31DC2015 Day 15 + 16: Delicate geometric print

Dnes budem tak trochu podvádzať a spojím dve témy do jednej. Snáď mi to odpustíte :)

31DC2015 Day 15 + 16: Delicate geometric print

Dnes budem tak trochu podvádzať a spojím dve témy do jednej. Snáď mi to odpustíte :)
Ako som spomenula vo včerajšom článku, jeden deň z výzvy som strávila v horách a na fotenie a písanie jednoducho neostal čas... No tak či tak by ste tu dnes túto manikúru videli. Mala som ju v pláne odkedy mi prišli pečiatkovacie doštičky od značky Hēhē :) Veľmi sa mi totiž zapáčili tie drobné geometrické vzory.


Today I will be cheating a little bit and I will merge two themes into one. I hope you will forgive me :) As I mentioned in yesterday's post I spent one day hiking and I had zero time to take photos and write a post... But you would see this mani here anyway. I wanted to do it since I received my new stamping plates from Hēhē :) Because I really love those delicate and tiny geometric patterns.
  31DC2015 Day 15 + 16: Delicate geometric print

Z doštičky číslo 002 som využila všetky geometrické vzory okrem hviezdičiek.


From plate number 002 I used all the patterns except the star pattern.

31DC2015 Day 15 + 16: Delicate geometric print

Ako základ pre dnešnú manikúru som použila krásny svetlo fialkový Wanderlust z jarnej kolekcie Road Trip od China Glaze. Okrem nádhernej jemnej farby obsahuje zlato-bronzový shimmer, ktorý je dokonca vidno aj na nechtoch :)


As the base for my today's mani I used gorgeous pale purple Wanderlust from spring collection Road Trip from China Glaze. It's not only such a pretty color but it also contains gold/ bronze shimmer that is even visible on the nails :)

31DC2015 Day 15 + 16: Delicate geometric print

Pred časom som si kúpila super podložku na nail art Uber Mat od ÜberChic Beauty (čoskoro vám ju predstavím bližšie), pomocou ktorej som si vyrobila opečiatkované "nálepky". Na pečiatkovanie som použila strieborný pečiatkovací lak od Mundo de Uñas. Ak chcete vedieť ako na to, čeknite niektoré "reverse stamping" video. V blízkej budúcnosti by som rada pre vás vyrobila podobné :)


While ago I ordered an amazing mat for nail art called Uber Mat by ÜberChic Beauty (you will see it here soon) and I created nail decals with it. For stamping I used silver stamping polish by Mundo de Uñas. If you want to know how to create such decals check out some of 'reverse stamping' videos. I hope I will do something similar for you soon :)

31DC2015 Day 15 + 16: Delicate geometric print

Dúfam, že sa vám dnešná jemná geometria páčia. Zajtra pokračujeme glirami! :)


I hope you like this 'merged' delicate geometric manicure. Tomorrow we continue with glitter! :)




4 komentáre :

  1. To je naprosto úžasná kombinace ! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Dlho som pátrala po podobnej svetlo fialkovej a táto je dokonalá. Trochu som sa bála kombinácie zlatého shimmeru a striebornej pečiatky, no myslím, že to spolu ide ;)

      Odstrániť
  2. Odpusteno:) Za takovou krasnou podivanou cokoli!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...