Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Dnešný článok bude trošku dlhší, tak si k nemu kľudne urobte kávičku a pohodlne sa usaďte ;)

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Dnešný článok bude trošku dlhší, tak si k nemu kľudne urobte kávičku a pohodlne sa usaďte ;)

Prvýkrát som značku Moyra zaregistrovala až vďaka sledovaniu maďarských nail blogeriek a nákupom lakov na Nailland.hu. Môj prvý lak od Moyry bol modrý holograf Aquarius :) Potom to už išlo z kopca. V ponuke majú totiž obrovské možstvo pekných, zaujímavých a cenovo dostupných lakov. A potom začali vyrábať platničky a iné doplnky k pečiatkovaniu. Samozrejme, že som ich chcela všetky :D

Keď mi teda nedávno v správach pristála ponuka na spoluprácu od Moyrashop.sk, presne som vedela, čo by som chcela od Moyry vyskúšať. Viac pečiatkovania! Navyše nedávno do sveta vypustili nové dizajny, ktoré sa mi veľmi páčili.


Today's post will be bit longer so make yourself a cup of coffee and sit down comfortably ;)

The first time I noticed Moyra was thanks to all my Hungarian blog fellows and shopping at Nailland.hu. My first polish from Moyra was blue holographic beauty Aquarius :) And then I was unstoppable :D They have so many pretty polishes that are also very reasonably priced. And then they started to produce stamping plates and other accessories for stamping. Of course I wanted them all! :D


So when I got the opportunity to cooperate with Slovak distributor of Moyra goodies Moyrashop.sk I said yes and I immediately knew what I want to try. More stamping! Recently Moyra also released their new stamping plates that I really liked. 

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Tu vidíte, čo som si všetko vybrala na testovanie - pečiatku piXL Clear, sťahovaciu kartu (na odstránenie prebytočného laku z platničky), platničku Waterworld, čierny a biely krémový lak, dva zaujímavé efektné laky, nadlak a tekutý latex Liquid Tape :)


Here you can see what I picked for testing - stamper piXL Clear, scraper card (to remove excess polish from the plate), stamping plate Waterworld, black and white creme polish, two interesting effect polishes, top coat for stamping and Liquid Tape :)

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Dva "farebné" laky mali slúžiť ako základ pre manikúru - modrý Into The Blue z kolekcie Aqua Jeans a ružový s perleťou s názvom Akoya z kolekcie Pearl. Oba laky stoja 1,90 €.


Two 'color' polishes I chose as my bases for the manicure - Into The Blue from Aqua Jeans collection and shell pink Akoya from Pearl collection.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Napriek tomu, že Moyra má v ponuke aj pečiatkovacie laky, chcela som vyskúšať tie klasické, ktoré tiež odporúčajú na pečiatkovanie. Používanie klasických lakov na pečiatkovanie bolo niečo, čo mi nikdy nešlo. Prečo neísť tou jednoduchšou cestou, však? :D Vybrala som si teda biely 03 a čierny 35. Každý lak z Classic kolekcie stojí 1,49 €.


Even though Moyra offers their own stamping polishes too, I wanted to try those classic they also recommend for stamping. I wasn't able to use normal polishes for stamping, it was always a struggle. So why to do it easier way, don't you think? :D

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Posledné dva "fľaštičkové" produkty, ktoré tu dnes pre vás mám sú tekutý latex na ochranu kožičky pri pečiatkovaní s názvom Liquid Tape (3,90 €) a špeciálny nadlak pre pečiatkovanie (2,90 €).


Last two 'bottled' products that I have here are liquid latex that you use around your nails to protect the cuticle when doing stamping and special top coat for stamping.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Bez platničky by to samozrejme nešlo. Na výber majú momentálne 29 rôznych platní so vzormi a jedna stojí 6,90 €, čo je myslím, vzhľadom k veľkosti a prepracovanosti platničky, veľmi príjemná cena.


You can't stamp without stamping plate. You can choose from 29 various plates with many images.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Pre dnešnú recenziu som siahla po najnovšej s názvom Waterworld. Nájdete na nej vlnky, bublinky, mušle, námornícke vzory, jednoducho všetko, čo je spojené s vodou, morom, či oceánom :) Najviac ma však pobavili rybacie kostričky a komáre :D


For today's review I went for their newest called Waterworld. You can find waves, bubbles, shells, nautical patters, simply everything connected to water, sea or ocean on it :) But I was really amused when I saw those fish bones and mosquitos :D

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Vzory na platničkách od Moyry sú vždy krásne spracované a veľké, takže nie je problém opečiatkovať aj dlhšie nechty. Každý vzor má cca 2 x 2,5 cm. Obdivujem, ako sú platničky perfektne vyrobené a aké jemné linky a detaily sa vo vzoroch nachádzajú.


The images on Moyra's plates are always well made, the designs are lovely and they are large so even if you have long nails you'll be able to use them comfortably. Each image is approx. 2 x 2,5 cm. I always admire how well etched the are and all those thin lines and details you can find on the plates.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Na pečiatkovanie vám treba aj dobrú pečiatku. Svet nail artu zažil revolúciu, keď sa na trhu objavili prvé číre pečiatkovače. Postupne ich začali predávať snáď všetky značky, čo sa týmto druhom zdobenia zaoberajú a Moyra nie je výminkou. Na výber majú rovno štyri rôzne priehľadné pečiatky.

Ja som si na recenziu zvolila ten najnovší s najväčšou plochou - piXL Clear. Pečiatka má priemer 3,5 cm a je vhodná aj na naozaj dlhé nechty. Stojí 7,90 €.


Without a good stamper it's hard to stamp. The nail art world went through a revolution when the first clear stampers emerged. Since then many brands related to stamping started to produce their own and Moyra isn't an exception. You can choose from four different clear stampers.

I picked the newest addition to the stamper family with the largest stamper head - piXL Clear. The stamper is 3,5 cm in diameter so it's great for long nails.


Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Silikón použitý na túto pečiatku je dokonale číry a mäkký (podľa vzoru anglicky rozprávajúcich kolegýň - skuišííí :D), vďaka čomu s ľahkosťou opečiatkujete aj tie najzahnutejšie nechty.


The silicone on this stamper is perfectly clear and soft (as we love to say it this way - so squissshyyy :D), and you can easily stamp even on the most curved nails in the world.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Obrázky sa na pečiatku otláčajú bez akýchkoľvek problémov. S takto tenkými líniami sa so zlou pečiatkou naozaj natrápite. Sama som si podobných neúspešných pokusov zažila. No s piXL Clear je to o inom. Vlastne už asi ani inú pečiatku nebudem používať :) Mám doma podobne veľké z Born Pretty, či Aliexpresu no ani jedno nepečiatkuje tak dobre ako toto.


It picks images without any problem. When the lines are really fine and you have bad stamper stamping is suddenly a hard work. I went through all that. But using piXL Clear was easy and fun. I actually don't need any other stamper :) I have some similar ones from Born Pretty or Aliexpress but they are not as good as this one!

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Na čistenie čírych pečiatok sa neodporúča používať odlakovač či acetón. Takým spôsobom by ste totiž povrch pečiatky naleptali a zmatnili. Najlepším a najosvedčenejším riešením (pre akúkoľvek pečiatku) je lepiaci valček na oblečenie. Ak je pečiatku potrebné ešte dočistiť, môžete použiť čistič na báze izopropylalkoholu, ktorý nepoškodí silikón. Zo sortimentu produktov Moyra je to Cleaner 2:1.


To clean clear stampers you shouldn't use nail polish remover or pure acetone. This way you can damage the surface and the stamper will turn matte. The best way how to clean it is to use lint roller. If you really feel that you have to clean it with something, use nail cleaners with isopropyl.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Na spodnej časti pečiatky nájdete ochranné viečko, ktoré si môžete pri práci s pečiatkovačom dať dole, aby ste videli ešte lepsie :) Zároveň však chráni silikón pred prachom a nečistotami.


On the bottom of the stamper there is a protective lid that can be removed and you'll see even better through the stamper :) And it protects the silicone from dust and dirt.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Z druhej strany je priehľadná ochranná krytka. Mám zopár pečiatkovačov bez podobných krytiek a stále ich musím baliť do nejakých vrecúšok, aby sa mi nepoškodili. Naopak, piXL Clear si môžem bez obáv aj vystaviť na poličke ;)


On the other side the stamper has another protective cap. I have some stampers without cap like this and I have to have them in ziplock bags or so. This way I can display my piXL Clear stamper on the self and admire ;)

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

A teraz už k samotnému lakovaniu a nail artu. Nakoniec som sa rozhodla, že pre tento článok vytvorím dve rôzne manikúry. Na prvú som použila perleťový lak Akoya a čierny lak číslo 35.

Nie som veľký fanúšik perleťových lakov. Jednoducho na mojich rukách nevyzerajú dobre. No som rada, že som to s Akoyou riskla.


Now onto the polishing and the nail art itself. I decided that I will do two different manis for this post. For the first manicure I used the pearl nail polish called Akoya and black creme polish number 35.

I'm not a big fan of pearl polishes since they don't look as good on my hands as I would like. But I'm glad I took that risk and picked Akoya.


Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Lak má nádherný lososovo ružový základ a veľké množstvo perlete a  duochromatického, modro-ružového shimmeru.


The polish have lovely pink salmon base with loads of pearl and duochromatic (blue to pink) shimmer.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Akoya patrí medzi redšie laky s nižšou pigmentáciou, no pri perleťových lakoch to býva často zámer. Ja som ju lakovala na malíček a ukazovák a použila som tri vrstvy. So schnutím však nebol vôbec problém. Všimla som si, že Moyra laky všeobecne schnú pomerne rýchlo.


Akoya isn't the most pigmented polish and it's more on the seer side but that sometimes wanted effect when it comes to pearl-ish polishes. I painted it on my little and index finger and I used three coats. It dried pretty fast. I noticed that all Moyra polishes I have are rather quick drying.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Na zvyšné nechty som lakovala čiernu krémovku číslo 35. Ak hľadáte dobrý čierny lak, z ktorého vám na úplne krytie stačí jedna vrstva, práve ste ho našli :)


On the rest of my nails I used the black polish number 35. If you are looking for a good black polish that you'll need only one coat of it, this is it :)

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Lak je naozaj dobre pigmentovaný a na fotkách vidíte jednu jedinú vrstvu. Viac nebolo potrebné :)


The polish is really good pigmented and on the photos here you can see only one coat. That's all you need :)

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Na druhú manikúru som si zvolila modro-bielu kombináciu lakov Into The Blue a bieleho číslo 03.


For my other hand I picked blue and white combo using Into The Blue and white polish number 03.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Into The Blue je veľmi pekná stredne tmavá džínsová modrá s množstvom stierborného shimmeru. Objavila som ho medzi lakmi odporúčanými na pečiatkovanie a zvedavosť, či to s ním naozaj pôjde, zvíťazila :)


Into the blue is really pretty medium denim blue with silver shimmer. I found it in the 'stamping polish' section that are recommended for stamping and I was curious if it will be good fort it.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Tento modrý fešák tak skončil na troch mojich nechtoch - malíček, prostredník a palec :)


I used this blue beauty on three of my fingers - little and middle finger and on my thumb :)

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Na ostatné som potom nalakovala biely lak číslo 03. Aj o tomto som si prečítala, že kryje v jednej vrstve.


On the rest I used white creme polish number 03. I read about this one that it's strongly pigmented and you need only one coat for full coverage.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Verte mi, popis neklamal. Neexistuje nič horšie než biely (a aj čierny) lak, ktorý musíte naniesť aspoň v troch vrstvách, aby bol biely. Na fotkách vyššie mám nalakovanú len jednu vrstvu :)

Well, it's true. There isn't anything worse than milky white (or black) polish and you need to apply like three coats so it's really white (or black:D). On these photos I'm wearing only one layer!

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Moyra nedávno pridala do svojcho sortimentu aj tekutú latexovú ochranu kože pri pečiatkovaní s názvom Liquid Tape. Bez tohto pomocníka si už neviem predstaviť akýkoľvek "špinavší" nail art - či už ide o pečiatky alebo gradienty...


Moyra also added to their product range new item - latex barrier to protect your skin when stamping called Liquid Tape. Without this little helper I really can't imagine doing any messy nail art - either stamping or gradient...

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Veľmi oceňujem, že vo fľaštičke sa ukrúva kratší štetček než ten, aký je bežne v lakoch. S týmto sa totiž lepšie manipuluje a vďaka tomu nanesiete Liquid tape tam, kde ju potrebujete a v dostatočnom množstve.


I appreciate that the bottle has shorter brush than regular polishes have. With this one you can easily control where you are putting the latex and also the amount of the product you are applying.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Takto nejak vyzerajú moje ruky vždy po pečiatkovaní. Len si predstavte, že to všetko by ste teraz museli dávať z prstov dole... Bŕŕŕ!


So this is how my hands usually look after stamping. Just imagine all that clean up that I would have to do... Ugh!

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Miesto toho Liquid Tape jednoducho zlúpnete a kožička okolo nechtov je dokonale čistá bez roboty. Skvelý vynález :) Potom už stačí len pinzetou odstrániť kúsky zaschnutého opečiatkovaného vzoru.


But instead of that you easily peel off the Liquid Tape and the skin around your nails is perfectly clean. Awesome thing! :) Then you'll just remove the dried bits of stamped polish with tweezers or acetone.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

A tu máme hotovú prvú manikúru. Ani za nič by som neverila, že tým perleťovým lakom budem môcť takto dokonale pečiatkovať. Podobné experimenty si rada najskôr skúsim na silikónovej podložke (dokonca aj Moyra má takú silikónovú podložku ;)) než sa pustím na nechty. Keď som videla, že to funguje, bola som radosťou bez seba :) Najviac zvedavá som však bola na pečiatkovanie čiernym lakom. Ani v tomto prípade nesklamal :)


And here is the finished manicure. I would never believe that I will be able to stamp with that sheer pearl polish! I usually do these experiments on my silicone mat before I start doing my nails (oh Moyra have similar mat too!). But when I saw that it works I almost jumped up and down with joy :) I was also curious if that black polish will be good for stamping and, well it stamps like a dream.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Na nechty som teda na striedačku opečiatkovala dva krásne vzory s mušličkami. S výsledkom som bola nadmieru spokojná. A navyše vám takto môžem ukázať ten krásny duochromatický efekt :)


So on my nails I stamped two beautiful images with shells. And I loved the result. I was even able to show you that beautiful duochromatic efeect of Akoya :)

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra


To rozmazanie je len a len moja chyba, lebo som netrpezlivá. V skutočnosti si to však nikto nevšimol :D


That smudge was only my fault because I was so impatient. But nobody noticed it in real life :D
 
Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra
Na palec som si vybrala zaujímavý vzor s mušľovým náhrdelníkom. / On my thumb I picked the image with this shell necklace.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Druhá manikúra je viac námornícka :) Modrý lak som opečiatkovala bielym a naopak. Tento raz som zvolila vzor s vlnkami a rozkošné lodičky, kormidlá a kotvy :)


The second manicure is more sailor-like :) I stamped white polish on the blue base and vice versa. This time I picked images with waves, little boats and anchors :)

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra
Biely lak číslo 03 sa osvedčil výborne aj pri pečiatkovaní. / The white polish 03 is really great even for stamping.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Ako som spomínala, modrý Into The Blue som objavila medzi lakmi určenými na pečiatkovanie. Nemôžem inak, len znova chváliť. Pečiatkovalo sa mi s ním úplne bez problémov.


As I mentioned before the blue polish Into The Blue was found among other polishes recommended for stamping. And I'm really happy with it. The stamping with it was easy peasy.

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Aj v tomto prípade som na palec zvolila ďalší vzor. V tomto prípade to boli bublinky :)


In this case I picked another image from the plate for my thumb. I went for some bubbles :)

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

Poslednou vecou, ktorú tu dnes pre vás mám je špeciálny nadlak na pečiatky, ktorý sľubuje, že nerozmazáva opečiatkované vzory. Ja som sa najviac bála dlhého schnutia. Od kedy mám zvoj HK Girl, som veľmi nedôverčivá voči ostatným nadlakom. No tento nielen, že vzory nerozmazal (ak vidíte niečo rozmazané, tak to bola čisto moja chyba, že som po vzore prešla príliš veľa razy -_-), navyše aj rýchlo uschol!


The last item I have for you today is the special top coat for stamping that promises no smudging of your stamped nail art. I was quite concerned about the speed of drying. As you know I have my HK girl which is my fave quick drying top coat and I'm very suspicious. But this one didn't smudge the stamping (if you see something smudged - it's my fault -_-) and it dries fast!

Pečiatkovanie s Moyrou / Stamping with Moyra

S každou Moyra platničkou, či lakom chcem vyskúšať viac :) S každým jedným produktom som totiž vždy nadmieru spokojná. A nič ma neteší viac, ako písať pozitívne recenzie.

Poznáte značku Moyra? Ak áno, čo od nej máte najradšej? :)

P.S.: Celý článok nájdete na novučičkej stránke e-shopu Moyrashop.sk v sekcii blog rozdelený na dve časti - "Všetko, čo potrebujete k pečiatkovaniu" a "Jednoduchá morská manikúra" :)


With every single Moyra's plate or nail polish I want to try more :) I'm really pleased with every single product that I used. And I love to write positive reviews.

Do you know Moyra? If yes, what you like the most from them? :)




12 komentárov :

  1. Nádhera bez debat ♥ Moyra je super, sama mám od nich asi 5 destiček :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Hani :) Ja ešte nemám toľko, ale už sa k tomu schyľuje. Ja som úplne vedľa z toľkých detailov, v Moyre vedia, ako vymysieť ozaj prekrásne vzory :)

      Odstrániť
  2. Tak to je perfekt <3 Dostal mě ten modrý na černém - nádherný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romanka :) No povedala by si, že sa taký svetlý lak podarí tak dobre opečiatkovať? Ja som neverila vlastným očiam. A ešte to aj dobre vyzeralo :) Som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  3. Perfektne obe manikury! Sama mam od Moyry priehladnu peciatku a nedavno som od kolegyne dostala vymenou aj jeden neonovy lak. Zatial velka spokojnost a urcite budu dalsie laky a nejake dosticky nasledovat. O tejto dosticke som uz uvazovala. Uzko suvisi s mojou pracou. No v ponuke maju este niekolko dalsich skvelo poskladanych dosticiek s krasnymi vzormi, ze sa neviem vobec rozhodnut, ktoru si zazovat prv :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! :) S Moyrou je to ťažko, lebo najradšej by som im vybrakovala celý eshop :D A aj ceny sú veľmi prijateľné. Tiež už mám naplánované, čo si najbližšie objednám ;)

      Odstrániť
  4. I'm totally in love with Moyra stamping plates! but also disappointed with this top coat. It smugdes sometimes and dries much longer than my fav HK or SV. And - above all, after some 3 weeks after purchase it was much to thick to paint... :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Whoa, really? That's weird! Well I have to test it more but so far I liked it. We'll see how it performs in the future. Luckily it's much cheaper than HK and SV...

      Odstrániť
  5. To bola teda "podívaná", Alic! Pri tomto príspevku som si doslova oddýchla a môžem sa vrhnúť na lakovanie ;)
    Dokonalosť!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Leni. Už poriadne dlho som nenapísala tak dlhý článok... Ani som netušila, že moje články pôsobia tak relaxačne :) A čo dobrého si lakovala?

      Odstrániť
    2. Ale áno, áno, tvoje články a fotky pôsobia, inšpiratívne, oddychovo, spôsobujú závislosť ;)
      Lakovala som fialkový od Pupy z "ombré" setu, ako v ostatnom čase dosť často.

      Odstrániť
    3. To ma veľmi teší :) Nič ma vlastne neteší viac, ako takéto milé komentáre! "Pupáčik" som si práve dohľadala a je fakt pekný, takže sa nečudujem, že ho nošíš často ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...