Textúry / Textrures









Včera som bola v Bratislave. Samozrejme, to by som nebola ja keby som neskončila v drogérkach. Najmä, takých ktoré my v Trenčíne nemáme. A v Tete som narazila na tieto rozkošniatka. Dobre som vedela o tejto kolekcii a škriabala som doma steny, lebo veľmi som chcela textúrované laky. Už to bolo skoro všetko vypredané, ostali len také zbytky. Každopádne uchmatla som 06 Acquamarina a 04 Mistero Grey. Rada by som ešte našla 07 Princess a 03 Intense Coral. Tkže budeme loviť. Tieto dva, čo mám, som len tak na rýchlo skúsila a sú krásne. Keď nalakujem, postnem foto. A mojej mamine sa veľmi páči Mistero.

Yesterday, I was in Bratislava. Of course, I had to go to some shops that we don’t have in my town. And in one drugstore I found these babies. I knew about them because of Facebook. So these are Gabriella Salvete Stars. I have 06 Acquamarina and 04 Mistero Grey. I wanted also 07 Princess and 03 Intense Coral. So I will hunt on the rest! Right now, these two I have are gorgeous. They dry textured (what I wanted soooo much). I haven’t tried them yet, but I will upload photos. My mum really like Mistero.




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...