Rose Quartz & Serenity

Každoročne nám Pantone prináša farebnú predpoveď pre nasledujúci rok. Tento raz však prekvapil výberom nie jednej, ale hneď dvoch odtieňov...

Rose Quartz & Serenity

Každoročne nám Pantone prináša farebnú predpoveď pre nasledujúci rok. Tento raz však prekvapil výberom nie jednej, ale hneď dvoch odtieňov...

Each year Pantone brings to us a color forecast for upcoming year. This time they came up with big surprise when they presented not one but two colors...



A tak sa farbami roku 2016 stali Rose Quartz- jemná teplá ružová a Serenity - chladná a upokojujúca svetlo modrú. Podľa riaditeľky divízie farieb Leatrice Eiseman "ružový odtieň má stelesňovať hrejivú náladu, nežnosť, súcit či pocit vyrovnanosti, vzdušná modrá zase uvoľnenosť a pokoj aj v nepokojných časoch."


So the colors of the year 2016 are soft and warm rose pink and cooler calming light blue. According to Leatrice Eiseman "joined together, Rose Quartz and Serenity demonstrate an inherent balance between a warmer embracing rose tone and the cooler tranquil blue, reflecting connection and wellness as well as a soothing sense of order and peace."

Rose Quartz & Serenity

Pastelové odtiene patria medzi moje obľúbené a tak som nemohla inak, ako si podobnú ružovo modrú kombináciu nalakovať na nechty :)


The pastel shades are definitely something I love so I simply had to paint this color combo on my nails :)

Rose Quartz & Serenity

Ako základ pre celú manikúru som použila svetlo ružový My Wish List. Potom som bledunko modrým lakom Winter Wonderland vytvorila na prostredníku a prstenníku gradient. Oba laky mám z adventného kalendára od Essence.


As a base for the mani I used light baby pink My Wish List. Then I created a gradient using pale blue nail polish Winter Wonderland on my middle and ring finger. Both polishes are from the 2015 Advent calendar from Essence.

Rose Quartz & Serenity

Na záver som na prstenník pridala kovovú dekoráciu ozdobenú rovnakým odtieňom ružovej a modrej. Napriek tomu, že nie sú zrovna najmenšie, nosili sa pohodlne. Iba sem-tam som si do nich zachtila vlasy :) Ozdôbky nájdete na Born Pretty Store a majú ich aj v bielo červenej kombinácii :)


Finally I added this lovely metal decoration on my ring finger featuring the same colors I used on my nails. Even though these studs are quite big they were really comfortable to wear. I got only some stuck hair few times :) They are from Born Pretty Store and they have white and red combination as well :)


~

Ako sa vám pozdávajú farby roku 2016? Tiež sa vám Pantone trafil do vkusu tak, ako mne? :)


So what do you think about these two colors of 2016? Do you like them as much as me? :)




18 komentárov :

  1. Toto je tak krásná kombinace :D Fak nádherně lakuješ :-) :D
    http://nailsbyviky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pantoňáci dobre vybrali, však? Ďakujem a som rada, že sa páči.

      Odstrániť
  2. Krása! Obě barvičky jsou povedené a těším se, že je taky vytáhnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Moni :) Strašne sa mi spolu páčili a potom ma napaldlo, že sa podobajú na tie Pantoňácke :) Teším sa až uvidí, čo vytvoríš :)

      Odstrániť
  3. Obdivuju ten čisťounký přechod mezi odstíny. Celý to vyznívá tak příjemně, lehoučce a zasněně - no krása je to. :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči :) Som rada, že tam ten prechod vidíš, lebo ja som celkom nadávala, keď som sa ho snažila našpongiovať na nechty. Oba laky nie sú dosť krycie a tak som musela urobiť asi päť vrstiev gradientu...

      Odstrániť
  4. Such a cutesy again! Great ring finger.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. perfect gradient! and the nail decoration is soo beautiful <3 I love these new Pantone picks :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Magda! The stud is pretty awesome, I just love it! You are right, they picked such a lovely colors :)

      Odstrániť
  6. Vyzerá to naozaj krásne, tak jemne, nežne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Naozaj krásna kombinácia farieb, ktorá na mňa pôsobí upokojujúco. Páči sa mi aj kovová ozdôbka, i keď to zachytávanie vlasov neznášam! (No, občas sa mi stane, že nejakú ozdôbku na nechtoch mám aj ja...)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa sa v Pantone tento rok trafili do vkusu mnohých žien :) Keby som tú potvorku lepšie zaliala lakom okolo, možno by sa nezachytávala. No aj tak vydržala dlhé tri dni na mieste, čo je slušný výkon. Rada by som u teba na videla ďalší lakový príspevok ;)

      Odstrániť
  8. Tieto pastelové odtiene jednoducho milujem! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...