma mám.


I wouldn't tell that the last limited edition from Pupa will be so interesting for me. But I hope they still have these polishes in the shops because in the end they are all pretty awesome :)

The limited edition is called Bronze Fever and besides all those bonze makeup stuff you'll find there four polishes. I left only one in the store since I have really similar shade of chocolate brown already in my stash.


Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Prvým, ktorý si predstavíme je Pearly White. Názov ho vlastne dokonalo popisuje - ide o perleťový biely lak. No nie je to celkom klasický perleťák, lebo obsahuje aj väčšie, akokeby opálové čiastočky. Vďaka nim lak pôsobí modernejšie a sofistikovanejšie.


The first one is Pearly White. And the name is actually pretty accurate - it is white polish with pearl effect. But not like usual white with pearl because it contains those larger opalescent particles. And thanks to them the polish looks more sophisticated and modern.

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Keďže nepatrí do kategórie dokonale krycích lakov, na efekt, ktorý vidíte na fotkách budete potrebovať tri vrstvy. Pri niektorých lakoch nie som ochotná niečo také tolerovať, no pri tomto mi to nevadí.


It isn't really a perfectly opaque polish and for the effect you see on the photos you'll need three coats. Usually I'm not willing to tolerate it but this one is exception.

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Navyše, vďaka jeho "ne-krycej" schopnosti som objavila ďalšiu možnosť, ako tento lačik využiť - ako efektový nadlak. A v tejto forme sa mi páči úplne najviac :)


Moreover because of that 'coverage' I found another way how to use this lovely polish - like a effect topper. And I love it this way the most :)

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Úplne stačí, ak pridáte jednu vrstvu tohoto zázraku na hocijakú krémovku. A vyzerá úžasne na každej jednej farbe.


All you need is one easy layer of this miracle over any creme polish you want. And it looks amazing over every single color.

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Samozrejme, že sa mi najviac páči na tmavých odtieňoch. Tu ho napríklad vidíte nalakovaný na úplne obyčajnej čiernej. Ja sa neviem vynadívať!

Vôbec sa nebudem čudovať, ak teraz pobežíte do najbližsej Pupy práve pre Pearly White ;)


Of course totally I love it over the black base. Here you can see it painted over basic black polish. I can't take my eyes of this combo!

I wouldn't be surprised if you'll run right now to your nearest Pupa store to grab Pearly White ;)


Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Druhým, nemenej pekným kúskom je Golden Rose. Odtiene ružového zlata sú poslednú dobu veľmi populárne a ja napriek tomu, že zlatú farbu veľmi neobľubujem, tomuto laku som neodolala. Vlastne práve tento spôsobil to, že som sa pri limitke vôbec zastavila.


The second one is as pretty as the first one and it's called Golden Rose. The shades of rose gold are really popular lately and even I'm not a big fan of gold I couldn't resist buying this one. Actually this polish was the reason why I stopped by the stand with this LE.

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Zaujalo ma totiž to množstvo drobulinkých zlato-medeno-bronzových šupiniek v jemnom nude perleťovom základe, ktoré z diaľky vytvárajú dojem práve tej jemne naružovelej zlatej.


And this is what caught my eye - tons of tiny gold-copper-bronze flakies in soft nude pearl base. This combo really looks like rose gold color from the distance.

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Lakoval sa veľmi príjemne a na úplné kytie mi stačili dve vrstvy.


The application was easy peasy and I needed only two coats for full coverage.

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Posledným z trojice je Bronze Copper. Najskôr ma zaujala tá jemne načervenalá farba a potom som si všimla drobulinké (asi) duochromatické šupinky.

Stále sa neviem rozhodnúť, či sa hodí k môjmu odtieňu pleti alebo nie, no páči sa mi :)


The last one from this three is Bronze Copper. At first I liked the reddish hue but then I noticed another tiny (I suppose) duochromatic flakies.

I still can't decide if it looks good against my skin tone or not but I like it anyways :)


Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Lakoval sa rovnako dobre, ako jeho zlato-ružový kolega a stačili ho dve vrstvy. Už v prvej však kryje dobre, a tak ho nabudúce vyskúšam použiť na pečiatkovanie.

Akurát, ako pri všetkých metalických lakoch, treba trocha opatrnejšie narábať so štetčekom. Inak môže trochu pruhovať.


Another problem-free application here just like the previous one and I used two coats. But it was pretty opaque after the first one so I assume it could be good for stamping. I will try this sometimes.

I have to mention that just like other metallic polishes you have to be bit careful how you paint your nails since the brush strokes can be more visible as you apply the polish.


Pupa - Bronze Fever Lasting Color Gel

Zaujal vás niektorý z týchto krásavcov? Ak áno, napíšte mi ktorý. Prípadne, či ste si už z tejto limitky niečo stihli uloviť :)


So what do you think about these polishes? Let me know in the comments which one is your favorite :)




10 komentárov :

  1. Nádherné odstíny :).
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím :) Laky od Pupy mám veľmi rada. Aj ty máš od nich nejaké obľúbené kúsky? :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Som rada, že sa ti páčia :) Počula som, že už máte Pupu aj v ČR, tak sa po nich môžeš popozerať :)

      Odstrániť
  3. Nádherné sú oba! Ale ten prvý je top na tej obyčajnej čiernej, to je mega, čo sa mu podarilo vykúzliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež z toho bieleho nemôžem :) Milujem efektové laky, ktoré vedia z obyčajnej nudnej krémovky vyčarovať niečo takto nádherné :)

      Odstrániť
  4. Dosť nezvyčajné odtiene, no o to zaujímavejšie. Radosť pozerať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa páči :) Sama som bola prekvapená, že som po nich siahla :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...