Essence Effect Nail Polish swatches

Dnes mám pre vás trošku dlhší článok plný fotiek. Postupne som totiž nazbierala viac lakov Essence Effect Nail Polish.

Essence Effect Nail Polish swatches

Dnes mám pre vás trošku dlhší článok plný fotiek. Postupne som totiž nazbierala viac lakov Essence Effect Nail Polish.

Ide o laky, ktoré majú vaše nechty premeniť na módny doplnok. Použiť ich môžete ako nadlak alebo nalakovať dve (a viac) vrstiev a nosiť samostatne. Na výlete v Prahe som mala možnosť vidieť celú kolekciu týchto lakov, nechcela som však oplieskať všetky peniaze. Po dlhom rozhodovaní som si kúpila Party Never Ends, Glitz & Glam a Rock My World. To som považovala za najlepší výber vzhľadom na to, čo už v zbierke mám. Doma som potom ešte neodolala That's My Pop Cake! Teraz vám ich jeden po druhom predstavím. Tak poďme na to.

Today I have for you bit longer post full of pictures. Because I gradually bought four of Essence Effect Nail Polishes. These polishes should turn your nails into a fashion accessories. You can use them as a top coat or apply two (and more) coats and wear them on their own. When I was in Prague I saw the whole collection of these polishes, but I wasn't sure to spend all my money on just these. After long decision making I picked Party Never Ends, Glitz & Glam and Rock My World. I assumed that is the best selection considering what I already have in my stash. Then at home I bought the last one That's My Pop Cake! Now I will show you all of them one by one, So, let's go.

Essence Effect Nail Polish swatches

Prvým bude Party Never Ends. Ide o multiglitrový lak. V priesvitnom základe plávajú väčšie fialové a strieborné, stredne veľké oranžové, modré a strieborné, malé biele a drobulinké zelené a modré šesťuholníky, väčšie holografické kosoštvorce a menšie holografické štvorčeky a biele tenučké nitky. Snáď som na nič nezabudla :) Ja som si ako podklad pre tento nadlak vybrala modrý Essence Hard To Resist. Nalakovala som si jednu vrstvu. Napriek tomu, že aj nadlak obsahuje modré glitre, bolo ich aj na tomto laku pekne vidieť. Nabudúce by som ho lakovala napríklad na červenú, ružovú, žltú alebo čiernu. Ako každému glitrovému nadlaku aj tomuto je treba dopriať vrstvu nadlaku, aby bol povrch pekne hladký.

The first is Party Never Ends. It's multiglitter polish. In clear base you can see floating bigger purple and silver, medium orange, blue and silver, small white and tiny green and blue hex glitter, larger holographic diamonds, smaller holographic squares and fine white strands. I hope I haven't forget anything :) As a base I chose blue Essence polish Hard To Resist. I applied one coat. Regardless there are blue glitters in effect polish they were nicely visible on this blue base. Next time I would use this over red, pink, yellow or black polish. You have to use a good layer of topcoat over it so the surface is smooth.

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Ako druhý vám predstavím That's My Pop Cake! Podobné laky už v zbierke mám, ale glitrové nadlaky v tejto farbe mi chýbajú. Obsahom fľaštičky je opäť číra báza a drobné malinové glitre, ktorým robia spoločnosť holografické nitky. Tie definuje nálepka na vrchnáčiku ako "elektrické pierka". No, v angličtine to znie lepšie :D Pri hľadaní dokonalého spoločníka pre tento nadlak som narazila na problém. Chýba mi nejaká pekná tmavá červená. Nakoniec som ho lakovala na tmavo bordový Maybelline 261. Vznikla z toho veľmi pekná kombinácia. Pre mňa asi favorit zo všetkých štyroch. Učrite bude dobre vyzerať aj na čiernej, ale aj na bielej, svetlo ružovej a trebárs na fialovej, zelenej... Znova som lakovala len jednu vrstvu. Tento lak by sa dal nosiť aj samostatne v dvoch až troch vrstvách.

As the secon one I will present you That's My Pop Cake! I already have similar polishes in my collection, but I'm missing glitter polishes in this color. The content of the bottle are little raspberry glitters with accompanying holographic strands. They are defined by the sticker on the lid as "electric feathers". When I was looking for the perfect fellow for this one I realized that I don't have any nice dark red polish. In the end I layered it over Maybelline 261. And it created very nice combination. For me, I think my favourite of all four. It will definitely looks nice over black and over white, light pink but also over purple or green, Again I used only one coat. This polish could be worn itself when you use two or three coats. 

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Ďalší lak mi vo fľaštičke pripomína lúku - ružové kvietky na zelenej trávičke. Volá sa Glitz & Glam. Základom sú zelené mikro glitre, ktoré sa pod rôznym uhlom dopadu svetla menia cez modré až na ružové. Druhou zložkou sú rôzne veľké fóliové šesť uholníky ružovej farby. Vo fľaštičke vyzrerajú dosť pokrúteno, ale po nalakovaní nejak veľmi nevystupovali. Ako základ som si zvolila neutrálny šedý lak Ados 567. Chcela som aby pekne vynikol ten zelený prášok. Mne osobne stačila jedna vrstva, no určite by sa dal navrstviť. Myslím, že ide o vhodného kandidáta na sendvičový efekt v kombinácii s nejakým pekným sheer lakom. Inak si ho viem predstaviť, samozrejme, na čiernej, bielej, mentolovo zelenej, fialkovej...

Next polish reminds me meadows - pink flowers on green grass. It's name is Glitz & Glam. The base is created by green microglitters, which change their color in different agle through blue to pink. The second ingredient are variously big pink foil hex glitters. In bottle they look quite bended but after application they lay flat. As a base I used neutral gray polish from Ados 567. I wanted something so the green particles can stand out. For me the one coat was enough, but you can definitely layer it. I think it's proper candidate for sandwich effect with some nice sheer polish. I can imagine using it over black, of course, white, mint green, lilac...

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Posledným lakom je Rock My World. Po tom, čo som tieto laky videla na stránke Essence, bol práve tento lak kúskom, ktorý som najviac chcela. Veľmi ma zaujal svojim obsahom. Lak ani nevyzerá ako nejaký topper, ako ostatné. Základ laku je šedo fialkovej farby. Iridiscentných glitrov a črepiniek je v ňom toľko, že po dvoch vrstvách celkom slušne kryje. Preto som sa rozhodla ho lakovať samostatne. Trošku mi síce presvitajú špičky nechtov, ale ďalšia vrstva by to spoľahlivo skryla. Vďaka vysokému obsahu čiastočiek je povrch laku po uschnutí trošku drsný, čo pre niekoho môže byť žiadaný efekt. Inak mu treba dopriať minimálne dve vrstvy nadlaku. Určite ho v budúcnosti vyskúšam aj ako topper a tiež na nejaký galaktický nail art, keď už má tu nálepku na vrchnáčiku :)

The last one is Rck My World. After I saw this collection online this was the one I wanted the most. It attracted me with it's content. The polish doesn't even looks like some topper, as the others. The base of polish is greyish purple. There is enough of iridiscent glitter and flakies so the polish is nicely opaque after two coats. So I decided to wear it solo. You can see VNL but another coat would cover them reliably. Thanks to high number of particles in the polish is the surface bit bumpy after drying. You can wear it as it or add decent two coats of topcoat. I will certainly try it also as a topper and on some galactic nail art, since it's written on the lid :)

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Essence Effect Nail Polish swatches

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil. Veľmi ma baví fotiť tieto makrá :) Najmä pri takýchto zaujímavých lakoch. Vlastníte aj vy niektorý z týchto "efekťákov"? Ak áno, napíšte, aké kombinácie ste s nimi už vyskúšali :)

I hope you liked today's post. I really enjoy taking these macro photos :) Mainly of interesting polishes as these. Do you own any of these effect polishes? If yes, you can write me over which polish you have tried them :)




12 komentárov :

  1. Hrozně mě tvoje fotky baví, připadají mi nějak jiný za poslední dobu. :) Myslím, že některý z nich budu potřebovat - minimálně ten první určitě, protože je boží.
    Mám Glitz&Glam a zkoušela jsem ho na fialový Amazon Flower od L'oréal a klasický bílý lak.
    Z téhle kolekce mám ještě Baby You're a Firework a ten jsem zkoušela na Raindrop od NYC, mlíčkově bílý 101 od GS a tm. fialový - vypadal by skvěle snad na všem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, tak to sa teším, že sa fotky páčia :) Glitz & Glam som u teba videla, páčil sa mi aj na tej fialkovej, preto som ho aj uviedla do možných kombinácií ;) A ako pozerám tak aj ten Baby You're a Firework vyzerá dobre :)

      Odstrániť
  2. No ja žasnem nad tými fotkami, úžasné sú! A krásne si tie laky skombinovala :)
    Ja som si kúpila ten modrý 101 jewels in the pool, ten ma hneď očaril :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ďakujem! Akurát som ho kukla na nete, vyzerá fakt pekne. Ja by som ale po ňom asi nesiahla, mám veľmi veľa modrých lakov aj topperov :)

      Odstrániť
  3. tiež vnímam zmenu vo fotkách :-) Až na ten posledný, ostatné vyzerajú super, ja mám ešte tie staré a chúďatká, ešte neboli (okrem dvoch) na blogu :-(((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažím sa zlepšiť, čo sa dá :) Posledný by si asi tiež zaslúžil lakovať na nejaký farebný základ. A ktoré myslíš tými starými?

      Odstrániť
    2. Circus Confetti, It´s purplicious, Mrs. and Mr. Glitter...

      Odstrániť
    3. Aha, lebo tieto "Effect Nail Polish" sa tvária ako úplne iná rada ako tie "Special Effect Topper", ale jasné, chápeme sa už :)

      Odstrániť
  4. Ahoj bola by som rada keby ste si pozreli môj nový blog :-)
    polishland

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, pozrela som, som zvedavá na tvoje budúce príspevky a nail art. Nabudúce ma ale viac potešíš komentárom k článku ako propagáciou svojho blogu ;) Ja si totiž aj tak vždy pozriem blog toho, kto mi niečo komentuje...

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...