FNUG - Psychedelic + B. Loves Plates - Mind Blown

Dnes mám pre vás jednu psychedelickú manikúru. Doslova :)

FNUG - Psychedelic + B. Loves Plates - Mind Blown

Dnes mám pre vás jednu psychedelickú manikúru. Doslova :)
Rozhodla som sa v nej použiť jeden z najholografickejších lakov ktoré v zbierke mám. Tým je Psychedelic od značky FNUG.


Today I have for you a really psychedelic manicure. Literally :) Because I decided to use for it one of my most holographic polishes I own. And that is Psychedelic by FNUG.

FNUG - Psychedelic + B. Loves Plates - Mind Blown

FNUG je dánska indie značka, ktorá sa preslávila najmä práve pre svoje nádherné super holografické laky. Vždy som túžila mať aspoň jeden. Svoju túžbu som si splnila až minulý rok, keď som úplnou náhodou našla Psychedelic na českom second handovom portáli Vinted. Za asi 4€. Smiešna suma pretože lak normálne stojí 15€. Vo fľaštičke ho bolo ešte dosť, bol použitý len na swatch a na fotenie. Úlovok ako sa patrí :)


FNUG is Danish indie brand that is famous mainly because of their gorgeous super holographic polishes. I always wanted to have at least one. And it happened last year when I found Psychedelic on one Czech second hand website called Vinted. By coincidence. It costed me around 4€. What a price since it normally costs 15€! It was still almost full because it was used only for swatching.

FNUG - Psychedelic + B. Loves Plates - Mind Blown

Kúpila som si k nemu aj Aqua Fix Basecoat (tiež za zlomok bežnej ceny), ktorý slúži na vyrovnanie povrchu nechtov a vďaka nemu žiaria holografické čiastočky ešte viac.

Psychedelic som lakovala už niekoľkokrát a musím povedať, že je to trošku tvrdší oriešok. Aqua Fix schne dlhšie, ako bežné základné laky a stalo sa mi, že ešte nebol úplne suchý, keď som lakovala Psychedelic a rovno som ho mohla aj odlakovať... Jednotlivé vrstvy laku treba nanášať naozaj rýchlo. Akonáhle trochu zaschne a vy chcete urobiť ten povestný posledný ťah štetčekom, vytvorí sa vám v laku lysinka. A to už žiadna ďalšia vrstva nezachráni, pretože lak na nechte vytvára len tenký film.

Psychedelic v podstate tvorí obrovské množstvo holografických čiastočiek. Po nalakovaní na necht vyzerá najskôr ako obyčajný strieborný metalický lak a ako postupne schne, začne sa objavovať nádherný dúhový efekt.


I also bought the Aqua Fix Basecoat (for fraction of the original price) that works as a smoothing base so the holo particles can pop and sparkle even more.

I used it few times since then and I had to say it's not that easy to work with it. The Aqua Fix dries bit longer than any other basecoat and it happened that it wasn't completely dry and I started painting nails with Psychedelic so I ruined it... You have to be quick with this one and when the polish starts to dry you should stop touching it with the brush because you can create bald spots in the polish. And what you need with this polish is a flat and smooth surface. Adding more layer won't help because the polish creates only fine film on the nails.

It is actually made of tons of fine powder-like particles. Once you paint it on the nails it looks like any other silver metallic polish and as it dries that gorgeous rainbow effect starts to show up on the surface.


FNUG - Psychedelic + B. Loves Plates - Mind Blown

Psychedelic som sa bez váhania doplnila pečiatkami z mojej prvej platničky od B. Loves Plates - B.03 Mind Blown. Platnička, ako už názov napovedá, je plná nádherných optických ilúzií. Nie je na nej jeden vzor, ktorý by sa mi nepáčil. Vlastne sa mi páči tak, že ju tu isto onedlho uvidíte znova :)


Without any doubts I paired Psychedelic with my first plate from B. Loves Plates - B.03 Mind Blown. It is full of beautiful optical illusions that will blow your mind ;) And I love all the images on the plate. So it is highly possible that you'll see this plate here again very soon :)

FNUG - Psychedelic + B. Loves Plates - Mind Blown

Aby som sa trafila vzorom presne tam, kde som chcela, na pečiatkovanie som samozrejme použila môj obľúbený Crystal Clear stamper tiež od B. Loves Plates a čierny pečiatkovací lak od Mundo de Uñas.


For stamping I used my favorite Crystal Clear stamper also from B. Loves Plates because I wanted to place the image precisely in the middle of my nails and black stamping polish from Mundo de Uñas.

FNUG - Psychedelic + B. Loves Plates - Mind Blown

Čo poviete na dnešnú manikúru? Aj vám sa páčia podobné psychedelické kombinácie? :)


So what do you think? Dom you like psychedelic combinations like this one? :)




16 komentárov :

  1. Wow, what a stunning holo! I like this stamping plate, it comes from Poland where I live.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Isn't it? I just love it a I need more! :D Anna creates gorgeous plates and I can't wait to buy more from her :)

      Odstrániť
  2. Prenádherná manikúra! V dobrom závidím ten krásny lak a platničku s fantastickými vzormi :-) Naozaj pekne vymyslené a skombinované.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Ľubka :) Veľmi sa teším, že mám oba kúsky - lak aj platničku v zbierke :)

      Odstrániť
  3. Teraz neviem, čo ti závidím viac - či ten prenádherný holograf alebo suprácku doštičku... A teda, úlovok ako sa patrí!!! Manikúra opäť nemá chyby, všetko do seba zapadá. U teba ma to tak bavííííí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hihi, ani ja by som nevedela :) Tiež som nechápala, keď som raz lovila po internetoch FNUG a zrazu na mňa vyskočil tento za babku. Už si ale brúsim zuby na ružový Fnuglista ;) Ďakujem za pochvalu, rada tvorím manikúry tak ako si napísala - aby do seba všetko zapadlo :)

      Odstrániť
  4. Gorgeous polish. I love all holo nail polishes :-) I also have some plates from B. and I love all of them :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Me too! Holo is the best finish :D No wonder you love them, they are pretty awesome. It is great when you buy a plate and you can use all the images. Like with this one :)

      Odstrániť
  5. Hmm, tahle se mi líbí moc. :) Skvělej úlovek !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Romči :) Ja stále neverím, že sa mi ho podarilo zohnať za tak smiešny peniaz :D

      Odstrániť
  6. Wow super kombinace laku a razítek;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. perfect match Alica! mindblowing pattern and mindblowing nail polish as a base! I'm totally in love :D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...