Black Holo & Pineapple

Ak ma sledujete na Instagrame viete, že som bola minulý týždeň v Prahe na koncerte mojej obľúbenej speváčky. Tou nie je nikto iný než Mari...

Black Holo & Pineapple

Ak ma sledujete na Instagrame viete, že som bola minulý týždeň v Prahe na koncerte mojej obľúbenej speváčky. Tou nie je nikto iný než Marina and the Diamonds :)

Bolo treba sa patrične pripraviť a tematicky zladiť aj manikúru. Posledný Marinin album sa vola Froot, čo je štylizované slovíčko fruit, čiže ovocie ;) Možno si spomínate na podobný ovocníčkový nail art, ktorý som vytvorila pri príležitosti vydania singlu s rovnakým názvom asi rok a pol dozadu :)


If you follow me on the Instagram you know that I was last week in Prague to see my favorite singer - Marina and the Diamonds :)

I had to be prepared and match my nails with the theme of this gig. The last Marina's album is called Froot, which obviously means fruit ;) You may remember similar fruity nail art that I created when she released the single with the same name about a year and half ago :)


Black Holo & Pineapple

V manikúre som teda využila obľúbené holografické glitre a najmilšie ovocie, ktorým je, samozrejme, ananás :D


In this mani I combined my beloved holographic glitter and my fave fruit, which is of course a pineapple :D

Black Holo & Pineapple

Lak Black Holo Chunky Glitter z rady Color Blast od Orly som si kúpila na odporúčanie môjho priateľa. Najskôr som o ňom nebola úplne presvedčená. Lak je totiž tvorený čiernymi holografickými nitkami. Tie častokrát vo výsledku z laku vytŕčajú a potom sa do všetkého zachytávam. Tieto však pekne priľnuli k podkladu a vďaka tomu sa nosili veľmi pohodlne :)


I bought this nail polish called Black Holo Chunky Glitter from Color Blast range by Orly because my boyfriend thought it's pretty. I wasn't completely convinced about this one. It is made of many holographic strands. They usually stick out the final top coat and I catch my nails into everything. But these are somehow softer and lay flat on the surface of the nail so it was comfortable to wear this polish :)

Black Holo & Pineapple

Nitky som naďobkala na dve vrstvy Black To The Routes od Catrice. No samotné glitre sa mi zdali málo a tak som ich prelakovala vrstvou holo črepiniek z laku My Private Rainbow od ILNP.


I dabbed them on two coats of Black To The Routes from Catrice. But in the end it looked kind of empty so I added a layer of holographic shards from My Private Rainbow by ILNP.

Black Holo & Pineapple

Na prstenník som si nalepila kovovú ozdôbku v tvare ananásu. Tie som som mala odložené presne na túto príležitosť už asi pol roka. Kúpila som ich na Born Pretty Store.

Napriek tomu, že som ich naozaj poriadne pozalievala nadlakom sa mi ešte v ten deň odlepili. Nakoniec som ich prilepila lepidlom na umelé nechty. Vďaka tomu vydržali na nechte dlhých päť dní. Ani si nepamätám, kedy naposledny som tak dlho nosila jednu manikúru!


On my ring finger I added the metal stud shaped like a pineapple. I bought these studs from Born Pretty Store and I've been saving them for this occasion more than half of the year.

Even though I placed the stud in a really thick layer of top coat they fell of the same day. So I glued them on the nail using the nail glue. Thanks to that they stayed on for five long days. I can't remember the last time I was wearing the same manicure for so long!


Black Holo & Pineapple

Úplnou náhodou som si nedávno kúpila tento rozkošný banánový balzam od juhokórejskej značky Tony Moly a nedalo mi s ním trochu nezapózovať :)

V skratke... Balzam je veľmi príjemný na perách a nikdy by ma nenapadlo, že sa do vône syntetických banánov tak zamilujem :D Jediná škoda, že banánová vôňa aj príchuť miznú v priebehu pár minút. No balenie je aj tak na zožratie ;) Dokonca sa dá kúpiť aj na slovenskom e-shope Kawaii.sk :)


And by coincidence I recently bought this cute Banana Lip Balm from South Korean brand Tony Moly. I just had to take a pic with it :)

Just briefly... The balm is really nice on the lips and I've never thought I will like the smell of synthetic bananas so much :D But the banana scent and taste last only few minutes which is kind of a shame. But the package is totally adorable ;) I got it from Jolse.com.


Black Holo & Pineapple

Aby som bola naozaj dokonale zladená, ananásy som mala aj na krku a aj na prste :) Retiazku s príveskom a prstienok mám tiež z Born Pretty Store.

Dúfam, že sa vám aj dnešná manikúra bude páčiť :) Na akú akciu ste si naposledy zladili manikúru vy?


To match everything perfectly I was wearing pineapples on my neck and finger :) Both necklace with pendant and ring is from Born Pretty Store as well.

I hope you'll like this mani :) With which event you matched your nails last time?




10 komentárov :

  1. Tohle se teda povedlo ! Jak já ananas nemám vůbec ráda, tak v podobě doplňků se mi teď moc zalíbil. :D My pojedeme v červnu na Muse, tak bych měla začít přemýšlet nad nehty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to sa teším :) Ananás je strašne vizuálne zaujímavé ovocie, aspoň teda pre mňa :) Pôvodne aj môj blog mal mať v názve ananás :D Och Muse!!! To by som si pozrela znovu :) Raz som ich zažila na Rock For People a boli mega! Už sa teším, čo vytvoríš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boží..ananas můžu a ta ozdůbka je super:-) A celkově s tou černou je to povedený:-) A balzámek musím mít:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ananás je naj! :D Ďakujem, tiež sa mi to na tej čiernej momoriadne páčilo :)

      Odstrániť
  4. Amazing polish :) and this pineapple is too cute ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už som ti išla napísať, že ako tak dlho vydržal až po Beauty Forum a to to lepidlo :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak... Inak by som mohla manikúru prerábať ešte v ten deň, čo som si ju nalakovala :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...