Baklažán s cvočkami / Studded aubergine

Tento krásny lak som si kúpila ešte v marci, ako suvenír z Paríža. Odvtedy som ho mala nalakovaný len raz a akosi som ho zabudla nafotiť....

Baklažán s cvočkami / Studded aubergine

Tento krásny lak som si kúpila ešte v marci, ako suvenír z Paríža. Odvtedy som ho mala nalakovaný len raz a akosi som ho zabudla nafotiť. Dnes prišiel čas na reparát.

Odkedy sa zo mňa stala osoba posadnutá lakmi na nechty, páčila sa mi idea doniesť si z výletu nejaký ten kúsok. V Paríži som však času na behanie po obchodoch veľa nemala, preto som sa veľmi potešila malému obchodíku s kozmetikou neďaleko hotela, kde sme prespávali značky Réserve Naturelle. Bola som tam dvakrát, prvý len tak okukať, či sa tam niečo zaujímavé nenájde a druhý raz som šla cielene po tento konkrétny lak. To bol asi jediný, ktorý sa mi javil ako výnimočný.

I bought this beautiful polish in March as a souvenir from Paris. Since then I used it only once and I didn't take pictures of course. Today it's time for another try.

As I became a nail polish obsessed person, I loved the idea of bringing some nice piece with me. But I wasn't in Paris long enough to go shopping, so I was really happy when I saw little cosmetic shop of brand Réserve Naturelle near our hotel. I was there twice, first time just to see if there is something interesting and then I went to buy this polish. It was probably only one that seemed to me attractive enough to buy it.

Baklažán s cvočkami / Studded aubergine

Baklažán s cvočkami / Studded aubergine

A on naozaj výnimočný je. Veď sa len pozrite! Krásna baklažánová fialová farba a ružovo-zlaté črepinky. Navyše sa mi páči aj balenie, myslím, že ďalšiu takúto kocku v zbierke nemám. Lakoval sa bezproblémovo, na plné krytie stačili dve vrstvy. Lak má rozkošný maličký, krátky štetček, s ktorým sa dobre manipuluje.

Rozhodla som sa ho spárovať s Catrice In The Bronx, ktorý som naťpukala pomocou fólie na potraviny (pokus o sraran wrap nail art). Pôvodne som si celým týmto počinom nebola úplne istá, ale keď som pridala zlaté pyramídky a ružovkavé cvočky, celé sa to akosi zjednotilo. Nakoniec by sa to dalo nazvať elegantnou punkovou manikúrou. Napriek tomu, že zlatú nenosím, v tejto podobe som si ju na nechtoch celkom užívala. Len ich treba dobre "prilepiť" lakom a poriadne pretrieť nadlakom, inak hrozí, že z nechtu odpadnú.

And it is definitely special. Just look at it! Lovely aubergine color and rose gold flecks. And I even like the package, I don't have any cubes like this in my collection. Application was easy and smooth and it was opaque after second coat. The polish has tiny, short brush that is easy to manipulate with.

I decided to pair it with Catrice In The Bronx, that I dabbed using saran wrap. At first I wasn't really sure how it would look like, but when I added gold pyramids and rose gold studs it started to look good. It could be called an elegant punk manicure. Even I don't like gold that much, in this case I really enjoyed it. You just have to "glue" them firmly to nail with polish and add a good layer of topcoat over them because they can fall off.

Baklažán s cvočkami / Studded aubergine

Ako ste si už asi všimli, mojou najnovšou obsesiou sú makro fotky. Pri ich upravovaní vždy dlho skúmam, čo všetko daný lak obsahuje :) Páčia sa aj vám tak, ako mne?

As you might notice, my newest obsesdion is to take these macro photos. I usually analyze them during editing for ages what particular polish containscontains :) Do you like them as much as me?

Baklažán s cvočkami / Studded aubergine

Baklažán s cvočkami / Studded aubergine

Baklažán s cvočkami / Studded aubergine

Kupujete si aj vy na výletoch a cestách po svete ako suvenír laky na nechty? Aký najzaujímavejší ste si so sebou priniesli z ciest?

Do you buy polishes on your trips around the world? What was the most interesting one you brought from there?




8 komentárov :

  1. má fakt nádhernú farbu, na výlety veľmi nechodím, ale ak by som niekde bola,tak by som si priniesla minimálne jeden lak :-)
    polishland

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Už sa mi takto podarilo jeden z Chorvátska, tento z Paríža a asi štyri z Prahy. Vždy možnosť kúpy lakov v zahraničí ocením, lebo veľa z nich u nás nenájdem. Dokonca aj pre napr. Essence a Catrice sa oplatí vytrčiť nohu z o Slovenska...

      Odstrániť
  2. Tak ja síce láčik z Paríža nemám, ale tiež milujem nosiť si domov laky ako suveníry :-)
    A táto manikúra fakt nádherná, ako stvorená na silvestrovskú noc! Takú si určite urobím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Funguje to asi tak, že sebe kúpim lak a mame magnetku na chladničku :D Teším sa, že ťa takto inšpirovala ;) Potom poprosím foto!

      Odstrániť
  3. Krása, vážně se nemůžu vynadívat. Ty makro záběry jsou skvělý. Už jsem strašně dlouho nikde nebyla, ale až pojedu, tak si s sebou taky určitě budu chtít nějaký kousek přivézt. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to taká farba, na akú som dovtedy nenarazila. A čo zatiaľ nemám v zbierke treba samozrejme doplniť :) Z makra sa úplne teším, fakt ešte potom hodinu obdivujem, čo všetko v tom laku je.

      Odstrániť
  4. To je nádhera, už se asi opakuju, ale není co dodat :) Jsem ráda, že jsem objevila tvůj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja len ďakujem :D Opäť raz, dík :) Ja som sa už bola pozrieť u teba, páčia sa mi tvoje fotky kozmetiky vonku... Netradičné :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...