Neon tribal gradient

Leto je v plnom prúde, festivaly sa blížia a moje nechty si priam pýtajú byť odeté do výrazných farieb a vzorov :)

Neon tribal gradient

Leto je v plnom prúde, festivaly sa blížia a moje nechty si priam pýtajú byť odeté do výrazných farieb a vzorov :)

Asi pred mesiacom som v DMke spozorovala malý stojan plný mini fľaštičiek lakov od Orly. Našla som tam väčšinu novej neónovej kolekcie PCH (Pacific Coast Highway) a zopár kúskov z jarnej Melrose. Veľmi som sa potešila, lebo som tam našla presne tie laky, ktoré som si pôvodne chcela objednávať cez net z Errow.sk :)


Summer is here, festivals are coming and my nails are screaming for some bright colors and bold patterns :)

Around month ago I discovered little stand full of mini bottles of Orly polishes in DM drugstore. I found there most of new summer neon collection PCH (Pacific Coast Highway) and some pieces from spring Melrose collection. I was really happy because I wanted to order these shades from the online store :)


Neon tribal gradient

A v ten istý deň som v Tete natrafila na nové nálepky na nechty od Essence. Neodolala som a v hlave sa mi zrodil plán :D


And the same day I grabbed these new nail stickers from Essence in another drugstore. I couldn't resist and immediately I knew what I will do with all these new goodies :D

Neon tribal gradient

Hneď ako som tieto dve neónky uvidela vedľa seba, vedela som, že si s nimi na nechtoch vytvorím gradientík. Najskôr som si nechty nalakovala bielym lakom Wild White Ways od Essence.


As as saw these two neons next to each other I wanted to had them both on my nails. So I went for simple gradient. I started with my fave white polish Wild White Ways from Essence.

Neon tribal gradient

Neon tribal gradient

Na špongiu som potom urobila dva širšie, prekrývajúce sa pásy pomocou žltého Road Trippin a ružového Put The Top Down.

Road Trippin je v skutočnosti ešte viac neónový no to ani foťák a ani editor nejako nezvládli :D A aby som nezabudla - Put The Top Down kryje skvelo už v prvej vrstve, no Road Trippin potrebuje na úplné krytie dve až tri vrstvy.


Then I painted two wider overlapping stripes on the sponge with yellow Road Trippin and bright pink Put The Top Down.

Road atrippon is actually more neon than on my pics but not my camera nor the photo editor couldn't handle it somehow :D Oh and I forgot... Put The Top Down has great coverage - it's almost one coater but Road Trippin needs two or three coats for full coverage.


Neon tribal gradient

Neon tribal gradient

Takto nalakované nechty som potom vydržala nosiť celé tri dni. Tak veľmi sa mi táto kombinácia zapáčila :)


I wore this combo for three days just like that. I just love this gradient so much :)

Neon tribal gradient

Na štvrtý deň som sa rozhodla na nechty ponalepovať nálepky Tribe' O Metric od Essence. Tieto ich nové nálepky sú skvelé, lebo sú tenšie a mäkšie. Vďaka tomu krásne priľnú na necht a dobre držia. Nemusíte sa teda báť nejakého dvíhania krajov a odlupovania :)


Then on fourth day I added the stickers called Tribe' O Metric by Essence. These new ones are really awesome because they are thinner and softer. They lay flat on the surface of the nail and stay like that. You don't need to worry about lifting edges or peeling the stickers off :)

Neon tribal gradient

Vzory na nálepkách sú veľmi vydarené a dobre kombinovateľné. A dokonca máte na výber z čiernej a bielej farby :) Môžem vám ich vrelo odporúčať. Sama mám už nakúpené nejaké do zásoby ;)


The patterns are really great and well picked so you can easily combine them. You can even choose from black or white :) I can only recommend them. I've already bought some backups ;)

Neon tribal gradient

Neon tribal gradient

Dúfam, že sa vám nail art páči a že som dnes nepotešila len milovníčky neóniek :)


I hope you liked today's nail art even if you aren't a fan of neon polishes :)




11 komentárov :

  1. No vyzerá to krásne, parádne letne :) Musím už aj ja vymyslieť nejaký letný gradient.
    A inak v Dmke (by) mala byť limitka Essence aj s voňavými nálepkami, naposledy keď som bola pozrieť tam ešte ani nebola, či už som to prešvihla? :D Tie nálepky by mohli byť tiež super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Veronika :) Už sa teším na tvoj výtvor :) Ja už som ukoristila všetky laky z tej limitky a mám aj nálepky. Už aby boli na mojich nechtoch, sú totálne rozkošné! Dúfam, že ju niekde objavíš. Bola by škoda ju prepásť :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem za info:), tak možno na tú limitku ešte niekde natrafím.
      Ale aj keď nie, budem sa tešiť čo vytvoríš s nálepkami :)

      Odstrániť
  2. Tak ty nálepky jsou peckový a jakmile na ně narazím, tak jdou se mnou. :D Z nehtů přímo křičí LÉTO! Paráda ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ako, Romči, už si ich našla a kúpila? Lebo ja už mám asi tretie :D

      Odstrániť
  3. Snáď najdokonalejší gradient aký som kedy videla. Klobúk dole! Tribal nálepky sú tiež krásne, dlho som mala v pláne si ich kúpiť, akurát pochybujem, že by som ich aj vynosila. Som tak lenivá robiť si veselé a kreatívne nechty :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach Leni, toto mi nerob. Sa tu červenám až za ušami! Ďakujem za takú pochvalu :) Určite by si ich vynosila, krásne oživia aj jednoduchú, jednofarebnú krémovku :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...