China Glaze - Flip Flop Fantasy + Bow - Thermo Top Coat

Neónky už tak často nenosím a vlastne ich ani veľmi neobľubujem. No Flip Flop Fantasy bola na mojom wishliste od kedy som začala blogovať.

China Glaze - Flip Flop Fantasy + Bow - Thermo Top Coat

Neónky už tak často nenosím a vlastne ich ani veľmi neobľubujem. No Flip Flop Fantasy bola na mojom wishliste od kedy som začala blogovať.
A vždy, keď som ho už mala v košíku, nakoniec som ho vyhodila a kúpila si iný. Ako sa teda ku mne nakoniec dostal? Dostala som ho od Nikol a Modeláže na Interbeauty v septembri. Ja by som ho tam totiž zase nechala a potom si doma búchala hlavu :D



I don't wear neons that much and actually I don't even like them now. But Flip Flop Fantasy was on my wish list since I started blogging. I had it in the shopping cart so many times but in the end I bought another one instead. So how I got this one? It was a present from Nikol and Moledáž nehtů when I was at Interbeauty in September. As usual I wasn't sure that I want to buy it :D

China Glaze - Flip Flop Fantasy + Bow - Thermo Top Coat

To by som ale nebola ja, keby som ho niečím neozdobila. Napriek tomu, že celý nail artový svet nálepky a šablónky (tzv. nail vinyls) na nechty už dlho pozná, ku mne sa dostali až nedávno, keď ich začal predávať Born Pretty Store. Najnovšie im pribudla holografická kolekcia s množstvom rôznych tvarov. No, a kto by sa nedal zlákať na holo? :D

Pre túto manikúru som si vybrala tieto hypnotické špirálky. Použitie je úplne rovnaké, ako pri ostatných šablónkach. Na nechty som si najskôr nalakovala dve vrstvy Flip Flop Fantasy, ktorý sa mimochodom lakuje úplne otrasne a mala som čo robiť, aby som ho trochu skrotila :D Pridala som vrstvu rýchloschnúceho nadlaku a počkala, kým to všetko nebude dokonalo suché.


Of course that I just can't show you just the polish itself and I decorated it a bit. Nail vinyls / stickers / guides are well known to everyone in world of nail art. I got my hands on them just recently when Born Pretty Store started to sell them. And not that long ago they brought us a collection of holographic stickers of many various shapes. Well you know me... I have weakness for holo! :D

For this manicure I grabbed these hypnotic spirals. You can use them just like any other nail vinyls. I started with two coats of Flip Flop Fantasy. Btw this polish is a horror to apply... Then I added a layer of quick drying top coat and waited until it's all perfectly dry.


China Glaze - Flip Flop Fantasy + Bow - Thermo Top Coat

Potom som na nechty nalepila špirálky a celé to pretrela termálym nadlakom od značky Bow a kým bol lak mokrý som nálepku odlepila. Na záver som pridala opäť vrstvu nadlaku.


Then I added my spirals and over that I applied a coat of Thermal Top Coat by Bow. Until the polish was still wet I carefully peeled off the nail vinyls. Then I added another layer of top coat.

China Glaze - Flip Flop Fantasy + Bow - Thermo Top Coat

Výsledný vzor nie je úplne dokonalý. Nálepky sú dosť mäkké, nedržia tvar a pri aplikácii sa hýbu. Na druhú stranu to môže byť aj tým, že som niečo podobné skúšala prvýkrát :D Keďže sú špirálky naozaj tenučké (výrobca uvádza hrúbku menej ako 0,04 mm), mali by sa dať použiť aj priamo ako dekorácia. To ešte niekedy v budúcnosti vyskúšam :)


The result is not completely perfect. The stickers are soft, they are wobbly and move a lot during the application. On the other hand it might be my fault since I used these thing for the first time :D And because the stickers are really thin (manufacturer says they are 0,04 mm thick) you should be able to use them straight as a decoration on your nails. I need to try them this way too! :)

China Glaze - Flip Flop Fantasy + Bow - Thermo Top Coat

Termálny nadlak je v chladnom prostredí čierny a ako sa zohrieva, mení sa na mliečny a takmer na nechtoch mizne. 


Thermal Top Coat is black when it's cool and as it warms up it changes the color to translucent milky white or light gray.

China Glaze - Flip Flop Fantasy + Bow - Thermo Top Coat

Navyše obsahuje množstvo drobných holografických úlomkov a tak krásne dopĺňa holo tematiku tohoto článku :)


It also contains many tiny holographic shards so it matches nicely the holographic theme of this post :)

China Glaze - Flip Flop Fantasy + Bow - Thermo Top Coat

Na zvyšné nechty, na ktoré som nepoužila špirálky som nalepila väčšie čierne okrúhle pliešky. 


Finally I added some larger black circle studs on the nails without the spirals. 

China Glaze - Flip Flop Fantasy + Bow - Thermo Top Coat

Ako sa vám páči dnešná manikúra? Aj vy máte taký lak, s ktorého kúpou stále otáľate? 


So what do you think? Do you like this combo? And do you have a nail polish you still hesitate to buy? 




4 komentáre :

  1. To je povedene. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto je doslova zábavná manikúra a ja sa tu (trocha priblblo) usmievam na obrazovku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Leni :) Už mi liezlo na nervy to čudné počasie, tak som si chcela na nechtoch niečo veselé :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...