Little Ondine polishes + nail art

Dnes mám pre vás veľmi zaujímavé laky britskej značky Little Ondine.

Little Ondine polishes + nail art

Dnes mám pre vás veľmi zaujímavé laky britskej značky Little Ondine.

Po týchto lakoch som poškuľovala odkedy som ich videla u Allie z Brit Nails. Potom som ich zrazu uvidela na Instagrame u Mitsuuko de Ak s tagom na eshop Liviny.cz. O tri sekundy neskôr som už "brúzdala" po eshope a vyberala, ktoré budú moje :D

Prečo ma vlastne tak veľmi zaujali? Napriek tomu, že si nechty lakujem takmer každý deň, občas sa stane, že sa mi oťukajú špičky alebo sa lak začne olupovať. Ku nechtom sa väčšinou dostanem až večer (niekedy až veľmi neskoro). A niekedy jednoducho nemám náladu na celú tú manikúrnu procedúru a potrebujem mať niečo na nechtoch, kým si na druhý deň na ne niečo "natriem". Teda nejak preklenúť ten čas medzi manikúrami. A Little Ondine to vlastne všetko spĺňa.

Ich laky sú zložené z prírodnej živice, organických farbív a vody. Aplikujú sa rovnako, ako bežné laky, no nesmrdia (nevoňajú? :D), ako bežné laky, takže si ich môžete nalakovať naozaj kdekoľvek. Ja som ich dokonca lakovala v aute! A keď vás omrzia, vrstvu laku jednoducho zlúpnete.


Today I have for you really interesting polishes from British brand Little Ondine.  I saw them first at Allie from Brit Nails. Then I found them again on the Instagram shared by Czech blogger Mitsuuko de Ak with tag to Czech eshop Liviny.cz. After three seconds I was there picking which one I will grab :D

Why they interested me so much? Well despite I'm painting my nails constantly, it happens that I have chipped tips or my polish starts to peel off. I usually do my nails in the evening (sometimes very late). And I don't want to undergo the full manicure procedure but I need to have something on my nails. Kinda to 'bridge' the time between 'real' manicure. And these are the thing that Little Ondine can do for me.

Their polishes are made of natural resin, colourants and water. You apply them just like regular polish but then don't smell (I like the smell anyway :D) like regular polish so you can use them whenever you are. I even painted my nails with them in the car! And when you don't want to wear them anymore, just peel them off.

Little Ondine polishes + nail art

Veľmi sa mi páči aj kreatívna papierová škatuľka, v ktorej je lak zabalený. Len sa na ňu pozrite! :) Keď ju rozložíte, nájdete v nej všetky potrebné informácie o lakoch Little Ondine. Vo vnútri navyše nájdete skladačku s presným návodom, ako si nechty nalakovať a aj to, ako lak odstrániť.

Nájdete v nej aj zopár vecí, na ktoré si treba dávať pozor pri aplikácii týchto lakov. Je dôležité aby boli vaše nechty čisté a najlepšie aj odmastené (mydlovou vodou, či trochou liehu/alkoholu), inak sa môžu začať odlupovať skôr, než by ste chceli. Tiež je dobré, aby ste nemali lakom zababranú kožičku, lebo ani to neprispieva k dlhšej výdrži laku. Ak sa niečo také náhodou stane, treba kožičku očistiť, kým je lak ešte mokrý napríklad pomarančovým drievkom. Posledné, čo treba dodržať, je vyhýbať sa aspoň hodinku namáčaniu rúk. Ideálne však tri. Ja si preto nechty lakujem večer ;)

Ak chcete tieto laky nosiť dlhšie, než len jeden deň, nemusíte sa báť. Sama som bola prekvapená, keď som mala nechty ešte na piaty deň v perfektnom stave. Nesmiete však zabudnúť pretrieť špičky, čo výrazne pomôže, aby vám laky na nechtoch vydržali čo najdlhšie.


Can we appreciate the package for a minute? I love it! :) So creative. When you unfold it you find there all the necessary informations about Little Ondine. There is also a paper manual how to paint your nails and how to remove the polish.

There are some important things you should be aware of when using these polishes. Your nails have to be clean and oil free before you apply the polish (use soap or some alcohol to remove the oils) otherwise the polish can start peel off. The same thing can happen if you flood your cuticles with these polishes. If there are some mistakes, grab a orange stick and remove them until the polish is still wet. The last thing is to avoid the water for at least one hour. Ideally for three hours. That's why I paint my nails in the evening ;)

If you want to wear them longer than one day, don't worry. I was surprised that I was able to wear them for five days and they still looked perfect. But don't forget to wrap / cap your tips. This will hepl you to keep the polish in place.

Little Ondine polishes + nail art

Oficiálna stránka má na výber naozaj veľké množstvo farieb a finišov. Dokonca som tam objavila aj zopár holografických! Jeden z nich raz musí byť môj! :D Eshop Liviny.cz má zatiaľ v ponuke 22 odtieňov, no dostala som informáciu, že plánujú postupne pridávať ďalšie :)

Ja som si nakoniec vybrala dva farebné - žltý Citrus a modrý Pacific a k tomu aj 2v1 base & top coat s názvom Secret. Štvrtá fľaštička sa ku mne dostala úplnou náhodou - omylom mi v balíčku miesto Citrus prišla Sweet Peach. V Liviny.cz však všetko rýchlo a bez problémov vyriešili a o pár dní som mala doma aj môj vytúžený Citrus :)


The official page offers tons of different colors and finishes. I even found there few holographic polishes! At least one have to be mine one day! :D The Czech site sells 22 shades now but I have an info that they will add more :)

I picked two color polishes - yellow Citrus and blue Pacific alongside with Secret, which is base and top coat in one bottle. The fourth bottle you can see above is Sweet Peach that I received by mistake. But everything was solved and after few days I got my lovely Citrus home as well :)


Little Ondine polishes + nail art

A práve ten si ukážeme ako prvý :) Za posledné dva roky som sa nesmierne zaľúbila do žltej farby a s obľubou ju nosím nielen na obleční, ale aj na nechtoch. Citrus bol preto pre mňa jasnou voľbou. Pripomína mi citrónový sorbet, či banánový koktejl ;)


So let's begin with that one, shall we? :) I really fell in love with yellow color during past two years and I like to wear it on my clothes and on my nails too. So Citrus was an easy choice. It reminds me of a lemon sorbet or banana smoothie ;)

Little Ondine polishes + nail art

Lakoval sa pohodlne, nedieroval tak, ako som si myslela, že bude a na úplné krytie mi stačili dve vrstvy. Štetček som však pri lakovaní prikladala takmer rovnobežne na povrch nechtu, aby mi zbytočne farbu z nechtu "nevyberal".


The application was easy, the polish didn't create any bald spots and I needed only two coats. But I have to say that I held my brush almost parallel to the surface of my nail so the brush doesn't pick up the color.

Little Ondine polishes + nail art

Na tejto detailnej fotografii vyzerá skoro ako matný, no v skutočnosti je krásne lesklý aj bez nadlaku. 


On this photo it looks almost like a matt polish but in reality it is really shiny even without a topcoat.

Little Ondine polishes + nail art

Little Ondine polishes + nail art

Druhým fešákom, ktorý som si vybrala je Pacific. Nič ho lepšie neopíše, ako keď poviem, že ide o džínsovú modrú. Pre mňa veľmi nositeľný odtieň, ktorý by som vedela nosiť kľudnej aj každý deň :)


The second one I have here is Pacific. I can't describe it better than it looks just like a good pari of jeans you love. For me it is really wearable shade that I really could wear every day now :)

Little Ondine polishes + nail art

Zo všetkých troch má najlepšiu kryciu schopnosť. Na fotke vidíte dve tenké vrstvy, no ak by som sa veľmi ponáhľala, vedela by som prežiť aj s jednou hrubšou :)


From all three this have the best opacity. On the photo you can see two thinner coats but if I was in a hurry I would be happy even with one thicker coat :)

Little Ondine polishes + nail art

Little Ondine polishes + nail art

Little Ondine polishes + nail art

Posledným farebným lakom je zablúdenec Sweet Peach. Podobné odtiene v poslednom čase veľmi nenosím, no musím povedať, že sa mi na mojich nechtoch celkom pozdáva :)


The last colored polish is little stray one called Sweet Peach. I'm not really wearing shades like this lately but I have to say that I like it on my nails :)

Little Ondine polishes + nail art

S krytím je však úplne na chvoste za predchádzajúcimi dvoma. Potrebovala som až tri vrstvy aby sa prekryli všetky lysinky, ktoré mi po dvoch vrstvách na nechtoch stále ostávali. 


But from all three this needed full three coats to be fully opaque. After two layers I still had some visible bald spots on my nails but luckily the third one helped a lot.

Little Ondine polishes + nail art

Little Ondine polishes + nail art

Little Ondine polishes + nail art

Dlho som zvažovala, či si brať aj podlak a nadlak v jednom Secret, no nakoniec som rada, že ho mám. Používam ho aj pod farebný lak a aj na záver manikúry. Na nechtoch vyzerá ako bežný priesvitný lak.


It took me while to decide if I need the Secret base & top coat as well but in the end I was happy I grabbed it. I use it under and over my Little Ondine polishes. On bare nails it looks like a regular clear polish.

Little Ondine polishes + nail art

Najväčší rozdiel je však vidno na nechtoch pred a po pridaní nadlaku sa akékoľvek nerovnosti v laku zalejú a vyrovnajú. Niečo podobné ako vidíte na ľavej fotke sa vám môže stať, ak štetčekom prejdete príliš veľakrát po jednom mieste. Ale Secret to bez problémov zachráni :)


But here you can see what it can do. On the left part of the photo you see some ridges as I went over the same place with the brush. But the Secret saved it all! :)

Little Ondine polishes + nail art

Vo svojej zbierke som už mala dva podobne vyzerajúce a fungujúce basecoaty a tak predpokladám, že aj zloženie bude blízke. Secret je však najmenej priesvitný. To mi pripomína, že som vám stále neukázala ÜNT zlupovací lak, však? O:) Témix mám z Born Pretty a ten som už recenzovala.


In my stash I have two base coat that looks looks and works similarly so I bet the composition is close. But the Secret is more opaque. It reminds me that I still haven't show you the ÜNT peel off base. The Témix one is from Born Pretty and I have a review on it.

Little Ondine polishes + nail art

So všetkými troma lakmi som sa potom pokúsila vytvoriť jednoduchý pásikavý nail art. Všetko som musela maľovať voľnou rukou bez akýchkoľvek nálepiek či pások, takže línie nie sú úplne podľa predstáv.


With all three polishes I tried to create a simple striped nail art. I had to do all the lines freehand without any vinyls or striping tape so the lines are not as perfect as I would like.

Little Ondine polishes + nail art

No viete, ako to chodí. Nedokonalosti si väčšinou všimnete len vy a aj tak ľuďom nepcháte prsty tak blízko pred nos, aby si ich všimli :D


But you know how it goes. Usually it's only you who can see all the imperfections and you don't normally stick your fingers in front of other's people face :D

Little Ondine polishes + nail art

Little Ondine polishes + nail art

Na záver už len malá ukážka toho, ako ľahko sa dajú laky Little Ondine odstrániť. Osobne som mala v poslednom čase dosť suché nechty a po skúšaní týchto zlupovacích lakov som si všimla drobných šupiniek odstávajúcich z povrchu nechta. Ak máte príliš suché nechty, ktoré sa lúpu, odporúčam nechty pred zlupovaním poriadne ponamáčať v teplej vode (napr. v sprche) a po odstránení poriadne zhydratovať. Laky sa vraj dajú odstrániť aj liehom a ak už nič iné nepomáha a lak drží ako pribitý, stále je tu starý dobrý odlakovač. 

Ak vás laky Little Ondine zaujali, nájdete ich na eshope Liviny.cz. Jedna fľaštička stojí 13,65€, až na pod-a-nadlak Secret, ktorý stojí 12,17€ a jeden glitrový novoročný za 16,24€ :) Veľmi sa teším, že sa objavujú obchodíky, ktoré nám umožňujú vyskúšať značky, ktoré by sa ku nám inak dostali len ťažko :)


So finally a little demonstration how easily you can peel off the Little Ondine polishes. My nails were bit too dry and as I was peeling them off I noticed some flakes on my nails. So if your nails are dry, I recommend to soak your nails in warm water (in shower) before peeling the polish off and then hydrate your nails thoroughly. I saw in the manual that you can remove it with alcohol pad or, if nothing else helped, just use nail polish remover. 

What do you think about these? :)




8 komentárov :

  1. Já se totálně zamilovala do odstínu Citrus, ten je dokonalej ♥ Už jsem na eshop koukala nedávno, když jsi ho na Instagramu zmiňovala, ale nějak jsem úplně přehlédla informaci, že jsou to slupovací laky - to je pecka. Souhlasím, sláva ! Konečně se i tady začínají objevovat tyhle zajímavý eshopy. :) A nail art ? Dost dobré na to, že jsi to dělala volnou rukou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie som jediná, ktor ho úplne žerie! :) To sa teším :) Fakt super koncept, s tým zlupovaním a tak, veľmi sa mi to pozdáva. A ďakujem za pochvalu, ono aj by som si pomohla nejakou šablónkou, ale asi by som si to, čo som namaľovala hneď aj strhla :D

      Odstrániť
  2. I'm not the fan of peel off polishes, but Little Ondine ones look nice (and those packages!) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Why you don't like them? Yes I loooooove the design concept around the polish, so pretty and creative :)

      Odstrániť
    2. mostly because they're poor quality. at least those I've heard so far. and going to work wondering if this will chip while washing hands... noo-o ;)

      Odstrániť
    3. Yeah I understand. That's why I was so surprised that these held up pretty well. Have you ever tried UNT peel off base?

      Odstrániť
    4. yeah, I've got UNT, I'm using it for every glitter polish ;) works fine for me :)

      Odstrániť
    5. Yeah! If you don't have your ÜNT peel-off basecoat you are not true nail addict :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...