Born Pretty Store - Mirror Nail Polish

Čo je najväčším trendom nechtového dizajnu tohto roku? Chrómové nechty so zrkadlovým povrchom!

Born Pretty Store - Mirror Nail Polish”></a>
<br />
<br /><br />
<br />
<a href=

Čo je najväčším trendom nechtového dizajnu tohto roku? Chrómové nechty so zrkadlovým povrchom!

Napriek tomu, že sa svet do chrómu zbláznil len nedávno, tento set s lakom so zrkadlovým efektom majú na Born Pretty Store už hodnú chvíľu. Ja som si ho tiež objednala až nedávno, lebo ma odrdzala cena 9,08 € (pôvodne vraj stojí 16,27 €, čo sa mi zdá šialené!) a tiež som čo-to počula o problematickej aplikácii zrkadlového laku.


What is the biggest trend in nail design this year? Chrome nails with mirror-like surface!


And even though the world fell in love with chrome just recently, I saw this mirror nail polish set at Born Bretty Store long ago. But I ordered it just recently because there were two things that discouraged me to do that. First one is its price - 9,08 € (they have another number there - 16,27 €, which is supposed to be the full price. That's crazy!) and I also read a lot about rather problematic application of this mirror polish.

Born Pretty Store - Mirror Nail Polish

Nakoniec sa mi však podarilo nazbierať toľko BPS bodov, že som ho kupovala za smiešne dva doláre :) A vlastne mi už žiadna výhovorka neostala, lebo kto by nechcel mať z nechtov zrkadielka?!


But finally I earned enough BPS points so I could order this set for just two dollars :) So I had no excuses and I decided to go for it. In the end, who wouldn't like to have nails that look like tiny mirrors?!

Born Pretty Store - Mirror Nail Polish

Ako som písala vyššie, kupujete si vlastne dva laky. Ten s nápisom "Top Coat" je lak na vodnej báze. A vlastne ho nedávate na vrch, ale naopak, funguje ako podklad pre chrómový lak :D Taký milý omyl, o ktorom som sa dočítala v recenziách. Slúži na vytvorenie hladkého povrchu na nechtoch. Naň potom lakujete "chrómaňa" :)

Lak dlho schne a ak ho nenecháte vyschnúť poriadne, o zrkadlovom efekte si môžete nechať len snívať. Mne sa to podarilo domrviť hneď dva razy a až na tretie lakovanie vyzeral výsledok obstojne. Aj napriek tomu, že aj toto som si prečítala v recenziách :D Človek sa však učí na vlastných chybách...


As I wrote you actually get two bottles. One that says 'Top Coat' which is a water-based polish. And it isn't top coat. In fact it's a base coat that helps to create smooth and even surface for the mirror polish :D What a cute mistake that I read about in reviews.

The base coat dries slowly and if you don't leave it dry properly you can only dream about that gorgeous mirror effect. I managed to ruin my manicure two times. When I was doing this mani third time I suddenly remembered what I read in reviews :D You learn from your mistakes...


Born Pretty Store - Mirror Nail Polish

Keď som prvý raz otvorila druhú fľaštičku s chrómovým lakom, prekvapilo ma, ako veľmi tekutý je tento zázrak. Je úplne ako voda a keď vytiahnete štetček z fľaštičky, lak sa akoby mihoce. V laku je cítiť okrem klasického acetónového zápachu aj alkohol. Usudzujem, že ten sa rýchlo vyparuje a pigmenty sa vďaka tomu usadia na nechte tak, že vytvoria hladký zrkadlový povrch.

Lakuje sa príšerne! Musíte byť veľmi opatrné, aby ste si nezaliali kožičku, lebo začistovať túto potvoru je utrpenie. Mne sa to pri prvých lakovacích pokusoch vlastne ani úplne nepodarilo. Je potrebné ho lakovať rýchlo, čo najmenším počtom ťahov a nepridávať veľa vrstiev.


When I opened the second bottle with chrome polish for the first time I was surprised how runny this polish is. It's really watery and when you pull out the brush the liquid is kinda shimmering. I can smell not only usual acetone in it but also an alcohol or something like that. I assume that it evaporates quickly so the pigments can lay down on the nail flat so they create that awesome smooth and reflective surface.

But the application is horrible! You have to be very careful and don't flood your cuticles with it because doing clean up of this polish is a torture. When I used it for the first time it got everywhere and I wasn't able to clean it up at all. You have to be quick, use as least strokes as possible and don't add many layers.


Born Pretty Store - Mirror Nail Polish

Na týchto fotkách vidíte prvú úspešnú aplikáciu bázy a chrómového laku. Povrch laku nie je úplne hladký, lebo moje ťahy štetcom ešte nie sú dokonalé. Preto nie je ani úplne zrkadlový, no v realite vyzerala táto manikúra úžasne :)


On these photos you can see my first successful application of base coat and chrome polish. The surface of the polish is not completely smooth since my brush strokes aren't perfect yet. Therefore it isn't completely mirror-like but after all this mani looked so great in real life :)

Born Pretty Store - Mirror Nail Polish

No tento krásavec má ešte jednu veľkú nevýhodu. Ak si chcete užívať zrkadlový finiš, nesmiete použiť nadlak. No potom vám lak z nechtov zlezie ešte v ten istý deň, ako ho nalakujete. V recenziách som videla, že niektoré kočky použijú bázu z "Top Coat" fľaštičky aj ako nadlak, mne sa to však zatiaľ neosvedčilo.

Jediným riešením, ako udržať tento lak na nechtoch, je predsalen použiť klasický nadlak, ktorý však spôsobí, že lak stratí chrómový efekt a zmatnie.


Ready for the biggest disadvantage? If you want to enjoy the beautiful chrome finish you can't add top coat. But if you don't do that it won't last and it will 'creep back from the tip of the nail' (quote from review at Born Pretty Store :)) I also read that some girls used the 'Top Coat' as actual top coat but it didn't work for me.

The only solution how to keep this polish on your nails is to use regular top coat which leaves the chrome polish looking dull and clouded.


Born Pretty Store - Mirror Nail Polish

Preto som ho dozdobila pečiatkami a nafotila ešte pred tým ako som pridala top coat ;) Na pečiatkovanie som si vybrala vzor s kryštálmi z platničky Hipster 11 od Moyou.


Finally I added some stamping and took my photos before I used top coat over it ;) To do that I used lovely image with crystal pattern from Hipster plate number 11 by Moyou.

Born Pretty Store - Mirror Nail Polish

Nachádzajú sa na nej však samé super vzory, takže túto platničku na blogu uvidíte ešte veľakrát :)


I really love images and patterns on this plate so it's highly possible you'll see it again here very soon :)

Born Pretty Store - Mirror Nail Polish

Zrkadlový efekt tohto dua sa mi naozaj páči aj napriek tomu, že sa nelakujú a ani nedržia zrovna najlepšie. Čo naň poviete vy? Dali by ste šancu laku, o ktorom viete, že ho budete môcť nosiť len chvíľu?


But I adore the final chrome effect of this set even though the application is not very easy and it's just 'one night stand' (without any top coat). What do you think? Would you give a try to a polish that is so problematic and you know you can wear it only for a little while?




6 komentárov :

  1. Škoda, že je to lakování, tak náročné. Nejspíš by mě to rozčilovalo, že se mi to nedaří. Každopádně tobě se to povedlo moc pěkně a ta razítkovací destička je super, už se těším na další vzory.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, bolo to riziko, ktoré som bola ochotná dobrovoľne podstúpiť :D A ešte si zaň aj zaplatiť... Len keby, potvora, vydržal dlhšie na nechtoch. Musím skúsiť ešte nejaký iný top coat a podám správu, či sa mi to podarilo :) Som rada, že sa platnička páči, už mám s ňou vymyslených zopár ďalších manikúr :)

      Odstrániť
  2. U toho bych asi vykvetla. :D Zůstanu jen u kochačky takhle přes monitor. S razítky se mi to moc líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásne si to napísala :D Veď preto to toľko trvalo, kým sa tu táto recenzia objavila :D Teším sa však, že sa páči ;)

      Odstrániť
  3. Och, tiež by som na to lakovanie nemala nervy. Zato sa vždy poteším, keď sa môžem pokochať krásnymi fotkami na tvojom blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Leni :) Je to taká potvorka potvorská, no veľmi pekná :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...