Nicole Diary - Tropical waterdecals

Pred pár týždňami sa lakovo-blogový svet zbláznil z pečiatkovacích platničiek a vodolepiek od Nicole Diary.

Nicole Diary - Tropical waterdecals

Pred pár týždňami sa lakovo-blogový svet zbláznil z pečiatkovacích platničiek a vodolepiek od Nicole Diary.
Ak ste túto značku ešte nezachytili ide o predajcu nechtových vecičiek na Aliexpresse a Amazone. A okrem iného predáva aj vlastné platničky a vodolepky s neopozeranými a zaujúmavými vzormi.


A few weeks ago the nail blogger went crazy over the stamping plates and waterdecals by Nicole Diary. If you don't know about this brand yet it's a seller of nail goods on Aliexpress and Amazon. They also sell their own stamping plates and waterdecals full of interesting patterns.

Nicole Diary - Tropical waterdecals

Ja som samozrejme tiež neodolala a objednala som si "zopár" z nich. Tu vidíte tie, ktoré mám momentálne doma, ďalšie sú totiž na ceste ;)

Vodolepky ma veľmi prekvapili, lebo sú ozaj veľké. Radostná správa pre tie z vás, ktoré máte dlhé nechty :)


I couldn't resist too and ordered "few" of them. Here you can see only those I already have home and more is on their way to me ;)

The waterdecals really surprised me because they are larger than I'm used to. Great news for those of you who have longer nails :)


Nicole Diary - Tropical waterdecals

Pre dnešnú manikúru som si vybrala vodolepky s úžasným tropickým vzorom a tukanmi :) Okrem toho sú tam aj ananásy a ako dobre viete, tie ja milujem!


For today's manicure I picked those with awesome tropical pattern :) Of course I wanted them because of those pineapples. And you know that I love pineapples!

Nicole Diary - Tropical waterdecals

Skombinovala som ich s mozdro-zeleným holografickým krásavcom Kryptonite od značky El Corazón, ktorý dokonalo ladí s tukaním perím ;)


I paired them with this gorgeous teal holographic polish called Kryptonite by El Corazón, that matches the feathers of toucans on the decals ;)

Nicole Diary - Tropical waterdecals

Nicole Diary - Tropical waterdecals

Stále ma fascinuje, že El Corazón dokáže vyprodukovať tak krásne laky za naozaj prijateľnú cenu. Na ich e-shope majú sériu Large Hologram po 3,51€ a na Naillande stojí jeden holo fešák 5,30 €.


I'm still fascinated that El Corazón produce such a beautiful polishes for a really friendly price. On their own e-shop you can buy Large Hologram polishes for 3,51€ on Nailland you buy one holo beauty for 5,30€.

Nicole Diary - Tropical waterdecals

Pod vodolepky som musela použiť biely White Wild Ways od Essence, lebo sú priesvitné. Len pre zaujímavosť, na moju dĺžku nechtov som potrebovala len jeden najmenší prúžok vodolepiek :)


Under the waterdecals I applied white polish Wild White Ways from Essence because they are see through. By the way these waterdecals are really huge and I needed only the smallest one stripe for two nails :)

Nicole Diary - Tropical waterdecals

Nicole Diary - Tropical waterdecals

Nicole Diary - Tropical waterdecals

Vodolepky od od Nicole Diary vám teda môžem vrelo odporúčať. Nakoniec si ich isto kúpite všetky, tak ako ja :D Cena je tiež veľmi prijateľná - jeden hárok stojí (väčšinou) 0,99 €. Objednávala som ich z Aliexpress a doma som ich mala do dvoch týždňov s poštovným zadarmo :)


So I can totally recommend the Nicole Diary waterdecals. Maybe you will end up buying them all just like me :D They are also pretty affordable - one sheet costs (most of them) 0,99 €. I personally ordered them from Aliexpress and the package arrived in two weeks and the shipping is free :)

Nicole Diary - Tropical waterdecals

Čo na ne poviete? Už som vás navnadila? :) Nabudúce vám zas ukážem tie spomínané pečiatky.


What do you think about them? Will you get some? :) Next time I will show you the stamping plates I mentioned before.




11 komentárov :

  1. Líbí se mi kombinace barev. Vodolepky od Nicol sice nemám, ale mám doma jiné, taky z Aliexpressu a jsou opravdu super. Navíc máš moc krásný tvar nehtů. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aliexpress je zabiják časua nikdy som si tam nemala urobiť účet :D Majú tam kadejaké fajnové veci :) Ďakujem za kompliment :)

      Odstrániť
    2. ... ach, presne! Ten AE je zrut casu, slziacich oci, nekonecneho rozhodovania sa (ved nemozem si kupit vsetko! A vyberat je riadna fuska :D) a koniec koncov aj tych penazi. Prave dnes som si veru dost vodolepiek objednala a dufam, ze im to nepotrva dlho, kym ich budem nedockavo vyberat z obalky uz vo vytahu :D

      Odstrániť
    3. https://www.facebook.com/HowToCakeItWithYolanda/videos/1422890321061120/ to by bola torta pre teba, co :)

      Odstrániť
    4. Fúha! Tak to áno :D Aspoň už viem, ako má vyzerať moja torta na najbližšie narodky! :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Nebudeš ľutovať :) Ja som bola maximálne spokojná. Som zvedavá, čo si objednáš ;)

      Odstrániť
  3. Neeee, čichám čichám možná první objednávku z Aliexpress...:D Dokonalost, tihle tukánci ve společnosti Kryptonite :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči :* Práve veci od Nicole Diary ma donútili vôbec Aliexpress riešiť :D A vôbec neľutujem :)

      Odstrániť
  4. Krásné vodolepky:-) Těm asi taky neodolám :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda sú ;) Ťažko odolať, pekné, lacné... Už som radšej ticho :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...