Red holo jelly sandwich with hearts

Tieto nechty nie sú ani vianočné, ani valentínske. Lakovala som si ich na svadbu ;)

Red holo jelly sandwich with hearts

Tieto nechty nie sú ani vianočné, ani valentínske. Lakovala som si ich na svadbu ;)

Cez víkend sme boli kamarátkinej sestre na svadbe a dokonca to bola už druhá, na ktorej som mala červenú manikúru :) 


These nails aren't done for Christmas or for Valentine's Day. I was wearing them to the wedding ;) Last weekend we were at friend's sister wedding and this was even the second event like this I had red manicure :)

Red holo jelly sandwich with hearts

Pôvodne som si chcela nalakovať len "nejaký" červený lak, no priateľ sa ma stále pýtal, či si "nedám holo aspoň ako akcent" (toto mi naozaj povedal... ja viem, je skvelý :D) a tak som trochu zalovila v lakových šuflíčkoch.


At first I wanted to slap on just 'some' red polish but then my boyfriend kept telling me to 'add some holo ad least as accent nail' (yes, he did say this... I know, he is awesome :D) so I rummaged through my stash to find something I could use :)

Red holo jelly sandwich with hearts

Prvý, ktorý mi padol do oka bol červený jelly glitrák, inak aj číslo 51 od Queen Star. Základ má krásnu a štavnatú farbu, ktorá mi pripomína malinový džem. V ňom pláva množstvo rôzne veľkých a rôzne farebných šesťuholníkových glitrov.


First one that caught my eye was this red glitter beauty number 51 from Queen Star. The base has gorgeous and juicy color that reminds me of a raspberry jam. In the base you can see all those pretty colorful hex glitter.

Red holo jelly sandwich with hearts

A keďže som už bola taká "namlsaná" na to holo, vybrala som si rovno dva laky od ILNP - efektový nadlak My Private Rainbow (X) a Mega (X).


And because then I was in the mood for holo, I picked two polishes from ILNP - the effect topper  My Private Rainbow (X) and scattered holo Mega (X).

Red holo jelly sandwich with hearts

Spolu s 51kou od Queen Star som ich potom nasendvičovala v tomto poradí - vrstva červenej, vrstva Mega (X), ďalšia vrstva červenej a na záver ešte vrstva My Private Rainbow (X).


Then with the red Queen Star I sandwiched it in this order - layer of red, layer of Mega (X), another layer of red and then I topped it all off with layer of My Private Rainbow (X).

Red holo jelly sandwich with hearts

Výsledok bol vďaka všetkým týmto vrstvám nádherne ligotavý a dostal úžasnú hĺbku.


Because all those layers the result was soooo sparkly and it had an amazing depth.

Red holo jelly sandwich with hearts

Red holo jelly sandwich with hearts

Páčil sa mi tak veľmi, že mi ho bolo ľúto zakývať nejakým zložitým nail artom a tak som si zvolila len jednoduchý srdiečkový vzor z platničky BP-L013 z Born Pretty Store opečiatkovaný bielym lakom na prstenníku :)


I loved the result so much that I found it hard to cover it with some heavy nail art. So instead of that I just stamped simple pattern with hearts from BP-L013 plate from Born Pretty Store and some white stamping polish on my ring finger(nail) :)

Red holo jelly sandwich with hearts

Aj vy radi kombinujete rôzne laky a vytvárate tak nové, zaujímavé efekty? Ak áno, ako vyzeral váš posledný výtvor? :)


Do you like to combine different polishes to create new, interesting effects? If yes, what your last creation looked like? :)




8 komentárov :

  1. wow, tak toto sa ti fakt podarilo, kraasne...som si najprv myslela že to iba ten červený vyzerá tak pekne sám o sebe...nádherna, vážne to má takto takú hĺbku...dobre sa na to pozerá :D neviem sa vynadívať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne Tia :) Na slnku v pohybe to vyzeralo neskutočne šťavnato, veľmi som si túto manikúru užívala :) Teším sa, že sa ti páči.

      Odstrániť
  2. To se teda moc povedlo ♥ Asi si taky zavrstvím, teď jsi mě na to ( zase ) namlsala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romanka :) Už sa teším, až nejaký ten sendvič u teba na blogu uvidím ;)

      Odstrániť
  3. Krásna romantická manikúra :))
    A zlaté ako ti to povedal priateľ :D Na toho môjho sa už tiež čo to nalepilo z tejto terminológie, už ho zaujalo aj ako sa robí pečiatkovanie alebo minule hneď vedel že som použila na akcent striebornú fóliu keď sa na necht pozrel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti páči :) Hej je úplne super, keď sa aj naši chlapi trošku zaujímajú ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...