Last pineapple of summer

Leto sa pomaly blíži ku koncu a za pár dní tu máme prvý jesenný deň. Musím sa teda poponáhľať, ak vám chcem ukázať manikúru, na ktorú som ...

Last pineapple of summer

Leto sa pomaly blíži ku koncu a za pár dní tu máme prvý jesenný deň. Musím sa teda poponáhľať, ak vám chcem ukázať manikúru, na ktorú som sa chystala celý august :)

The summer is coming to it's end and fall will be (officially) here in a few days. So I better hurry up if I want to show you one manicure that I was planning to post whole August :)

Last pineapple of summer

To, že ananás je moje milované ovocie, som na tomto blogu napísala už niekoľkokrát. No mala som pocit, že som ho toto leto nenosila na nechtoch dostatočne často.


You all already know that pineapple is my favorite fruit. I wrote it many, many times on this blog. But I felt that I wasn't wearing it enough on my nails this summer.

Last pineapple of summer

Mini verziu laku Trendy od Orly a gumu v podobe ananásu som ukoristila v jeden deň. Lak v DMke a gumu v Tiger-ovi :) Doma som ich potom vyložila vedľa seba na stôl a veľmi sa mi zapáčilo, ako krásne kontrastuje žiarivo žuvačková ružová neónka so žltučkým "ananásikom".


I bought this mini version of Trendy by Orly and eraser shaped like pineapple the same day. The polish is from DM drugstore and eraser from Tiger :) When I arrived home and put them next to each other on the desk I realized how much I love how the bubble gum pink neon and yellow pineapple looks together.

Last pineapple of summer

Trendy je súčasťou tohtoročnej jarnej kolekcie Orly a až prekvapivo ma chytil za srdce. Je neónový a zároveň pastelový. Farba má v sebe tak akurát ružovej a broskyňovej. A aby toho nebolo málo, lak je plný drobulinkých priehľadných úlomkov, ktoré z laku robia unikátny kúsok. Stále rozmýšľam, či si ho nedoprajem aj vo veľkej fľaštičke.


Trendy is part of the this year's spring collection from Orly and I fell in love with it surprisingly hard. It's neon and pastel at the same time. The color have the right amount of pink and peach in it. And if it's still not enough, the polish also contains tons of tiny glass flecks. Thanks to them it's a really unique piece. I'm still considering to buy this one in full sized bottle.

Last pineapple of summer

Dokonca aj keď sa lakoval sa trochu horšie, než som pri lakoch od Orly zvyknutá. To je pravdepodobne spôsobené práve tým množstvom úlomkoch/ šupiniek v laku.


Even though the application wasn't as easy as I'm used when it comes to Orly polishes. I guess it's because all those tiny flecks and the amount of them in the polish.

Last pineapple of summer

Dosť rýchlo schne, ťahá sa a po dvoch hrubších vrstvách som stále videla priesvitné miesta. Po pridaní tretej vrstvy sa to zlepšilo a povrch bol takmer rovnomerný. A ak by aj nebol, vrstva nadlaku vždy všetko vylepší :)


It dries quite fast, it's bit gloopy and after two thicker coats I still could see my nail peeking through. When I added the third layer the surface was almost smooth. It's not actually something that bothers me that much since I always add a top coat in the end :)

Last pineapple of summer

Rýchloschnúci nadlak som teda použila aj pred samotným maľovaním akrylovými farbami a to z jednoduchého dvôvodu. Ak sa vám výsledok nepáči, dá sa lepšie umyť(ak nie je farba úplne suchá) a drobné nepresnosti môžete jemne zošrkrabkať špáradlom :)


I added the quick drying top coat before I started to paint the pineapples with acrylic paints because if you don't like the result, you can was it (when it isn't dry yet)  or scrape the imperfections gently with toothpick :)

Last pineapple of summer

Celý tvar ananásu som si najskôr "podmaľovala" bielou akrylkou, aby farby, ktoré budem pridávať navrch, lepšie vynikli. Ovocie som na necht umiestnila tak, aby vznikol dojem polmesiačikovej manikúry.

Samotné ovocie som potom vymaľovala žltou akrylkou a pridala detaily rôznymi odtieňmi okrovej.
Zelený vršok som samozrejme vymaľovala zelenou farbou ;) Na záver som pridala zoprá detailov bielou a všetko prelakovala nadlakom.


I started by painting the whole pineapple shape with white acrylic paint so the colors can pop and be nice and opaque. I placed the fruit in a way it creates kind of 'half moon' manicure.

Then I painted the actual fruit with yellow acrylic paint added some details with ochre color. Then I painted the green leaves on top :) Finally I added some fine details with white paint and sealed it all with top coat.


Last pineapple of summer

A tak vznikla moja najobľúbenejšia manikúra tohto leta :) Vydržala som mnou celé štyri dni a bolo mi veľmi ľúto, keď som ju musela odlakovať, lebo sa začala lúpať... :/


And that's how I created my most favorite manicure of this summer :) I was wearing it until it started to chip which was four days straight and then I had to remove it... :/

Last pineapple of summer

Last pineapple of summer

Tak dúfam, že sa vám bude páčiť aspoň z polovice tak, ako mne ;)


So I hope you'll like this mani just as much as me ;)




8 komentárov :

  1. To je tak nádherné! Máš úžasný talent :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle je naprosto boží - jak barevná kombinace laku/ananasu, tak celkový výsledek. Šikulka !! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči, veľmi som sa na túto manikúru tešila :) Teší ma, že sa ti tak páči :)

      Odstrániť
  3. Krásne veľmi :) Určite to dalo veľa práce a výsledok stojí za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Veronika :) Práveže sa to maľovalo takmer samé... Fakt jedna z najpohodovejších manikúr ;)

      Odstrániť
  4. nikdy som nechápala,ako si niekto takto dokonale a rovnako presne dokáže niečo nakresliť na nechty! je to neskutočné :)) obrovská poklona
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu Veronika. Je to aj otázka cviku, potom sa dajú namaľovať aj detailnejšie veci :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...