Happy pills

Tento názov ma napadol hneď, ako som z balíčka od Ladyqueen vytiahla nádobku plnú drobných pestrofarebných a veselých flitríkov :)

Happy pills

Tento názov ma napadol hneď, ako som z balíčka od Ladyqueen vytiahla nádobku plnú drobných pestrofarebných a veselých flitríkov :)



This title popped up in my mind as I opened the package from Ladyqueen and pulled out little jar full of tiny colorful sequins :)

Happy pills

V jenom kelímku ich je poriadna kopa. Kolieska majú priemer asi 1 mm a okrem toho, sú dúhovo farebné, ich povrch je ako bublina. Meňavý, iridiscentný :)


There is quite a lot of these in one pot. The circles are approx. 1mm in diameter. They come in all colors of the rainbow and the surface of each sequin is shifty and iridescent :)

Happy pills

Jediná ich nevýhoda je, že ich musíte na nechty ukladať po jednom. Nie sú to glitre, z jednej strany majú menší priemer a nedajú sa len tak nasypať na nechty. Teda… Dajú, ale podľa mňa to nevyzerá tak pekne, ako keď ich pekne poukladáte.

A tak som ukladala. Skoro hodinu a nakoniec len dva nechty… Mala som však zlý nástroj (bodkovač s trochou priesvitného laku na konci), preto mi to tak trvalo. Ale aj tak, je to makačka. Pekná makačka ;)


But there is also one disadvantage. You have to place each circle separately. They aren't thin like glitter and from one side the diameter is smaller so it's not the best idea to just pour it on the nail. Well you can do that. But it doesn't look as pretty as when you one at the time.

Just like I did. It took me almost one hour and I did only two nails... But I hadn't the best tool (I was using the dotting tool dipped in clear polish). But even if you have the right one, it's still quite time consuming work.


Happy pills

Na prstenníku a prostredníku som flitrami vytvorila akoby gradient. Všetko som prelakovala dvoma vrstvami nadlaku. Vždy, keď sa snažím poriadne pozalievať väčšie ozdôbky, ten potvorský nadlak mi okolo nich totálne zbublinkuje :/ Nemáte nejaký tip, ako by som tomu zabránila?


I created a gradient using the sequins on my ring and middle finger. Then I added decent two coats of top coat. But every single time I try to stick some decorations into larger amount of polish that evil thing just bubbles like crazy :/ Any ideas how to avoid that?

Happy pills

Ako podklad som použila nádherný jablkovo zelený lak od Essence s názvom Don't Be Shy.

Ak sa vám tieto farebné flitre zapáčili, nájdete ich na e-shope Ladyqueen.com. Teraz stoja 3,98€. Nezabudnite použiť kód QWTS15, získate tak 15% zľavu ;)


As my base I used beautiful chartreuse green from Essence called Don't Be Shy.

And if you like these colorful sequins you can find them on Ladyqueen.com. They cost 3,98€ now. And don't forget to use my 15% off code QWTS15 ;)




8 komentárov :

  1. Nechty sú krásne, ako stvorené na leto. :)

    Pozývam ťa na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Soni :) Ešte sa všemožne snažím udržať leto na nechtoch. No pomaly, ale isto ma premáha jeseň :D Snáď sa zmôžem ešte na nejaký letný nail art :)

      Odstrániť
  2. Obdivujem tvoju trpezlivosť s flitríkmi, ja by som to vzdala po piatich minútach, hihi. Nechty sú ale opäť dokonalé, cítiť z nich leto, slniečko a radosť. A, mimochodom, tento podklad mi pripomína podobný lak od Essence - L.O.L., ktorý patril k mojim letným top lakom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ja sa tiež čudujem, že som tomu obetoala toľko času. Lakovanie je pre mňa zväčša oddych, ale pri týchto som sa celkom zapotila :D Som preto veľmi rada, že sa tak páčia :) A máš pravdu! L.O.L. som mala aj ja a veľmi by som sa nečudovala, keby ho vyrábali znova, len v novej fľaštičke ;)

      Odstrániť
  3. Veľmi pekné :) Môžem sa ťa opýtať aký fotoaparát používaš ? Máš krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Soni :) A aj za kompliment na fotky. Momentálne používam Nikon D90.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...