Ikea Hejsan nail art

Dnes mám pre vás jednu Ikeovú inšpiráciu :)

Hejsan nail art

Dnes mám pre vás jednu Ikeovú inšpiráciu :)
Hejsan je totiž súprava krabičiek na kancelárske potreby. S fantastickým mozaikovým vzorom z farebných trojuholníkov :)


Today I have for you one Ikea inspiration :) Hejsan is a name of a set of three pen cups. And it has a fantastic colorful triangle mosaic on it!

Hejsan nail art

Páčil sa mi tak veľmi, že som sa rozhodla preniesť ho aj na svoje nechty. Nevydarilo sa mi to úplne dokonale podľa mojich predstáv, no stále sa mi táto manikúra veľmi páčila :)


I liked it so much that I decided to transfer it on my nails. I have to say in the beginning that it could be better and wasn't 100% satisfied with result. But I still liked this mani a lot :)

Hejsan nail art

A dokonca sa mi podarilo nájsť v mojej zbierke dokonale pasujúce odtiene lakov na nechty. Použila som šesť krémových lakov. Konkrétne tmavo modrý Night Watch a telový Bamboo Shoot od Sally Hansen, nebíčkovo modrý Too Pool For School od Essence, zelenkavý Jealous, Much? od Orly, oranžový 109 od Golden Rose a ružový číslo 300 od Pupy.


And I even managed to find perfectly matching polishes in my stash! I used six creme polishes - dark blue Night Watch and nude Bamboo Shoot from Sally Hansen, sky blue Too Pool For School from Essence, mint Jealous, Much? from Orly, orange 109 from Golden Rose and pink number 300 from Pupa.

Hejsan nail art

Miesto môjho obligátneho bieleho pečiatkovacieho laku od Mundo de Uñas som tento raz použila pečiatkovací lak od Essence. Poslednú dobu som ho videla na mnohých blogoch a bola som zvedavá, ako dobre funguje.

Sklamaná som nebola. Je dobre pigmentovaný a pekne spolupracoval s mojím Crystal Clear pečiatkovačom. Akurát si nepamätám koľko presne stál. Myslím, že to bolo okolo 2€ (opravte ma, ak sa mýlim).


Instead of using my fave white stamping polish from  Mundo de Uñas this time I picked white Stampy polish from Essence. I saw it on many blogs recently and I was curious how it works.

And I wasn't disappointed. It's well pigmented and it works nicely with my Crystal Clear stamper. I just can't remember how much it costs. I believe it's around 2€ (correct me if I'm wrong).


Hejsan nail art

Zhodou okolností som si v decembri kúpila pečiatkovaciu platničku s takmer identický vzorom - Enchanted 16 od Moyou.

Vzor som si najskôr opečiatkovala na moju Über Mat a potom som najmenším bodkovačom aký mám vypĺňala jednotlivé trojuholníky. Mohla som však radšej použiť nejaký mini štetec, lebo sem-tam som sa trafila aj mimo. Takto vytvorené nálepky som potom aplikovala na prostredník a prstenník.


I have in my stash a stamping plate with almost identical image - Enchanted 16 by Moyou.

I started with stamping the image on my Über Mat and then with the smallest dotting tool I have I filled the triangles. I should rather use a very small brush because here and there I painted outside the lines. Then I slapped these decals on my middle and ring finger.


Hejsan nail art

Takto zblízka to nevyzerá až tak dobre. Našťastie pri pohľade z väčšej vzdialenosti sa nedokonalosti stratili ;) Na záver som mozaiku pretrela matným nadlakom.


It doesn't look that pretty from up close. But if you from distance the imperfections kind of disappear ;) In the end I added a layer of matt top coat.

Hejsan nail art

Na zvyšné nechty som si nalakovala už spomínaný Night Watch od Sally Hansen. Neskôr som si všimla, že vnútro nádobiek je mentolovo zelené a bolo mi ľúto, že som nepoužila podobnú farbu. No aj tento tmavo modrý vyzerá fajn, však?


On the rest of my nails I painted Night Watch from Sally Hansen that I mentioned before. Then I noticed that the inside of the cups is minty green and I was sad that I haven't used similar color. But this dark blue is still pretty, isn't it?

Hejsan nail art

Aby tých trojuholníkov nebolo málo, na jednofarebné nechty som pridala drobné strieborné trojuholníkové pliešky z eshopu Ladyqueen.com. Podobné dekorácie úplne zbožňujem. 20 kusov stojí 1,63€. Ak by sa pozdávali aj vám, nezabudnite použiť kód QWTS15, aby ste získali 15% zľavu ;)


To match it all I added tiny silver triangle studs on my plain colored nails that I got from Ladyqueen.com. I love nail decorations like these. You can get 20 pieces for 1,63€. If you'll like them don't forget to use my 15% off code QWTS15 ;)




8 komentárov :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...