Bloger roka 2015

Rok 2015 bol pre Lacquered Obsession mimoriadne úspešným :)

Bloger roka 2015

Rok 2015 bol pre Lacquered Obsession mimoriadne úspešným :)
V tomto roku sa naplno rozvinula moja vášeň pre laky a mohla som si ich dopriať viac než kedykoľvek predtým. Rovnako som sa posunula čo sa týka kvality fotografií, čo ste si všimli aj vy, moji verní čitatelia a ocenili to v nejednom komentári a ja vám za to ďakujem :)


Year 2015 was really successful for Lacquered Obsession :) In this year my passion for polishes fully developed and I could buy more polishes than ever before. The quality of photography improved over this time and you my readers, you noticed it and appreciated it in many comments. And I want to thank you for that :)

Bloger roka 2015

A tento rok je Lacquered Obsession prvýkrát nominovaný na cenu Bloger roka 2015 v kategórii krása. Ak sa vám teda u mňa páči, môžete zahlasovať za môj blog na tomto linku :) Som vopred vďačná za každý jeden váš hlas.


So this year Lacquered Obsession is nominated in Blogger of the year 2015 in beauty category. If you like what you see here and you enjoy reading my posts you can vote for my blog HERE :) Thank you in advance for each your vote!

Bloger roka 2015

Pri tejto príležitosti som si ku vizuálu súťaže zladila aj nechty :) Nie je to úplne dokonalá replika, no robila som, čo sa dalo :) Tieto lámané "kryštalické" grafiky sa mi vždy páčili.

Ako podklad pod túto dúhovú manikúru som použila môj obľúbený biely lak Wild White Ways od Essence. Naň som potom maľovala všetkými akrylovými farbami, ktoré mám v zbierke :)


For this occasion I matched my nails with the graphic of the contest :) They are not the same but I tried to do my best :) I really love these faceted shapes.



As a base for my nail art I used White Ways from Essence. Over that I used all my acrylic paints to create those triangles.


Bloger roka 2015

Na maľovanie som použila tento štetec zo syntetických vlasov, ktorý som dostala na recenziu od Born Pretty Store. Pozrite sa na ten nádherný obal s vybrúseným srdiečkovým dizajnom! :)

For painting I used this brush made of synthetic hair that I got for review from Born Pretty Store. Just look at that beautiful package with engraved heart design! :)

Bloger roka 2015

Jedna strana ukrýva tenučký precízny štetček, s ktorým namaľujete dokonalé línie.

One side hides a fine and precise brush that allows you to paint perfectly thin lines.

Bloger roka 2015

Na druhej strane nájdete plochý štetec, ktorý sa perfektne hodí na začistenie drobných nedokonalostí a zatečeného laku okolo kožičky.

On the other side you can find a flat brush that is great for cleaning up any imperfections and mistakes around your cuticles.


Bloger roka 2015
Štetce oddeľuje priesvitná rúčka naplnená drobnými ružovými kryštálikmi :) / Brushes are divided with transparent handle filled with small pink crystals :)
Jedinou nevýhodou tohoto krásneho štetca je jeho cena. Bežne stojí 8,09€, čo by som za štetec asi nikdy nedala. Momentálne je však v zľave za 5,75 €. Práve preto si ho asi budem "šetriť" a v mojej bude skôr slúžiť ako dekorácia medzi ostatnými obyč štetcami na bežné použitie ;)

Only disadvantage of this brush is its price. Normally it costs 8,09 € which is a price that I (think) would never pay for a prush, Right now it's on the sale for 5,75 €. That's why it probably I will spare it and it will just a pretty decoration among other ordinary brushes ;)


Bloger roka 2015
Malý detail na záver :) / A little detail for you :)
Ak vás tento štetec zaujal a plánujete si ho kúpiť, nezabudnite použiť kód EMSQ10. Získate tak10% zľavu :)

If you like this brush and you plan to buy it, don't forget to use code EMSQ10 so you get 10% off :)




12 komentárov :

  1. I love your mani! So colorful and perfectly done :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Voted! You def deserve this Alica! :D and this mani reminds me of Gotye music video ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Magda!!! Yes, you are right, it looks like that video :D

      Odstrániť
  3. Uf, Alic, to sa ti fakt chcelo??? Ja som si najskôr myslela, že máš na nechtoch nálepky. Krása. (Ako vždy.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, našťastie som maľovala akrylkami... Lakmi by sa mi to nechcelo :) Ale trvalo to dosť dlho :D Ďakujem Leni ;)

      Odstrániť
  4. Gratulujem k nominácii, si jedna z mojich najobľubenejších blogeriek čo sa Nail artu týka a s týmto výtvorom by to bolo normálne na výhru! :D :) Krásne to je a to pero s kamienkami vyzerá parádne, hneď si ho na BPS ukladám do obľubených :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika za úžasný komentár :) Štetec je síce pekný, aj sa s ním dobre maľuje, no fakt sa bojím, aby som si ho hneď nezničila :/

      Odstrániť
  5. Ahoj! Musím říct, že po zobrazení pár článků nevěřím svým očím jak může být někdo tak šikovný :) Kde bereš inspiraci k tak pěkným nehtům?
    Jinak jestli máš zájem mrkni na můj blog, přidávám tam i recenze na laky :) http://theallie.blogspot.cz/
    Ps: Grauluji k nominaci a určitě pokračuj v tom, co děláš, moc se mi tvé nápady líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakuje Allie :) Inšpirácia prichádza nachádzam všade možne. Niekedy je to nail art na Instagrame, inokedy obrázok na nete alebo vzor na veciach, ktoré mám okolo seba... :) Ďakujem za tip na tvoj blog, budem ťa sledovať :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...