Fľakaté / Waterspotted



Fľakatá manikúra. Velice jednoduché. Ako základ som použila ružovú. Potom som si zobrala pohár (alebo nejakú nádobu, čo mi nie je ľúto, že ju zničm) s vodou izbovej teploty, na hladinu som nakvapkala modrý lak, zobrala som si kefku (štetec) namočenú do acetónu alebo acetónového odlakovača a pomocou nej som nastriekala odlakovač na ten modrý lak plávajúci na hladine. Vytvoria sa rôzne veľké dierky. A potom už len ostáva použiť to ako pri mramorovacej technike - namočiť prst do vody. Na záver očistiť a šup nadlak. Ja som ešte pridala žlté fliačky a trblič.

Water spotted manicure. Easy thing to do. Just paint your nails with base color - in my case pink, then grab a cup with lukewarm water, drip nail polish on the water, get a tooth brush or brush dipped in pure acetone/ acetone based remover and “spray” It will create spots. Then dip your finger into that layer (like with water marbling), clean around add topcoat and you are good t go :) I filled some spots with yellow and added glitter on top.




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...