31DC2015 Day 20: Watermarble

Watermarble je stále technikou, ktorú len tak skúšam a ešte sa v nej necítim úplne doma.

31DC2015 Day 20: Watermarble

Watermarble je stále technikou, ktorú len tak skúšam a ešte sa v nej necítim úplne doma.
No kvôli výzve bolo treba niečo vytvoriť a tak som na Instagrame pátrala po inšpirácii. Veľmi ma zaujalo vodné mramorovanie s glitrovým lakom od Izzy aka Sprinklenails. Tak trochu mi to pripomínalo achát alebo nejakú planétu :)


Watermarble is still one of the techniques that I have to practise and I don't feel very confident doing it. But I had to do something for the 31DC2015 so I was scrolling down the Instagram and searching for the inspiration. And I found very interesting watermarble using glitter polish by Izzy aka Sprinklenails. It looked like agate or some kind of planet :)

31DC2015 Day 20: Watermarble

Rozmýšľala, do akej farebnej kombinácie dnes pôjdem. Zrazu som si na poličke všimla Electric Dream od piCture pOlish a bolo rozhodnuté. Skombinovala som ho s Barry M Coconut, Rimmel Rain Rain Go Away a Magic od piCture pOlish. Dôležitú úlohu zohral glitrový Mistero Grey od Gabriella Salvete.


I was thinking what color combo I will ch.ose today. Suddenly Electric Dream by piCture pOlish sitting on the shelf caught my eye and the decision was made. I paired it with Barry M Coconut, Rimmel Rain Rain Go Away and Magic by piCture pOlish. For my glitter polish I picked Mistero Grey by Gabriella Salvete.

31DC2015 Day 20: Watermarble
Vidíte ten krásny zlatý shimmer? / Can you see that gorgeous gold shimmer? 
31DC2015 Day 20: Watermarble

Takéto "merblovanie" bolo jedným z najjednoduchších, aké som zatiaľ kedy robila. Netreba totiž vytvárať nejaké špeciálne vzory. Stačí nakvapkať laky do vody podľa toho, ako to vtedy cítite, párkrát prejsť cez farby a ponoriť prsty :) A určite použite buď tekutý latex alebo aspoň si aspoň prsty olepte páskou, lebo glitre sa dávajú dolu z prstov naozaj ťažko...


This kind of marbling was one of the easiest that I've ever done. You don't have to think too much about the pattern. Just drip the colors on the water in a way you like it, drag them few times across and then dip your fingers :) Be sure to use either liquid latex or some tape because it's quite hard to remove all that glitter...

31DC2015 Day 20: Watermarble
Malý detail na priamom svetle / Little close-up on direct light




8 komentárov :

  1. Povedený mě watermarble nějak nejde :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky Hani :) Ani mne to nejde tak, ako by som chcela ale treba skúšať a nevzdať sa :)

      Odstrániť
  2. Krasna kombinace barev... Na tuto techniku si netroufam, ale efekt je uzasny, kdyz se to umi!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je vážně jak nějaká planeta ! :) Nemůžu se vynadívat, ta barevná kombinace mi připadá opravdu dokonalá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som skončila a pozrela sa na nechty vravím si... ružový Jupiter :D Ďakujem Romči :)

      Odstrániť
  4. Ďalšia nádhera v tvojom podaní, zvolila si super farby a všetko to vyzerá tak vesmírne a galakticky, veľmi sa mi to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Sama som bola prekvapená, ako tie farby nakoniec spolu ladili. Som rada, že sa ti to páči :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...