Highlighted

Keď som túto manikúru videla na nechtoch kráľovnej holografov - Cristine a.k.a. Simply Nailogical , musela som ju vyskúšať tiež!

Highlighted

Keď som túto manikúru videla na nechtoch kráľovnej holografov - Cristine a.k.a. Simply Nailogical, musela som ju vyskúšať tiež!


When I saw this manicure on nails of famous holo-queen Cristine a.k.a. Simply Nailogical I knew I 'simply' have to try it too!

Highlighted

Nástroje, ktoré na jej vytvorenie potrebujete máte pravdepodobne doma. Stačí vám nejaký pekný (holografický?) podkladový lak a pár zvýrazňovačov. Výberu farieb a kombinácií tvarov a vzorov sa, samozrejme, medze nekladú :)


The tools you need you probably already have at home somewhere. Just grab some pretty (holographic?) nail polish you'll use as a base for your nail art and also couple of highlighter markers. Pick whatever color that makes you happy and create whatever shapes you like :)

Highlighted

Ja som si ako základ vybrala jeden z najblýskavejších lakov aké mám - Queen od F.U.N. Lacquer.


For my base I went for one of the most sparkliest polishes in my stash - Queen by F.U.N. Lacquer.

Highlighted

Keď lak uschol, som už len všetkými zvýrazňovačmi na nechty namaľovala diagonálne dúhové prúžky. S maľovaním problém nebol a dokonca sa dali farby pekne navrstviť aby boli naozaj výrazné.


When the polish was dry I started drawing diagonal rainbow stripes across my nails with all the markers. The ink from them applied evenly and smoothly and it was easy to layer it until the colors were vibrant and saturated.

Highlighted

Jedinú vec, čo pri tejto manikúre nabudúce urobím inak je, že by som použijem tekutý latex okolo nechtov. To preto, že modrá a zelená zvýrazňovačka mi zafarbila kožu a držala sa celé dva dni. Tie dve dokonca prežili aj začisťovanie acetónom :D


But there is one thing I will do next time with this manicure. I would use liquid latex around my nails because that pesky blue and green highlighter stained my skin and it stayed on for long two days. I didn't even came off during the clean up with acetone! :D

Highlighted

Na záver, keď všetko pekne uschlo, som si nechty prelakova nadlakom a užívala si úžasnú cukríkovo-neónovú manikúru :)


And when it was all dried I just added a layer of quick drying top coat and I could enjoy my neon candy-like mani :)

Highlighted

Už aj vy hľadáte, či doma nemáte nejaké tie zvýrazňovače alebo plánujete nájazd na papiernictvo? ;) Určite mi dajte vedieť, ak sa rozhodnete túto manikúru tiež vyskúšať :)


I bet you are looking around if you don't have some highlighters at home, don't you? Or plotting an attack on nearest stationery shop? Let me know if you'll try this mani too :)




15 komentárov :

  1. Ty jo nádherné nehtíky!
    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Thanks so much dear! Glad you like them. So much fun and easy to do :)

      Odstrániť
  3. Vypadá to perfektně ♥ Tohle chci vyzkoušet taky už nějakou dobu, ale...nemám ty zvýrazňovače a nějak pořád nejsem schopná si je pořídit konečně. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči, naozaj to nie je žiadna veda :) Ale tiež som sa na to hrozne dlho chystala ;) A zvýrazňovače kúpiš predsa hocikde v papiernictve... A nemusia to byť gélové, či liehové. Toto mám úplne obyč Centropenky :)

      Odstrániť
  4. Oči mi vypadli z jamiek!!!!! Nádhera....

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...