Nové bývanie pre moje lačíky / New home for my bottles



Ako sa vraví - aj vlk sýty- aj ovca celá. V tomto prípade ide o dvoh spokojných ľudí. Mňa a môjho tatu. Dnes som sa pýtala mamy, či nemá ešte nejakú krabicu, do ktorej by som si mohla dať laky, lebo moje dve už praskajú vo švíkoch. Na to sa ozval môj autor s tým, že čo by som povedala na starú poličku na CDčká. Po obrzetí daného kusu nábytku sme skonštatovali, že tie držiačiky na CD aú len také hovnítkové, plastové s dajú sa dať von (nožom :D ). Poličku som potom oblepila papierom a naukladala fľaštičky. Tato sa zbavil nábytku, ktorý mu zavadzal a ja mám miesto na laky :)

We have this proverb - wolf is satiated and sheep unharmed. Weird translation. In this case it is about two satisfied people. Me and my dad. I was asking my mum today, if she doesn't have some box for my nail polishes, because my two boxes are filled up. And my dad asked what about to use old CD case. After taking a look on that particular piece of furniture we realized that those CD racks are just some plastic and they can be ripped of it. Then I decorated it with some nice paper and put all my bottles there. He got rid of it and I have place for my polishes.




2 komentáre :

  1. vždycky když vidím takovou sbírku, nechápavě zírám, já vlastním sotva 50 lahviček, musím se zeptat - kolik je jich v té tvojí?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D ja ešte stále verím, že niekto má viac ako ja... to ma uisťuje, že nie som úplný šialenec. A myslím, že je ich tam 200. Toto je nazbierané tak za 4-5 rokov...

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...