Poďme na pláž! / Let's go to the beach!

August je tu a ja mám ešte stále množstvo nápadov na letný nail art.

Beach nails

August je tu a ja mám ešte stále množstvo nápadov na letný nail art.
Ten dnešný vznikol vrámci spolupráce s parfumériou El Nino. Dúfala som, že tento článok uverejním ešte v júni, pretože témou mesiaca bola sviežosť vody. Časovo mi to trochu nevyšlo, no téma sa mi páčila a samozrejme som sa ňou inšpirovala pri výbere lakov. S nimi som potom vytvorila plážovú manikúru, ktorú vidíte vyššie :)


August is here and I still have so many ideas on summer nail art. The one you can see above was created as a collab with El Nino perfumery. I really hoped that I will manage to post this mani in July since they had this ‘theme of the month’ which was water and its freshness. Well last week was pretty busy but I really liked that theme and of course I was inspired by it when I was selecting polishes. With those I created the mani you can see above :)

Beach nails

Z e-shopu El Nino som si vybrala štyri laky od značky Max Factor - Celestial Blue, Snow White, Desert Sand a Cute Coral.


I picked four Max Factor polishes from El Nino’s e-shop- Celestial Blue, Snow White, Desert Sand and Cute Coral.

Beach nails

Dôvodom prečo som siahla po Max Factore bol práve modrý krásavec Celestial Blue. Nádherná svetlá modrá farba a množstvo duochromatických úlomkov ma úplne dostali. Pripomínajú mi ligotajúce sa slnečné lúče na vodnej hladine :)

Zároveň som chcela viac vyskúšať ich laky, lebo som mala len jeden - Fantasy Fire :) A práve ma napadlo, že som vám ho nikdy poriadne neukázala... Treba napraviť! ;)


The reason why I chose Max Factor was actually that blue polish called Celestial Blue. This lovely light blue with tons of duochromatic flecks just caught my eye. They reminds me of a sunlight glistening on the water :)

And I also just wanted to try more MF polishes since I have like one in my stash - the beautiful Fantasy Fire :) And I think I never properly showed you that one… Have to do that! ;)


Beach nails

A teraz späť na pláž! Celá manikúra je v podstate veľmi jednoduchá a myslím, že ju zvládne aj začiatočník :)

And now back to the beach! The whole nail art is actually pretty easy and I think that it’s suitable even for beginners :)

Beach nails

Pre lepšiu predstavu som pripravila aj malý návod. Ako vždy som začala podkladovým lakom.

Potom som na nechty nalakovala dve vrstvy modrého Celestial Blue, no vynechala som špičky nechtov. Tie som dolakovala telovým Desert Sand. V tejto fáze sa nemusíte veľmi snažiť, aby hranica mezdi farbami bola dokonalá. Aj tak ju zachvíľu nebude vidno ;)

Na to som použila biely Snow White. V tomto prípade je paradoxne lepšie použiť taký, ktorý nekryje hneď v prvej vrstve (aký za normálnych okolností veľmi nevyhľadávam :D). Snow White je totiž dokonalo biely až po dvoch hrubších, či troch tenších vrstvách. Na vytvorenie bielej “peny” som odtrhla kúsok špongie a postupne som naďobkala zo tri vrstvy, aby bol výsledok jemný. Rovnakým spôsobom som na modrej ploche naznačila vlnky.

Na záver som si korálovo červeným lakom Cute Coral namaľovala na prstenník morskú hviezdicu a všetko pretrela lesklým rýchloschnúcim nadlakom :)


I also created a little picture tutorial for you. As usual I started with base coat.

The I painted my nails with Celestial Blue, but I leaved the tips of my nails naked. On those I used nude polish called Desert Sand. You don’t have to be particularly precise with this step. In the end this border between the colors will be hidden anyway ;)

To do so I used white polish Snow White. In this case I was glad that this one is not as opaque as I would normally require from white polish. Snow White is perfectly white after two thicker or three thinner layers. To create the ‘foam’ I used a piece of make-up sponge and dabbed the white polish in few layers to achieve that blurred and soft look. The same way I did the waves.

Finally I painted a little starfish on my ring finger using coral-y red polish called Cute Coral and topped it all with shiny and quick drying top coat :)


Beach nails

Táto manikúra sa páčila nielen mne, ale aj môjmu okoliu.

Na záver len toľko, že s lakmi od Max Factoru som spokojná a som rada, že som ich mohla “testnúť” :). Napriek tomu, že aj Desert Sand aj Snow White sú tekutejšie a menej krycie, lakovali sa dobre a svoj účel splnili. Najviac sa však teším z modrého Celestial Blue :) Podobný zatiaľ v zbierke nemám.


I got many compliments one these nails and I really enjoyed wearing it.

I have to say that I’m pretty satisfied with the Max Factor polishes and I’m glad that I could test them :) Even though Desert Sand and Snow White aren’t the most opaque polishes in the world they served me well and I’m really happy that I have that gorgeous Celestial Blue in my stash now :)


Beach nails

Budem sa tešiť, keď mi napíšete, ako sa vám dnešná mani páči :)


Let me know in the comments if you liked today’s mani :)




12 komentárov :

  1. Velice povedená manikúra :) Pěkné barvy, skvělé provedení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne Jarmilka :) Táto mala dokonca úspech u mojich kolegov ;)

      Odstrániť
  2. Ten modrý odstín je nádherný! A moc se mi líbí tvůj obrázkový návod!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka :) Slová sú niekedy málo a mňa baví tieto obrázky tvoriť :) Na El Nine nemajú vždy presné fotky produktov a odtieňov a keď som ten modrý vygooglila, vedela som, že bude môj :)

      Odstrániť
  3. No tak tak tyto nehty jsou dokonalé!! Modrý odstín je jak pro léto stvořený :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nela :) Veľmi sa teším, že sa ti manukúra tak páči! Po tom modrom sa určite poobzeraj, lebo je to naozaj jedinečný kúsok :)

      Odstrániť
  4. this is lovely! I like the base blue :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak toto je ozaj krásne. Manikúra sa ti podarila. "Špongiový art" zvládam a aj ho z času na čas praktikujem, ale by mi nikdy nenapadlo s ním spraviť vlnky a morskú penu. :-) Tak ďakujem za tip a návod. Určite vyskúšam. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...