Essence - Juice It!

Po nejakom čase sa zas v našich slovenských DMkách objavila nová limitka od Essence, z ktorej ma zaujali všetky výrobky :)

Essence - Juice It!

Po nejakom čase sa zas v našich slovenských DMkách objavila nová limitka od Essence, z ktorej ma zaujali všetky výrobky :)
No keď som prišla pred ich stojan, polovica vecí bola už fuč (hlavne melónová kefa na vlasy a balzam na pery v tvare čerešne). Aspoň že laky tam boli všetky štyri :) Dokonca aj s nálepkami.


After a while I found in our Slovak DM drugstore brand new limited edition from Essence. I liked every single item of this LE :) But when I came to store half of the goodies were sold out (mainly melon hair brush and cherry-shaped lip balm). Luckily they had all four polishes :) Even those adorable stickers.

Essence - Juice It!

A tu ich máme, fešákov :) Sú jelly a krásne farebné. Zľava - červený I Love You Cherry Much, ružový You´re One In A Melon, oranžový Orange Is The New Black a jemnučký púdrovo-ružový Peach Dreams Are Made Of This.

Ani od jedného z nich som neočakávala úplné krytie, keďže ide o jelly laky a vždy som naniesla dve vrstvy.


And here they are :) They are jelly and gorgeously colored. From left - red I Love You Cherry Much, pink You´re One In A Melon, orange (obviously) Orange Is The New Black a soft powdery pink Peach Dreams Are Made Of This.

I wasn't expecting full coverage since they are jelly and sheer and I used two coats for all my swatches.


Essence - Juice It!

I Love You Cherry Much je naozaj ako zrelé čerešne - šťavnatá červená s dávkou purpurovej.


I Love You Cherry Much is just like ripe cherries - juicy red with some magenta in it.

Essence - Juice It!

Essence - Juice It!

You´re One In A Melon je úžasne chutná, stredne tmavá žuvačková ružová.


You´re One In A Melon is totally cute, medium dark bubble gum pink.

Essence - Juice It!

Essence - Juice It!

Orange Is The New Black je nádherná pastelová oranžová. Veľmi zaujímavá a netradičná farba z drogérky.


Orange Is The New Black is gorgeous pastel orange. Very interesting and in my opinion quite unusual color in our drugstores.
Essence - Juice It!

Essence - Juice It!

Peach Dreams Are Made Of This je tiež veľmi pekná i keď podobných sheer / jelly púdrových lakov je v drogérkach neúrekom. Napriek tomu sa mi páči :)


Peach Dreams Are Made Of This is also very pretty even though there are many similar sheer / jelly powdery peach / pink / nudes to buy. But I still like it :)

Essence - Juice It!

Essence - Juice It!

Tu ich máte všetky pekne pohromade. Ktorý z nich sa vám páči najviac? :) Ja sa neviem nejak rozhodnúť :D


And here they are all together. Which one you like the most? :) I somehow can't decide (as usual) :D

Essence - Juice It!

Samozrejme, ani dnešný článok nemôže ostať bez nail artu. Tento raz som do poslednej chvíle nevedela, čo s touto štvoricou vykúzlim. Skúšala som bodky, prúžky, skrátka kadečo a nebola som spokojná. Chcela som totiž nejaký základ pre ovocné nálepky, ktoré boli súčasťou limitky.


And of course I had to do some a nail art! This time I had no idea what I will do with this fantastic four ;) I tried dots, stripes, lots of things but I wasn't happy with the results. I wanted some nice base for the stickers that I grabbed with polishes.

Essence - Juice It!

Nakoniec som vydumala toto - techniku mramorovania pomocou pečiatky. Dá sa robiť viacerými spôsobmi. Buď nakvapkať laky na podložku a potom do nich otlačiť pečiatku alebo pre tých najlenivejších stačí laky naniesť priamo na pečiatkovač :D Len netreba zabudnúť použiť latex okolo nechtov. V opačnom prípade je potom čistenie dosť makačka :)


Finally I figured out this - marbling using the stamper. You can do it either dotting the polish on some surface and then dip the stamper into it or (for those totally lazy people) slapping them on the stamper and then press it all onto your nail :D Just please use some kind of protection for your cuticles and skin since the clean up is in this case hard work :)

Essence - Juice It!

Výsledný efekt sa mi veľmi pozdával a bola som rada, že som si zvolila práve túto metódu.


I absolutely loved the result and I was really happy that I chose this method.

Essence - Juice It!

A tu sú spomínané nálepky. No uznajte, nemohla som ich tam nechať. Dokonca boli posledné :) Kde sú plameniaci, ananásy, melóny... To mám hneď v rukách :D

Vidíte ten nápis "scented nail stickers"? Tak oni vážne voňajú. Mentolovo ^_^


Here are the stickers I've already mentioned. I just couldn't leave them there. I actually grabbed last package. You know me... I love flamingos, pineapples, melons... :D

And do you see that 'scented nail stickers'? The really do smell. Like mint ^_^


Essence - Juice It!

Dosť sa z týchto nových Essencáckych nálepiek teším, lebo sú ozaj fanastické. Kvalitou sú presne také isté, aké som použila na môj Neónový tribal gradient :)


I'm happy that Essence is producing more of these 'new' stickers because they are fantastic. The quality-wise they are the same like those I used in my Neon tribal gradient :)

Essence - Juice It!

A tu máte finálnu manikúru :) Ja som s ňou bola nadmieru spokojná.


And here is the final manicure :) I was really satisfies with this one.

Essence - Juice It!

A ak vám život ponúkne citróny, urobte si z nich limču ;)

Ďakujem že ste sa znova u mňa zastavili a prečítali si dnešný článok :) Stihli ste si aj vy niečo uloviť z tejto limitky?


And when the life give you lemons, make a lemonade ;)

Thank you for stopping by and reading today's post :) Did you manage to get something from this limited edition too?




12 komentárov :

  1. Ooo tak tie laky sú parádne a nail art tiež ! :) Rozkošné sú tie nálepky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Celkom som prekvapená, že sa mi tie laky tak veľmi páčia :) Na druhej strane ma vôbec neprekvapilo, ako veľmi sa mi páčia tie nálepky :D

      Odstrániť
  2. Nehty jako ovocné bonbónky, naprosto k sežrání ! ♥ Taky nevím, který odstín je ten top. Asi prostě takhle pospolu je to nejlepší. :D Padám z voňavých nálepek - připisuji na seznam...:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, ako to robíš, ale vždy nájdeš dokonalo výstižné pomenovanie! Cukríky to sú! :) Nálepky určite pohľadaj a rovno si kúp jedny do zásoby (tak ako ja :D)

      Odstrániť
  3. Minulý týždeň som na ne pozerala v Dmke, ale až ty si ma presvedčila, že to bude dobrý nákup :) Veľmi sa mi páči melónová farba a tvoje kreatívne poňatie všetkých lakov spolu je perfektné! Mramorovanie je nádherné! A plameniaci! Krásna limitovaná edícia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som ti pomohla rozhodnúť sa :) Ďakujem veľmi pekne za milý komentár. Plameniakov som si odložila na ďalšiu manikúru ;)

      Odstrániť
  4. Nádherné letní barvičky! Vypadají vážně kouzelně. :) A k tomu ty nálepky? Dokonalost! Sice na takhle zdobené nehty nejsem, ale na jiných se mi to moc líbí. :) Opravdu povedená limitka. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Limitka je boží a tvoje zdobení taky! :-) Já původně sehnala jen červený a nálepky...ale v Německu limitka končila a já ukořistila ten růžový, který je božský a jen za 1 Euro:-D :-D Ale ten oranžový vypadá taky dobře. Koukám jsem se trošku rozepsala:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monika :) Kľudne sa rozpíš, ja si rada prečítam aj trochu dlhšie komentáre :) Teším sa, že si ich zohnala skoro všetky. Máš pravdu, ružový má takú špeci farbu. Zaujímavú :) Ja som na ne asi narazila hneď, ako ich vyložili, lebo tam boli ešte všetky. No aj tak už bolo kopec predaného z toho stojana. Šlo to ako teplé rožky :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...