piCture pOlish - Salt Water + nail art

V poslednom čase sa snažím odolávať a nekupovať každý jeden lak čo sa mi zapáči.

piCture pOlish - Salt Water + nail art

V poslednom čase sa snažím odolávať a nekupovať každý jeden lak čo sa mi zapáči.
Jasné, v drogiške sem-tam padne nejaký Essencák za obeť :D Skôr mám na mysli každomesačné nájazdy na Nailland.

No keď piCture pOlish nedávno vydali novú mini kolekciu lakov, ktoré vznikli v spolupráci so známymi nail blogerkami, nevydržala som to a medzi inými som si objednala aj úžasný letný odtieň s názvom Salt Water.


Lately I'm trying my best to resist and don't buy every single polish I see and like. Well, you know... When I'm in drugstore I usually leave with one or two Essence (or other) polish :D But I mean my raids on my fave Nailland each month.

But when piCture pOlish put out newest collaboration polishes I had to go and buy at least one. So I picked gorgeous summery aqua shade called Salt Water.


piCture pOlish - Salt Water + nail art

Salt Water vznikol v spolupráci so šikovnou Giannou aka Nailstorming. Určite poznáte jej návody na úžasné nail arty ;)


Salt Water emerged from collaboration with talented Gianna aka Nailstorming. I bet you know her and her awesome nail tutorials ;)

piCture pOlish - Salt Water + nail art

Ja som tomuto laku úplne podľahla. Od kedy mi prišiel som ho mala na nechtoch asi päťkrát. Úplne som sa do tejto dokonalo azúrovo modrej zamilovala. Och :D


I simply love this beauty. I had it on my nails like five times since it arrived. That color is everything. It has the right amount of blue and turquoise and ugh... Sorry I'm done :D

piCture pOlish - Salt Water + nail art

Lakoval sa pohodlne a kryje perfektne v dvoch vrstvách. Vlastne ako všetky laky od piCture pOlish :)


I needed only two coats for full coverage. Well all the polishes from piCture pOlish are awesome when it comes to application :)

piCture pOlish - Salt Water + nail art

Salt Water je nie je úplne krémovka, a ak sa pozriete zblízka uvidíte, že jednotlivé vrstvy zľahka presvitajú. Drobné holografické úlomky sú poznávacím znamením PP lakov a aj v tomto ich nájdeme neúrekom.


Salt Water is not usual creme polish and when you look closely you'll see that it's actually a crelly polish. The polish is also full of tiny holographic shards that are signature finish of PP polishes.

piCture pOlish - Salt Water + nail art

Z nejakého dôvodu sa a napriek tomu, že vo fľaštičke to "holo" vidno dobre, na nechtoch sa veľmi neukazuje.


The holo effect is nicely visible in the bottle but for some reason it didn't show up that much on my nails.

piCture pOlish - Salt Water + nail art

Je to jednoducho také lenivé holo. Ja som naň skúšala kadejako svietiť, na svetle ho zvŕtať no nechcelo sa mu. Aj tak sa mi ale Salt Water nesmierne páči :)


It is kind of lazy holo. I tried all the lights I have, I was turning my hands in every direction but nothing helped. Whatever... I still love it! :)

piCture pOlish - Salt Water + nail art

Po troch dňoch užívania si tejto úžasnej farby (ospravedlňujem sa za strašidelne odrastené nechty :D) som pridala efekt morskej peny a jednu striebornú nálepku v tvare mušle.


After three days of enjoying this color (sorry for those scary grown outs :D) I added the sea foam effect and one silver sticker shaped like shell.

piCture pOlish - Salt Water + nail art

"Morskú penu" som vytvorila nakvapkaním bieleho laku do vody rovnakým spôsobom, ako pri watermarble a následným nastriekaním alkoholu/liehu na vodnú hladinu. Vtedy sa v laku vytvoria nepravidlené otvory, do ktorých som potom ponorila nechty (s kožičkou ochránenou tekutým latexom :))


The 'foam' is done with waterspotting technique when you drip the polish on the water surface just like when you do watermarble and then you spray it with some alcohol/hand sanitizer. That create holes in the polish and you can dip your nails (with cuticles covered in some latex) to the water :)

piCture pOlish - Salt Water + nail art

Takže... toto leto teda už ani nemusím ísť k moru. Môžem ho totiž mať hocikedy na nechtoch :D


Well... I don't need to go to the seaside. I can have my own sea on my nails whenever I want :D




12 komentárov :

  1. I love the color but also I adore the name of this nail polish! and this "foam" effect - can't take my eyes off :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I have the same feelings about it :) Loving the name too! And I'm happy you love my nail art dear :)

      Odstrániť
  2. wow. neviem čo mám povedať. je to nádherný lak, skvelý napad na tú penu + nálepka mušle. TOP! Nič iné to dostatočne nevystihne!

    www.xoqueenb.webnode.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, tak to je opravdu nádhera. Asi bych ho nosila stále. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Při pohledu na nail art jako bych úplně slyšela šum moře ♥ Nádhera je to a ten lak..nedivím se, že jsi mu tak podlehla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vravím, že už nemusím toto leto ísť k moru :D Som rada, že sa ti aj lak aj nail art páčia :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...