Valentine's holo hearts

Nikdy som to s Valentínom nejak neprežívala. No túto manikúru som mala premyslenú už vyše mesiaca :)

Holo hearts

Nikdy som to s Valentínom nejak neprežívala. No túto manikúru som mala premyslenú už vyše mesiaca :)
A tešila som sa na ňu, lebo som vám konečne mohla ukázať laky, ktoré som si nasyslila ešte niekedy v decembri.


I've never been too crazy about Valentine's day. But I had this manicure in my mind almost a month :) And I was looking forward to create it so I can finally show you my new polishes that I hoarded back in December.

Holo hearts

Ide o tri krásavce zo zimnej kolekcie Color by Llarowe - Berries In The Snow, If You Dare a Plum Perfect. V tomto poradí ich môžete vidieť na fotkách nižšie. Mojím najoblúbenejším z tejto trojice je fuchsiový If You Dare :)


And here they are - three beauties from Color by Llarowe - Berries In The Snow, If You Dare a Plum Perfect. You can see them in this order in the photos below. My fave of these three is definitely fuchsia pink If You Dare :)

Holo hearts
Colors by Llarowe - Berries In The Snow

Holo hearts
Colors by Llarowe - If You Dare

Holo hearts
Colors by Llarowe - Plum Perfect

Holo hearts

Ako som už napísala, presne som vedela, čo s týmito lakmi urobím. Na pomoc som si zobrala krásnu doštičku 09 Celebration od značky Moyra. Hneď ako som ju videla ma zaujal srdiečkový vzor, ktorý som použila na vytvorenie tejto valentínskej manikúry. Pomocou mojej silikónovej podložky Über Mat a technikou reverzného pečiatkovania som si vytvorila nálepky.


As I wrote before I knew for a long time what I will do with these polishes. I also wanted to use lovely stamping plate 09 Celebration by Moyra. When I saw it I really loved the image with hearts. So I used it to create my Valentine's manicure. Using my silicone Über Mat and reverse stamping technique I created decals.

Holo hearts

Ako základ pod celú manikúru som použila môj nový podlak Active Bio-Gel od značky El Corazón. Má jemnú ružovú farbu a dodáva tak nechtom zdravý vzľad. Obsahuje napríklad extrakty z gaštanu, žihľavy, morskej riasy, vitamín A a C.


As a base I used my new base coat Active Bio-Gel from El Corazón. It has nice sheer pink color thet gives nice and healthy look to your nails. It also contains extracts from chestnut, nettle, seaweed, vitamin A and C.

Holo hearts

Zaujímavé na ňom je aj to, že obsahuje drobulinký holografický prášok, ktorý si všimnete až pri pohľade zblízka.


It's interesting that when you look closely at the polish you will see fine holographic dust.

Holo hearts

Holo hearts

Dúfam, že sa vám dnešná valentínska mani bude páčiť. Do komentárov mi napíšte, či Valentín oslavujete a ak áno, ako ste dnešok strávili :)


I hope you'll like this nail art. You can write me in the comments if you celebrate Valentine's day and if yes, how did you spend this day :)




14 komentárov :

  1. Valentínka manikúra presne podľa môjho gusta, v mojich obľúbených farbách, takže mne si týmito nechtami veľmi ulahodila :) Ja som bola za trapku a mala som len jednofarebné nechty - Underneath the Mistletoe od OPI - krásna bordová aź vampy farba. Ale k môjmu valentínskemu programu sa hodila, boli sme s frajerom v kine na Deadpoolovi, tak mi aspoň nechty ladili s jeho oblekom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa teším, že sa ti mani páči :) Ale čoby za trapku, veď aj jednofarebné nechtíky vyzerajú skvelo. Vieš ako... Menej je niekedy viac ;) A váš program sa mi pozdáva, Deadpoola by som si pozrela aj ja :)

      Odstrániť
  2. oh my God, so may gorgeous holos from CbL <3 this mani is awesome

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. CbL makes awesome holos! Not many brands can beat them :) I'm so glad you like it :)

      Odstrániť
  3. Naozaj krásne a tie fotky- stále krajšie a krajšie, skvelé pozadie a ešte aj tie detajly na laky- ach <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pochvalu Veronika :) Pozadie sa snažím ladiť s manikúrou a tentoraz som sa trochu bála, aby fľaštičky vynikli, keď je to celé také ružové :)

      Odstrániť
  4. Chacha a já měla tu čest vidět ji naživo. :D ♥ Nádhera. A ty laky, ach. Nejvíc mě dostává Plum Perfect.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nečakala som, že sa mi táto manikúra bude až tak páčiť - naozaj krása! Akože, holo laky sú vždy stávka na istotu, ale dnes ma dostal aj podklad, ten je mimoriadne pekný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada Leni, že sa ti tak páči :) Mňa prekvapili tie mikro čiastočky v tom base coate. To je taký milý bonus :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...