#31DC2013 Ďen tretí - žlté nechty / Day 3 - yellow nails





Pche, že mám málo oranžových lakov. Žlté mám asi tri. TRI!!! Alica, hybaj na nákup! :D Našťastie sa teda niečo našlo a mohla som urobiť nail art na deň tretí. Rozhodla som sa pre komixové nechty. Po prvé lebo som to ešte neskúšala, po druhé aby som si trošku potrénovala písanie malých písmenok ľavou rukou a po tretie, lebo som chcela niečo veselé. Teším sa, že aj moja pravá ruka vyzerá celkom použiteľne. Na tieto nechtíky som použila jeden lak - Essence 95 Wanna Be Your Sunshine a bielu a čiernu akrylovú farbu. Lebo keď používam akrylky, môžem sedeť v izbe pri stole. Inak si vačšinou lakujem nechty na schodoch pred dverami domu alebo v kúpelke / záchode :D

Meh, I have so little of orange nail polishes? Well, I have only three. THREE!!! Alica, move your ass and go shopping! :D Luckily, I found something and I could do nail art for day 3. I decided to do comic nails. Firstly because I haven't tried them yet, secondly to practice writing small letters with my left hand, thirdly I wanted something cheerful. I am happy that my right hand is looking good too. For these nails I used only one nail polish -  Essence 95 Wanna Be Your Sunshine and white and back acrylic paint. When I use acrylics I can do it in my room. Otherwise I usually paint my nails on stairs, outside our house or in bathroom / toilet :D




1 komentár :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...