Bold and bright

Ešte kým je oficiálne leto sa snažím dobehnúť zameškaný august a fičím na veselých a farebných manikúrach :)

Bold and bright

Ešte kým je oficiálne leto sa snažím dobehnúť zameškaný august a fičím na veselých a farebných manikúrach :)


Until is still summer I’m trying to catch up all those posts that I wanted to do in August and I’m really into all those fun and colorful manicures :)

Bold and bright

Tá dnešná je naozaj výrazná a kontrastná. Nedávno som totiž videla niečo podobné u nail bloggerky Marie a.k.a. little_zzi a veľmi sa mi to zapáčilo. Tiež použila kombináciu fialovej, zelenej a pečiatkovania.


The one I have for you today is rather bold. I saw something similar on nail blogger Marie a.k.a. little_zzi and I loved it. She also used the combo of purple, green and stamping.

Bold and bright

Ja som si ako základ vybrala nádherného holouša Butterfly od ruskej značky El Corazón.


For my base I used gorgeous purple holo called Butterfly by Russian brand El Corazón.

Bold and bright

Bold and bright

Naň som potom pečiatkovala zaujímavé kvetinové/geometrické ornamenty z platničky ND015 od Nicole Diary. Tú istú platničku použila aj Marie na svoju manikúru :) Na pečiatkovanie som si potom vybrala zelený lak Fresh Mojito od Colour Alike.


Then I stamped some really interesting floral/geometry ornaments from plate ND015 from Nicole Diary. I used the same stamping plate that Marie used for her manicure :) For stamping I picked green stamping polish Fresh Mojito from Colour Alike.

Bold and bright

Tentokrát sa mi pečiatkovalo trochu horšie. Noekedy sa najtenšie linky rozhodli nespolupracovať. To bude však najskôr kvalitou platničky. Od Nicole Diary mám doma veľa platničiek a nikdy som s nimi nemala problém. Možno len na tejto nie je vzor dobre zapustený. Kto vie...


To stamp all those fine lines was harder than usual and I spent almost whole hour trying to transfer them. But I think it's because the quality of plate. I have many plates from Nicole Diary and never had that issue. Maybe this one is not etched deep enough. Who knows...

Bold and bright

Nakoniec som to však nejak dobojovala a výsledok sa mi veľmi páčil. Na druhý deň som ešte manikúru doplnila kamienkami, ako môžete vidieť na úvodnej fotografii :)

Ako ste na tom vy? Ešte sa zubami a nechtami držíte leta, alebo už ste oboma nohami v jeseni :)


But I managed somehow to get the pattern on all my nails and I still really love the result. On the second day I added some rhinestones as you can see on the first photo on the top :) 

And how about you? Are you still fighting tooth and nail to keep the summer here or you already jumped both feet into the fall? :)




2 komentáre :

  1. To je super kombinace. Mně se spojení fialové a zelené moc líbí ( dnes jsem si vyzkoušela gradient v podobných barvách, asi jsi mě podvědomě inspirovala :o)
    Zatím asi tak půl na půl - jednou nohou ještě v létě a tou druhou pomalu nakročeno k podzimu..Hlavně ta dnešní mani, kterou jsem si dělala není zrovna moc podzimní. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči :) Tiež to nemám zo svojej hlavy :D Odpisujem dosť neskoro a tak vidím, že už si sa k jeseni priblížila viac než ja ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...