Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Príjemnú nedeľu všetkým! Dokonca prvú adventnú. Dnes mám pre vás špeci príspevok. Prijala som Veronikine pozvanie byť hosťom na jej blogu Na...

Príjemnú nedeľu všetkým! Dokonca prvú adventnú. Dnes mám pre vás špeci príspevok. Prijala som Veronikine pozvanie byť hosťom na jej blogu Nails Maniac.

Po jesennej výzve je Veve nezastaviteľná a pripravila si pre nás ďalšiu skvelú lakovaciu akciu "Ako päť blogeriek čaká na Vianoce", kedy každú adventnú nedeľu na jej blogu bude hosťom jedna blogerka. Začíname teda tou prvou.

Pleasant Sunday to everyone! The first Sunday of Advent actually. Today I have a pecial post for you. I accepted Veronika's invitation to be a guest on her blog Nails Maniac. She is unstoppable and after finishing autumn challenge she prepared for us another great event "How five bloggers are waiting for Christmas", during which every Sunday of Advent will one of us write a guest post. So let's start with the first one.

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Môžem teda oficiálne odštartovať mesiac plný nail artov s vianočnou tematikou. Tento rok sa na Vianoce teším akosi viac. Vlastne neviem prečo, len mám taký ten pocit :) Teším sa na vianočné pečenie (ktoré som vždy zmeškala kvôli štúdiu), zdobenie stromčeka, balenie darčekov... Možno tento rok aj sneh bude :)

Pôvodná manikúra pre dnešný príspevok mala vyzerať trošku inak. No po piatkovej návšteve obchodov, za účelom lovenia darčekov, som narazila na tri laky, ktoré tento môj plán zmenili.

So I can officially kick off the month full of nail arts on Christmas theme. I'm kind of looking forward to this year's Christmas. Not really sure why, I just fee it this way :) I'm looking forward to Christmas cooking decorating Christmas tree, packing the gifts... Maybe this year the snow will fall :)

Originally I planned something little bit different. But after I was shopping on Friday hunting for presents, I bumped into these three polishes, that changed my plans.

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Prvým je Rimmel Glitter Bomb v odtieni Midnight Mistletoe. Nedávno som ho videla u Romanky z Malý koutek krásy. A ako sama píše, Vianoce ako vyšité. Čo je viac typické ako kombinácia červenej a zelenej? Tento lak to všetko v sebe spája. Bonusom sú aj holografické šesťuholníčky.

The first is Rimmel Glitter Bomb in shade Midnight Mistletoe. Lately Romanka from Malý koutek krásy was writing about it. And as she mentioned, Christmas in a bottle. What is more typical than combination of red and green? And as a bonus there are holographic hexagons.

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Zvyšné dva zo spomínaných som objavila náhodou, keď som prechádzala okolo stojanu Miss Sporty a zahliadla som niečo s nápisom "Holographic". Boli tam len tieto dva, no niečo mi hovorilo, že ich musí byť viac. A aj je. Podľa všetkého ide o novú kolekciu holografov pod názvom Funtasy. A hneď som ich v mysli videla zakomponované do tejto manikúry. Strieborný s nádychom do fialovo-ružova je číslo 010  a malinový číslo 030. V zahraničí majú krajšie názvy - Whitening Dream a Electron Pink.

Remaining two polishes from mentioned I found by coincidence as I was walking around the Miss Sporty stand and I saw something with label "Holographic". There were only these two, but something was telling me that there must be more. An there is. Apparently it's a new collection of holographic polishes named Funtasy. And as I saw them I saw them used in this manicure. The silver one with a hint of purplish pink is number 010 and raspberry one is 030. The have nice names in other countries - Whitening Dream and Electron Pink.

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Pre prvú adventnú nedeľu som sa rozhodla si vytvoriť skittle alebo aj mix and match manikúru. Na malíček som si najskôr nalakovala Miss Sporty Funtasy Whitening Dream a namaľovala farebné "cencúle". Prstenník má predstavovať vianočný puding, preto som najskôr nalakovala čokoládovo hnedým lakom od Pupy číslo 610. Bielym lakom tej istej značky som si namaľovala stekance, ktoré som ešte ozdobila trbličom Midnight Mistletoe. Na prostredníku som si vytvorila tak trochu abstraktnejší vianočný stromček. Ukazovák znázorňuje vianočné červeno-biele cukríky. Na palec som potom na biely podklad opäť nalakovala trblietky od Rimmelu. Chcela som totiž vidieť ako vyzerajú na väčšej ploche.

For this Sunday of Advent I decided to go for skittle or min and match maicure. On my little finger I used Miss Sporty Funtasy Whitening Dream and I painted colorful icicles. The ring finger should represent Christmas pudding, so I painted it with chocolate brown polish from Pupa number 610. Then with with polish also from Pupa I painted drippings, that I embellished with glittery Midnight Mistletoe. On my middle finger I did a bit abstract Christmas tree. My index finger is like those red and white candy canes. On thumb I painted the glitter from Rimmel over the white polish. I wanted to see how it looks on larger area.

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Tu vidíte všetky použité laky pekne pokope. Zľava Pupa 610, Pupa White, Miss Sporty 030, Miss Sporty 010, Rimmel 020 Midnight Mistletoe a Catrice Miss Piggy's BF.

Here you can see all polishes I used. From left Pupa 610, Pupa White, Miss Sporty 030, Miss Sporty 010, Rimmel 020 Midnight Mistletoe and Catrice Miss Piggy's BF.

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Ďakujem veľmi pekne Veve, že si ma vybrala :) Dúfam, že moje nechtíky sa vám všetkým budú páčiť. Môj príspevok si môžete prečítať aj na Veronikinom blogu.

Pri dnešnom príspevku mi veľmi pomohol aj môj drahý priateľ, ktorý je autorom všetkých fotiek :) Pridávam tak aj nejaké fotky z procesu tvorby.

I want to thank Veve that she picked me :) I hope you all like my today's nails. You can read my post on her blog too. 

Today my dearest boyfriend helped me with this post by taking all the photos :) So I have for you some behind the scenes photos.

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac

Prvá adventná nedeľa a guest post u Nails Maniac / First Sunday of Advent Guest Post At Nails Maniac




12 komentárov :

  1. Už jsem chválila u Veve, ale přeci jen mi to nedá a musím i tady :D Krása ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár tu i tam! :) Priateľ odviedol skvelú prácu, čo sa týka fotenia, čo určite prispelo k výslednému efektu :)

      Odstrániť
  2. Podobne ako Romana :-) Fakt skvelý nápad, super si to odštartovala

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásaaaa, hned co jsem tenhle lak od rimelu poprvé viděla na Malém koutku krásy tak jsem se do něj zamilovala. Řekla jsem si " musím zajet do Rossmanu, ale naštěstí jsem ho ještě ten den objevila v naší drogérce tak je můj :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja už som ich obdivovala u Veve, dokonalá uhľadná manikúra! a ten stromček....áaaach...!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, vždy sa snažím najlepšie ako viem :) Ten stromček sa tuším každému páči :D

      Odstrániť
  5. Oceňuju kreativitu, tohle je pecička! :) Krásné a originální, precizní.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...