Mermaid sisters

V predchádzajúcom článku som vám ukázala tento lak prelakovaný cez rôzne farebné krémovky. Tento efekt sa mi tak zapáčil, že som s ním mu...

Mermaid sisters

V predchádzajúcom článku som vám ukázala tento lak prelakovaný cez rôzne farebné krémovky. Tento efekt sa mi tak zapáčil, že som s ním musela hneď vytvoriť nail art :)
Keďže si tento rok celkom ulietam na morsko-pannovom nail arte, chystala som sa na ďalší. A ako som tak videla všetky tie farbičky vedľa seba, pripomenulo mi to niektorý z dielov seriálu Malej morskej panny, keď sa tam objavili aj Arieline sestry.


In previous post I showed you this polish over different color creme polishes. I loved the effect so much that I just had to create nail art with it :)

And since I'm still quite into mermaid nail art why not to create another one. And as I saw all those colors next to each other it reminded me of the Little Mermaid series starring Ariel's sisters.


merm_sis photo c666761eb8bb18a07e982bb8fd1f4af2.jpg

A každá jedna má inej farby chvost :)


And they all have differently colored tail :)

Mermaid sisters

Tak som teda zhromaždila všetok potrebný materiál a začala som experimentovať :)


So I gathered all the material I needed and started to experiment :)

merm_sis_gif photo mer_sis.gif

Ako podkladové laky som si pre dnešný nail art vybrala tieto: modrý Bell - číslo 07, zelený Golden Rose - Rich Color 70, žltý Avon - Lemon Sugar, oranžový Golden Rose - Rich Color 06 (nemala som po ruke obyč krémovku) a ružový Golden Rose - Rich Color 69.

Každý z nich som potom pretrela jednou vrstvou môjho milovaného Pearly White od Pupy. Chvíľu som počlaka, kým všetko pekne uschne a mohla som ísť pečiatkovať :)


For my base I used five polishes: blue Bell - number 07, green Golden Rose - Rich Color 70, yellow Avon - Lemon Sugar, orange Golden Rose - Rich Color 06 (I had only this one orange) and pink Golden Rose - Rich Color 69.

I painted one layer of Pearly White from Pupa over each nail. I waited a while until everything was dry and I started stamping :)


Mermaid sisters

Veľa pečiatok so šupinami som vtedy ešte nemala (už som doobjednala :D), a tak som použila moju obľúbenú Hēhē 005, s ktorou som už jeden nail art morskej panny vytvorila.

Na pečiatkovanie som potom použila takmer všetky laky od Colour Alike z ich letnej kolekcie My Perfect Summer - Blue Ocean, Fresh Mojito, Sunshine, Juicy Tangerine a Berry Smoothie. Všetky laky od Colour Alike nájdete aj na Naillande :)


I didn't have many fish scale patterns in my stamping plate collection (I ordered some more :D) so I used my fave one number 005 from Hēhē that I've already used for one mermaid nail art.

For stamping I used almost all polishes by Colour Alike from their My Perfect Summer collection - Blue Ocean, Fresh Mojito, Sunshine, Juicy Tangerine and Berry Smoothie. You can buy Colour Alike polishes at Nailland too :)


Mermaid sisters

Na záver som všetko dozdobila "korunkami" z mušličiek a okrúhlych kovových ozdôb a prelakovala poriadnou vrstvou nadlaku.

A teraz mám pre vás zopár detailných fotiek :)


Finally I added some sea shells and round metal studs to create a 'crown' on each nail and topped with a good layer of top coat.

And now I have for you few detail photos :)


Mermaid sisters

Mermaid sisters

Mermaid sisters

Mermaid sisters

Mermaid sisters

Mermaid sisters

Už teraz viem, že toto nie je môj posledný šupinatý príspevok :) Dúfam, že vám to nevadí a že sa vám dnešný článok páčil.


Even now I know that this isn't my last scaly post :) Hope you don't mind and I hope you like today's post :)




15 komentárov :

  1. To je krasne, vyborny napad a uz dlho obdivujem vynimocnu kvalitu fotiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. To ten lačik z Pupy ich skrášlil do dokonalosti ;) Teším sa, že sa ti páčia :)

      Odstrániť
  3. Tak to je krásna mani, taká asociácia s rozprávkou by ma veru nenapadla, parádne to je :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Mne to napadlo až keď som skúšala rôzne farby na tom nechtovom koliesku - vzorkovníku :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. po zveřejnění komentáře se načetly =D krásné!

      Odstrániť
    2. Ďakujem za upozornenie aj za pochvalu. Flickr sa v poslednom čase so mnou nekamoší :D

      Odstrániť
  5. To je taková nádhera ! Nemůžu se vynadívat. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hovorím si, dokelu, tá Alicka je brutálne šikovná. Môžem si tu oči vyočiť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ále, veď to nakoniec nebolo nič zložité ;) No ďakujem ti veľmi za komentár :) Ešte stále sa tu naň usmievam :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...