Remington Styler Curl Revolution + nail art

Dnešná recenzia bude trochu z iného súdka. Nebude sa totiž týkať primárne nechtov...

Remington Styler Curl Revolution + nail art

Dnešná recenzia bude trochu z iného súdka. Nebude sa totiž týkať primárne nechtov...
I keď sa budeme stále baviť o keratíne, ktorý je základnou zložkou nechtov... ale aj vlasov. A práve o ich úprave bude dnes reč :)


Today's review will be little bit different because I won't write about nails primarily... But it will be still in topic since nails and hair are both made of keratin. So yes, I'm going to write about hair styling :D

Remington Styler Curl Revolution + nail art

Asi pred mesiacom bol môj blog pridaný na portál Blogerky.cz a onedlho zaradený aj medzi top 5 blogov februára. Ani som len netušila som, že aj vďaka tomu mi v mailovej schránke pristane správa s ponukou na spoluprácu práve s portálom Blogerky.cz :)

Napriek tomu, že mi ponúkli na recenzovanie produkt, ktorý nie úplne súvisí s témou môjho blogu, som túto spoluprácu s radosťou prijala. Z viacerých dôvodov... Už dávnejšie som plánovala vám sem občas podsunúť recenziu aj iných beauty vecí, ako lakov na nechty. Dúfam, že sa nebudete hnevať ;) Ďalším dôvodom bolo, že za poslednú dobu sa úprava mojich vlasov obmedzila na umytie a drdol a jednoducho som chcela vyskúšať niečo, čo sľubuje krásne voľné vlny bez veľkej námahy. Tiež bola som zvedavá, či to bude fungovať aj na moje večne rovné vlasy.


Around a month ago my blog was added to blogger portal Blogerky.cz and then it was among top 5 blogs of February. I was very surprised when I found an email with offer to cooperate with THAT blogger portal. 

Even though I was offered a product that is not related to the theme of my blog I accepted it because I wanted to start write about other beauty stuff sometimes. I hope you don't mind ;) And the other reason is that my hair was pretty neglected lately and all I did was to wash it and to put it into a messy bun. I just wanted to try a product that promises to effortlessly create gorgeous loose curls and I was curious if it will work on my completely straight hair.

Remington Styler Curl Revolution + nail art

A čo som to vlastne dostala na testovanie? Kulmu na vlasy Styler Curl Revolution od značky Remington! A nie len tak hocijakú. Vďaka tejto kulme to zvládnu aj úplny začiatočníci, či lenivci... Vlasy totiž navinie sama, otočením zlatoružového prstenca v strede. Znie to super, všakže? :)


So what I got to review? Hair curler called Styler Curl Revolution from Remington! And it's great curler for all beginners and lazy people because this one curls your hair instead of you just by turning the 'magic' ring in the middle of the curler. Sounds amazing, doesn't it? :)

Remington Styler Curl Revolution + nail art

Styler Curl Revolution má veľmi pekný, elegantný dizajn a jemnú, púdrovo ružovú farbu s modernými zlatoružovými detailami. V škatuľke okrem kulmy nájete aj farebne zladené prešívané púzdro.

V hlavici v tvare tulipánu sa ukrývajú dve výhrevné telieska, ktoré sa podobajú tým, aké bývajú v žehličkách na vlasy.  Ohúrilo ma tvrdenie, že "vďaka impozantnej 4-násobnej ochrane povrchu, s antistatickým účinkom a ionizačným turmalínom, budú vaše vlny vyzerať elegantne a vzdušne, zatiaľ čo keramický povrch umožňuje hladký sklz pre jednoduché tvarovanie." Vonkajšia plocha kulmy je z matného plastu. Akurát v mieste, kde sú telieska je lesklý pás, aby sa vlasy po kulme pekne kĺzali.

Prameň vlasov, ktorý chcete navlniť stačí medzi ne zasunúť tak, aby značka s špirálkou smerovala ku vašej hlave a otočiť prstencom buď do jednej, alebo do druhej strany. Vlasy sa vďaka tomu obtočia okolo kulmy a postupne sa medzi posúvajú a prehrievajú. Ako natáčanie prebieha v praxi si môžete pozrieť v tomto videu.


Styler Curl Revolution is nicely designed and sleek. It comes in light powder-like color with modern rose gold details. There is a matching quilted storage case in the box too. The barrel of the curler is shaped like a tulip. 

Inside of the barrel are two heating surfaces similar to ones in hair straighteners. I was surprised by the claim that these surfaces have 4 x protection - anti-static, ceramic, tourmaline ionic and smooth glide. 

When you want to curl your hair all you need to do is to slide a strand of hair inside the barrel with little spiral facing towards your head and rotate the ring. This way the hair hugs the barrel and slide between heated surfaces. This video shows how it looks in real life.

Remington Styler Curl Revolution + nail art

Na tele kulmy sa nachádza vypínač, tlačidlá na nastavenie teploty a digitálny displej zobrajujúci zvolenú teplotu.


On the body of the curler are three buttons - the switch and two buttons to set the temperature and digital display that shows selected temperature.

Remington Styler Curl Revolution + nail art
Za foto ďakujem môjmu priateľovi :) / My dear boyfriend took this photo for me! :)

A tu môžete vidieť výsledok môjho kulmovania. Takéto jemné vlny som na iných vždy len obdivovala, ale nikdy som nemala chuť (a nástroje) si podobný účes vytvoriť sama. S touto kulmou to ide naozaj ako po masle :) Prosím, berte na vedomie, že moje vlasy je naozaj ťažké akokoľvek natočiť a vlny v nich udržať.

Nie vždy to s podobnými "revolučnými" vynálezmi dopadne dobre no tento hodnotím na výbornú a vlasy si od teraz budem vlniť častejšie :)


And here you can see the result on my own head :D I was always admiring relaxed curls like these. But it was just struggle to me and I gave up. But with this tool is easy peasy :) Please bear in mind that it's really hard to curl my hair and to maintain them curled.

Unlike other 'revolutionary' products this one really works and I'm looking forward to use it often in the future :)

Remington Styler Curl Revolution + nail art

Samozrejme, že sa ani táto recenzia nezaobíde bez farebne zladeného nail artu :) Zvolila som kombináciu jemnej telovej Peach Neglige od L'Oréal a lak vo farbe ružového zlata číslo 405 od Freedom Makeup.


Of course I did a matching manicure for this review:) I love the combo of this pale nude called Peach Neglige from L'Orèal and rose gold polish from Freedom Makeup number 405.

Remington Styler Curl Revolution + nail art

Pôvodne som mala úmysle inšpirovať sa práve "tulipánovým" tvarom kulmy, či prešívaním na púzdre.

At first I wanted to do nail art inspired by the tulip shape of the curler or by the quilted case.

Remington Styler Curl Revolution + nail art

No potom na mňa z druhej strany stola zažmurkali tieto šablónky s ružami a motýľmi, ktoré som dostala ako darček ku niektorej objednávke z Born Pretty Store a nechala som sa zlákať :)


But then I noticed these nail stickers with roses and butterflies on the other side of my table that I got as a gift with one order from Born Pretty Store and I decided to use them in this mani :)

Remington Styler Curl Revolution + nail art

Ako podklad som na všetky nechty použila Peach Neglige. Na prstenník som si nalepila motýliu šablónku a "vymaľovala" som ju ružovým zlatom od Freedom.


As a base I used Peach Neglige on all my nails. Then on the ring finger I applied the sticker and filled the shape with metallic rose gold polish from Freedom.

Remington Styler Curl Revolution + nail art

Okolo motýľa a na zvyšné nechty som potom stredne veľkým bodkovačom vytvorila bodkovaný vzor.


Around the butterfly and on the rest of my nails I created polka dot pattern using dotting tool.


Remington Styler Curl Revolution + nail art
Vidíte všetky tie drobné glitríky? :) / Can you see all those tiny glitter particles? :)

Dúfam, že sa vám dnešná netradičná recenzia a aj manikúra páčili :)


I hope you enjoyed this little bit unusual review and the manicure too :) 


~

Za poskytnutie kulmy za účelom recenzie ďakujem portálu Blogerky.cz


I would like to thank to Blogerky.cz for providing me this product for review.




8 komentárov :

  1. Nechtíky ako vždy nádherné. Ja som so značkou Remington nie veľmi spokojná, no ale keď tebe vyhovuje. :)
    Môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Soni :) Teším sa, že sa ti manikúra páči. S čím si bola od Remingtonu nespokojná? Ja mám od nich ešte sonickú zubnú kefku a zatiaľ sa nemôžem sťažovať...

      Odstrániť
  2. Krásné nehty.. Já chci elektroniku pouze od značky Remington :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nela :) Ja nemám nejaké špeciálne preferencie, ale ako som písala v predchádzajúcom komentári, nie je to prvá vec od Remingtonu, čo mám ;)

      Odstrániť
  3. Neviem, čo mám hodnotiť skôr. Začnem krásnymi nechtíkmi, juj, milučkéé a tie bodky by som snáď zvládla aj ja :D
    Túto kulmu som už videla a je pre mňa dosť zaujímavá. Akurát, že ja si teraz vlasy natáčam tak trikrát za rok... Juj, no ale tvoje vlásky sú krásne, také zdravé. Super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj ďakujem Lenka! :) Manikúra bola volená tak, aby trvala čo najmenej (v tom čase som nič nestíhala) :D Určite by si to zvládla, o tom nepochybujem! Na kulmovaní ma odrádzalo práve to "motanie" vlasov a táto to robí za teba. Pre mňa ako stvorené :D Ďakujem za pochvalu :) Akurát som zvažovala opätovnú návštevu kaderníctva, nech sa zas dostanem na takú tú "long bob" dĺžku. A pomaly mi rašia šedivé vlasy, tak ma farbenie asi neminie :D

      Odstrániť
  4. Na účesy jsem taky docela nešikovná, takže tohle se mi moc líbí, výsledek je super.
    Nehty jsou povedený, něžný a jemný. :) Podobný šablonky mám taky na cestě. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to, tiež mi príroda nenadelila talent na vlasový styling :D Zvyčajne skončím s mojim obľúbeným "ananásom" (vysoký strapatý drdol) :D Veľmi ma teda potešilo, že na trhu je niečo, čo väčšinu práce urobí za mňa :) A som rada, že sa ti mani páči :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...