Umeláče / Falsies







Občas si precvičujem maľovanie, občas chcem mať dlhšie nechty. Na to mám nejaké tie umelé nechty. Krabičku s 120 kusmi som kúpila u Číňana (zase) za cca 2€. A tiež mám sáčky po 20 kusov z jednej malej drogérky za 0,30€ jeden. Kúpila som si aj gilotínku na skracovanie. Na lepenie mám bežné lepidlo na umelé nechty - kyanoakrylátové, vlastne úplne rovnaké ako akékoľvek sekundové lepidlo a tiež mám tieto super lepidlové nálepky. Objednala som ich z e-bayu. Vlastne, brácho mi ich objednal. Mám 20 sáčikov za 6-7€. Tieto lepidlové tabličky sú vhodnejšie ako lepidlo, lebo neničia jednak nechty samotné a ani umelé nechty, takže sa dajú znova použiť. Našla som zopár recenzií na ne a vraj vydržia najmenej týždeň. Lepidlo vačšinou používam na záchranu zlomených nechtov.


Sometimes I practise nail art, sometimes I wanna have longer nails. So I have some fake nail tips. I got box of 120 pieces in “Chinese” shop (again) for about 2€. And I have bags with 20 pieces from one small drugstore for 0,30€ for bag. I have the cutting tool/clipper/guillotine to cut them. For gluing I have ordinary nail glue - the cyanoacrylate one, the same as superglue and also the glue tabs. I ordered them from e-bay. Actually my broter did it. I got 20 bags for about 6-7€. They are actually better than nail glue because you are not ruining both your nails and tips, so they can be used again. There are couple reviews on the Internet. They say the nail glue tabs last at least for a week. The nail glue I usually use to fix a broken nail.




2 komentáre :

  1. na umělých nehtech jsem dřív cvičila taky, nalepila jsem vždycky na spodní stranu paratko, aby se dobře držely, pak mi ale nehty došly a zatím jsem z nejasných důvodů nesháněla nové, jak tě vidím, asi to brzo udělám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Ja som tu u nás v meste narazila na kopec takých tých čínskych obchodov, kde začali predávať veci na nechty. A tak či tak, všetko to ide z Číny. Tak si kúpim aj nechty, lepidlá, kamienky, glitre... Akurát lakom neverím...

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...