Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Tento typ "gélových" lakov nie je na našom trhu žiadna novinka. Vždy som bola voči nim dosť skeptická a odrádzala ma vyššia cena...

Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Tento typ "gélových" lakov nie je na našom trhu žiadna novinka. Vždy som bola voči nim dosť skeptická a odrádzala ma vyššia cena.

No keď mi z parfumérie El Nino ponúkli otestovať Miracle Gel od Sally Hansen, moja zvedavosť vyhrala. Vybrala som si dva krásne odtiene - modrý Tidal Wave a fuchsiový Mad Women. K tomu som samozrejme vyfasovala aj špeci nadlak.

Miracle Gel sľubuje výdrž laku až do 14 dní a na ich aplikáciu nepotrebujete žiadnu UV či LED lampu. Dokonca nepotrebujete ani base coat, čo ma celkom prekvapilo a desť som sa bála, či mi laky nezafarbia nechty. Našťastie sa nič také nekonalo :)

Zo stránky Sally Hansen som sa dočítala, ako táto technológia funguje. Farebné laky a nadlak obsahujú oligoméry. V chémii sa už neorientujem tak dobre, ako na gympli, no múdre internety hovoria, že oligomér je nízko molekulárny polymér zložený z niekoľkých štrukturálnych jednotiek.

Nadlak navyše obsahuje aj fotoiniciátor, ktorý aktivuje väzby medzi farebným lakom a nadlakom. Laky tak tvrdnú na dennom svetle bez potreby UV alebo LED lampy. No denné svetlo tiež obsahuje UV žiarenie... ;) Preto je nadlak ukrytý v čiernej, nepriehľadnej fľaštičke. Odlakovávajú sa bežným odlakovačom.


This type of "gel" polish is nothing new on the market. I was always skeptical about them and the higher price put me off. But when I was asked to test these from El Nino perfumery my curiosity won. I picked two gorgeous shades - blue Tidal Wave a fuchsia Mad Women. I also got the special top coat.

Miracle Gel promises up to 14 days of color and shine and you don't need any UV or LED lamp to cure them. You even don't need a base coat, which sounds quite scary and I was afraid they will stain my nails. But nothing like that happened :)

From the Sally Hansen site I found out how this technology works. The color polishes and top coat contains oligomers. I can't remember much from the chemistry class but the might Internet said that oligomer is is a molecular complex that consists of a few monomer units, in contrast to a polymer, where the number of monomers is, in principle, not limited.

The top coat also contains a photoinitiator that activate bond between color and top coat. Therefore polishes cures in daylight without the need of UV or LED lamp. But the daylight also contains UV rays... ;) That's why the top coat is hidden in black opaque bottle. You can remove them easily with normal nail polish remover.


Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Prvým z dvoch lakov je Tidal Wave. Nádherná a žiarivá elektrická modrá. Konzistenciou je niečo medzi krémovkou a jelly. Lakovala sa výborne v dvoch vrstvách.


The first one I have is Tidal Wave. Beautiful and bright electric blue. The consistency is between creme and jelly. The application is great and it covers in two easy coats.

Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Štetčeky týchto lakov sú ploché a široké. Niektoré s striané lepšie, z niektorých zopár štetiniek vytŕča, no lakuje sa s nimi celkom pohodlne. Dá sa s nimi nabrať pomerne veľké množstvo farby a občas som si tak nechtiac zaliala celý necht.


The brushes of these polishes are flat and wide. Some of them are cut in nice curve others are bit shaggy, but they are comfortable to use. But they can hold good amount of paint and I easily flooded whole nail few times.

Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Druhý odtieň má názov Mad Women. Ide o stredne tmavú magentu s prímesou malinovej a krásnym fuchsiovo modrým shimmerom. Veľmi pekne sa hodí ku môjmu odtieňu pleti a na nechtoch vyzerá veľmi elegantne.


Second one is called Mad Women. It's a medium dark magenta with drop of raspberry red and with lovely fuchsia and blue shimmer. This one looked particularly well on my nails and it looks really classy.

Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Je trochu tekutejší než Tidal Wave, no stále sa lakoval pohodlne. Na úplné krytie mi stačili dve vrstvy.


It's bit runnier than Tidal Wave but still easy to apply, For full coverage I needed only two coats.

Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

Záverečným krokom tejto manikúry je nadlak. Veľmi ma prekvapilo, ako rýchlo schne. Respektíve tuhne. Po pár minútach sú nechty suché na dotyk, no nenechajte sa pomýliť. "Vytvrdzovanie" však trvá oveľa dlhšie. Preto, keď som prvý raz lakovala Tidal Wave tesne pres spaním, som sa na druhý deň zobudila s "nádherným" obliečkovým dizajnom :D


The final step in this mani is to add the special top coat. I was surprised how quickly this one dries. Or rather how quickly it hardens. After few minutes the surface is dry to touch but don't get fooled. The actual curing takes a lot longer. And when I was painting Tidal Wave for the first time right before I went to bed I woke up with "lovely" fabric design :D

Sally Hansen Miracle Gel - Tidal Wave + Mad Women

A ako je to teda s výdržou týchto "zázračných gélov"? Obidva prešli záťažovým testom a obidva som nosila neporušený týždeň. Musím však podotknúť, že som si aj oboma vrstvami farebného laku a aj nadlakom poriadne zalakovala špičky nechtov - lak sa vám musí dostať až pod necht. Asi na štvrtý deň som si na nechtoch všimla rôzne drobné prasklinky, no lak držal aj tak.

Mad Women som dokonca dala otestovať mojej mame, ktorá mu dala poriadne zabrať či už v práci, alebo doma pri upratovaní a asi na štvrtý deň sa začal odlupovať.

Formuláciu "až do 14 dní" teda tieto laky splnili :D Ak si však viete poriadne nalakovať nechty, aj obyčajný lak vám vie vydržať rovnako dlho, ako tieto "gélovky".

Navyše ako som spomínala vyššie, vždy ma odrádzala cena. El Nino tieto laky predáva momentálne za 4,64€ za farebný lak a rovnako stojí aj nadlak. Nepamätám si presne koľko stoja v DMke, ale myslím že až dvojnásobne viac...

Skúšali ste už systém Miracle Gel, či iné "gélové" laky? Ak áno, koľko vám vydržali na nechtoch?


So what about the lasting power of these "miracle gels"? I was testing both of them and I was able to wear them for one week. But I have to say that I wrapped the tips of my nails well with all layers of color and top coat - the polish must get under the nail. On the fourth day I noticed little cracks on the surface of some of my nails but the polish held on.

I painted Mad Women on my mum's nails and she is pretty tough with her nails in the work and also home when she is cleaning the house. On the day four the polish started to chip.

So these polishes kept the promise "up to 14 days" formulation :D But if you know how to paint your nails properly even normal nail polish can say on your nails this long.

So have you already tried these Miracle Gel polishes or other "gel" polishes? If yes, how long did they lasted?




14 komentárov :

  1. Od Sally Hansen mám jeden lak a je skvělý, ale teď nosím gelové nehty :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, že si narazila na taký, ktorý je fajn :) S gélovými si zatiaľ spokojná?

      Odstrániť
  2. Tieto laky ma tiež odrádzajú kvôli cene, ale možno raz vyskúšam. Mad Woman je teda ale krásny odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono tá výdžž naozaj nie je fenomenálna. Držia o trochu lepšie, ale nie 14 dní, ako tvrdí SH. Ak si budeš nejaké kupovať, skús práve El Nino. Oproti drogérke je to vždy lacnejšie takmer o polovicu ;)

      Odstrániť
  3. never tried them, mostly because of the reviews on blogs that were not too favorable...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No wonder... I was resisting too long and I have to admit if I wasn't asked to try them I wouldn't buy them by myself. And yes, these are not "miracles" in the bottle...

      Odstrániť
  4. Ježiši, tak krásne odtiene. A ten druhý namiešaný pre mňa ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, krásne sú obidva :) A vedela som, že Mad Women sa ti bude páčiť ;)

      Odstrániť
  5. Ten modrý je neskutočný. Teda, páčia sa mi obidva, ale ten modrý je vážne brutálny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ty si moja krvná skupina :) Alebo laková? :D Ja presne tento odtieň modrej úplne milujem a dokonca mám viacero fľaštičiek takmer rovnakej farby :D Maniačka...

      Odstrániť
  6. Od Sally mám také jeden, ne z té gel kolekce, ale z klasické. Má dobrý štěteček, rychle schne.. bohužel s výdrží už to takové terno není, a k tomu je třpytivý takže hrozně špatně odlakovává :( No ale i tak ho miluji! :D Mimochodem mě uchvátil Mad women :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám laky od SH všeobecne dosť rada. Ostatné laky ti vydržia lepšie? Výdrž je samozrejme závislá aj od samotného laku, ale často sa mu dá pomôcť už len tým, že si zalakuješ špičky nechtov :)

      Odstrániť
  7. Ta modrá mě dostala ! Úplně jsem se teď zamilovala ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...