Tísícero sviečok / Thousands of candles

Najskôr som vôbec netušila, čo na túto tému vykúzlim. Sviečky totiž nie sú moja doména...



Najskôr som vôbec netušila, čo na túto tému vykúzlim. Sviečky totiž nie sú moja doména...

O udržanie "rodinného ohňa" sa stará mama a u nás sa pália sviečky celoročne. Túto záľubu mala aj moja prababka. Ako dieťa som u nej milovala odlupovať kúsky odkvapkaného vosku zo svietnikov. Boli to také tie farebné, červeno biele hory vosku, keď na vypálenú sviečku znova a znova dáte novú. Okrem toho som rada pchala prsty do rozpusteného vosku, lebo sa na nich vytvorí taká škrupinka a večne som mala od sviečok obhorenú ofinu (nijak katastroficky ani na zdraví som neutrpela) :D A keď som rozmýšľala, čo si na nechtoch vytvorím, napadlo ma toto. Jeden z tých netradičnejších nail artov, možno nie ten najkrajší na svete, ale snáď aspoň efektný. Nechty okvapkané voskom.

At first I had no idea what I will do on this theme. I'm not into candles that much... 

My mum is the "fire keeper" in our family, and in our house there is always a burning candle. This was also hobby of my great-grandmother. As a child when I was visiting her, I loved to peeling and breaking off drips of wax from candlesticks. I mean those red and white masses of wax, when on burned candle you put a new an over and over again. A also liked to stick my fingers to melted wax so it creates a shell and I all the time I had scorched bangs (nothing life threatening or catastrophical) :D And when I was thinking what to do on my nails, this popped in my mind. One of unconventional nail arts, maybe not the prettiest in the world, but I hope interesting at least. Dripping wax on nails.



Nechcela som však maľovať, v mojej predstave išlo o vystupujúce stekance. Lakom by to trvalo večnosť. Potom ma to napadlo... Zlupovacia báza pod lak. Ja ju mám z limitky Ready For Boarding od Essence, ale použiť sa dá akékoľvek PVA lepidlo (napr. Herkules). Vrstvením som dosiahla presne požadovaný efekt. Báza ako schne, ostáva priehľadná. Pri viacerých vrstvách sa stane jemne priesvitnou. To je vlastne jediné, čo potrebujete. A ešte čas. Napadlo ma aj použiť ako základ nejaký mliečny lak, ale bála som sa aby stekance vynikli. Tento nail art som si urobila len na ľavú ruku a hneď po fotení išiel dolu. Nebolo by to celkom praktické na nosenie a asi by sa mi to vo vode rozpustilo.

I didn't want to paint it, I had these three-dimensional drippngs in my mind. It would take long to create it with nail polish. Then I realized... Peel off base. I got mine from Ready For Borading limited edition form Essence, but any PVA glue would do the job (like Elmer's glue). Layering the glue I achieved desired effect. When the base is drying, it becomes clear. After adding more layers it's milky. And that's actually all I used. And time. I thought that I could use some sheer polish as a base but I wanted drippins to be visible. This nail art isn't the most practical and I did it only on my left hand. After taking few pictures I took if off. It would dissolve in the water.

Čo hovoríte na dnešný netradičný príspevok? Dúfam, že sa páčil ;)

What do you think about this nail art? I hope you liked it ;)




8 komentárov :

  1. I'm wondering if you top coat it with a matte, would it stay?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Well, I think it should. It's like when you use the base under polish...

      Odstrániť
  2. Nápad je úplne perfektný, prevedenie tiež a tá prvá fotka sa moc podarila! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak veľmi som nevedela, čo vykúzlim a toto bolo jediné, čo mi prišlo na um. Tak som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  3. Tak to je originální nápad a provedení, moc se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvelý nápad a tá prvá fotka je dokonalá, také autentické:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...