Essence Studio Nails - Nail care serum

Dnes mám pre vás tip na super produkt :) Pri poslednej návšteve Tety mi do oka padlo toto sérum na nechty od Essence .

Essence Studio Nails - Nail care serum

Dnes mám pre vás tip na super produkt :) Pri poslednej návšteve Tety mi do oka padlo toto sérum na nechty od Essence.

Rada skúšam nové vecičky na zhydratovanie pokožky okolo nechtov. Stačí toitž aby som si raz zabudla natrieť ruky a hneď som ako krokodíl. A úplne najhoršie je, keď sa zbadám tesne pred fotením. Úplne najviac totiž neznášam fotiť si mastné a lesklé prsty.


Today I have one quick tip on a great product :) Last time I was in drugstore I saw this serum for nails from Essence.

I love to try new stuff that makes my cuticles hydrated and good looking. If I forget to use moisturizer on my hands even once they are really dry. And the worst case is having dry hands right before taking pics for blog. Because I really hate taking pics of freshly oiled and shiny fingers.


Essence Studio Nails - Nail care serum

Toto sérum moje problémy vyriešilo. Rovnako, ako pri starostlivosti o pokožku, séra sa vyrábajú tak, aby sa rýchlo a ľahko vstrebávali. A to je presne to, čo som hľadala :)


And this serum is my solution to that problem. Just like we use serums for our skin on face because they absorb quickly and easily. And that's exactly what I was looking for :)

Essence Studio Nails - Nail care serum

Zloženie jemne ružového gélu je nasledovné - glycerín, vitamín E, jojobový a mandľový olej. Samé hydratujúce dobroty.


The list of ingredients features things like - glycerin, vitamin E, jojoba and sweet almond oil. All the good and hydrating stuff.

Essence Studio Nails - Nail care serum

Fľaštička ukrýva chlpatý aplikátor, aký býva v leskoch na pery. Takéto nanášanie sa mi pozdáva viac, ako napríklad štetčekom. Viem si tak lepšie regulovať množstvo gélu.


You apply it with cute and fluffy doe foot applicator. I like this way of applying products that goes around my nails more than brushes because I can distribute the amount of product I need.

Essence Studio Nails - Nail care serum

Sérum vo fľaštičke vyzerá ako hutný gél, no pri kontakte s pokožkou sa okamžite “roztápa” veľmi rýchlo vstrebáva a nezanecháva mastný film.


The serum looks like a thick gel in the bottle but when you apply it on the skin it melts and absorbs quickly into the skin without leaving any greasy film.

Essence Studio Nails - Nail care serum

A práve to je dôvod, prečo skončilo v mojom nákupnom košíku. Pred fotením mi stačí do kožičky okolo nechtov vmasírovať trochu gélu a tá je okamžite hladšia, bez suchých šupiniek a ja môžem pohodlne fotiť, bez toho aby sa mi celé prsty blýskali :)

Sérum navyše pekne vonia (aj keď stále neviem tú vôňu identifikovať) a vôňa ostáva na pokožke ešte hodnú chvíľu. A to sa mi tiež páči :)


And that's why I bought it. To freshen my cuticles before shooting. I just need small amount of this gel, massage it into my cuticles and the skin is immediately soft and smooth without any dry flakes of skin and shiny oiled fingers :) 

And it also smells really lovely (still don't know what it reminds me though) and the scent stays on your skin for a quite while. Which I like :)


Essence Studio Nails - Nail care serum

Ako som spomenula vyššie, kúpila som ho v Teta drogérii a stálo myslím do 3€.


It costs I think less than 3€ so it's very affordable product.

Essence Studio Nails - Nail care serum

Poznáte ma… Bez ladiacej manikúry by to nebolo ono :) Ako som mala v ruke jednu ružovú vec, hneď vo vedľajšom stojane som siahla po ďalšej… Tou je lak All You Need Is Pink od Catrice.


You know me... I couldn't just finish the post without matching my nails :) As I was holding one pink thing, I reached for another one from the stand right next to Essence - a pink polish from Catrice called All You Need Is Pink.

Essence Studio Nails - Nail care serum

Chodila som okolo neho asi tri týždňe a stále som sa presviedčala, že ružové laky aj tak veľmi nenosím. No nakoniec ma zlákalo množstvo drobulinkých rôznofarebných úlomkov a strieborný shimmer :)


I had this one in my basket so many times before and tried to convince myself that I don't even wear pink polishes so much. But the polish wanted to be part of my stash. I really love those tiny colorful flecks and silver shimmer in it :)

Essence Studio Nails - Nail care serum

Zdá sa mi to, alebo je naozaj vo fľaštičke svetlejší a na nechtoch sýtejší a viac “prasiatkový” ? :) Asi to bude tým strieborným odleskom...


It almost looks lighter in the bottle and on my nails is more vibrant and piggy-pink-like, don't you think? :) I guess it's because that silver shimmer...
  Essence Studio Nails - Nail care serum

Doplnila som ho rozkošnými vodolepkami s kvietkami, srdiečkami a vtáčikmi, ktoré som (myslím) raz dostala z Born Pretty Store ako darček.


I also added these cute water decals with flowers, hearts and birdies that I got as a gift from Born Pretty Store (I think).

Essence Studio Nails - Nail care serum

Snáď sa vám dnešný článok aj s manikúrou páčil :) Máte aj vy nejaký obľúbený krémik, gél, olejček, ktorým si viete rýchlo skrášliť kožičku okolo nechtov?


I hope you liked today's quick tip and pink mani :) What is your 'secret' for quickly hydrated and smooth looking cuticles? Cream, gel or even oil?




10 komentárov :

  1. Krásna manikúra, o fotkách ani nehovoriac, tie máš vždy dokonalé :) Gélové sérum ma veľmi zaujalo, zrejme sa po ňom porziem. Ja mám inak celkom osvedčený balzam na nechtovú kožičku od Burt's Bees.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Klaudy :) Ja som práve obdivovala tvoj blog! Páči sa mi a už ťa sledujem :) Verím, že ak sa k séru dostaneš, budeš s ním spokojná. Ja som práve nedávno načala nové balenie Lemon Butter, ktoré milujem :) Akurát tesne pred fotením sa mi zdá dosť mastné. Ale inak pomocník na nezaplatenie ;)

      Odstrániť
  2. Vyzerá to na naozaj super produkt a lak sa mi tiež veľmi páči :) A vodolepky to krásne doplnili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Ak si ho kúpiš, budem rada, ak mi potom napíšeš, či si s ním spokojná. Vodolepky konečne našli využitie, lebo dlho som im hľadala toho správneho "kamoša".

      Odstrániť
  3. I need to check if it's also available in PL :) I hate oily fingers on photos too ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I hope you'll find it there! It's pretty awesome. If not, let me know :D

      Odstrániť
  4. To díky za tip budu se muset po něm mrknout. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super tip!
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...