Prvý mráz / First frost

Veľmi sa teším, že som sa bez väčších problémov dopracovala až k záveru Veronikinej jesennej výzvy :)

Prvý mráz / First frost

Veľmi sa teším, že som sa bez väčších problémov dopracovala až k záveru Veronikinej jesennej výzvy :)

Dnes teda posledná manikúra a témou je prvý mráz. Konečne sa nám začalo trošku ochladzovať, no na mrazy si ešte počkáme. Som veľmi zvedavá, aká zima sa na nás chystá. Či bude aj sneh... Už mi chýbajú biele Vianoce.

Teraz to asi bude vyzerať, že nemám fantáziu a dnešný nail art som okopčila od Veve :D Nejak sme asi naladené na rovnakú vlnu. A presne ako píše, tiež som nechcela behať po vonku s vločkami, stačia nám reklamy už od začiatku októbra a vianočné trhy v novembri. Preto som zvolila, tak ako Veve, abstraktnejšiu verziu.

I'm really happy that I finished Veronika's autumn challenge without any major problems :) Today I have for you the last manicure and the theme is first frost. Finally it's getting bit colder here, but we still have to wait for the real winter with freezing weather.

It is going to look like I don't have any imagination and I copied it from Veve :D We are somehow tuned on the same wave. And as she is writing in her post, I didn't want to wear snowflakes and look like crazy, it's enough that we see holiday adverts and Christmas markets in November. That's why I chose, same as Veve, more abstract version.

Prvý mráz / First frost

Keď som vymýšľala, ako znázorniť mráz, hneď sa mi to spojilo s anglickým "frost" a to sa mi spojilo s určitými lakmi s "frost" finišom. Forst by sa dal definovať ako lak s jemným shimmerom / práškom. Pri lakovaní sú na nechte viditeľné ťahy štetčekom. A spomenula som si na rozkošné maličké hviezdičkové fľaštičky, ktoré som si doviezla z Dánska. V jednej z nich je totiž presne taký lak, aký som hľadala. Malý biely frosťáčik z H&M s jednoduchým názvom White.

Miesto klasického lakovania som sa rozhodla použiť špongiu a priesvitný lak a vytvoriť si tak jemný, bielo priehľadný "namrznutý" gradientík. Ďalej som opäť špongiou na špičky nechtov ďubkala lak od Gabrielly Salvete číslo 16 s drobnými striebonými trblietkami. Na umocnenie mrazivého a trblietavého efektu som ešte pridala strieborný trblič Confetti Kisses z H&M. Na záver už len nadlak a hotovo.

When i was thinking how to depict frost, it instantly connected in my head with specific polishes with "frost" finsh. Frost can be defined as a very fine shimmery polish with obvious bruststrokes. And I remembered that I have cute little star-shaped bottles I bought in Denmark. In one of them is the exact polish I was lookung for. Little white frosty from H&M with simple name White.

Instead standard application I decided to use sponge and clear polish and create nicely delicate white-to-transparent gradient. Then I used the same sponge and fine silver glitter polish from Gabriella Salvete number 16 and I dabbed some of it on tips of my nails. To enhance the frosty and glittery effect I added silver glitter polish Confetti Kisses from H&M. And finall, the top coat and I was good to go. 

Prvý mráz / First frost

K téme som si doladila aj moje malé "fotoštúdio" a vymenila som ružovo-fialové kvietky za vianočný baliaci papier :) S poslednou manikúrou jesennej výzvy som veľmi spokojná. Dlho som na nechtoch nemala nejaký jemný nail art. Naživo pôsobí veľmi slávnostne a je možné, že si ho ešte pri nejakej príležitosti opäť vytvorím.

Dúfam, že aj vám sa bude tak páčiť, ako mne. Myslím, že je takou peknou slávnostnou bodkou za skvelou challenge. Ďakujem týmto Veve za organizáciu :) Bolo to super!

I also changed background in my little "photo studio " from pink-purple flowers and I used christmas wrapping paper :) I am really pleased how my last manicure of this chalenge turned out. I haven't something delicate on my nails for some time. It is really festive in person and I thing I will recreate it in the future.

I hope you like it as much as me. I think it's nice ending of great challenge. I want to thank to Veve for organizing such a event :) It was great!




10 komentárov :

  1. No teda, zmrzlá jsem byla ještě než jsem sem nakoukla, ale teď vyloženě mrznu ! :D Krása a opravdu se ti efekt, kterého jsi chtěla docílit naprosto povedl. Ale chtěla bych víc foteeeek :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja som mrzla tri dni vždy, keď som sa pozrela na nechty. A toho obkukávania nebolo málo :D Na zvyšovaní počtu fotiek pracujem :)

      Odstrániť
  2. Moc povedené nehtíky...akorát na nadcházející advent a celkově zimu :) A ten lak má naprosto boží lahvičku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ako som napísala, sú prudko sviatočné a určite tento look ešte zrealizujem. Škoda, že je tá fľaštička taká malinká. Keď ho miniem, isto si ju nechám :)

      Odstrániť
  3. Tak toto je úplná telepatia :-) Moc sa z toho teším a je to fakt vtipné, ako sme sa v poslednej téme presne zhodli :-) Som rada, že sme tú challenge takto pekne svorne dokončili.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zadarilo sa :D Teším sa aj ja, veľa som si zas vyskúšala, možno inak by som sa k takýmto nail artom nedopracovala :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...