Eos - Spring Pack 2015 + Cucumber Hand Lotion

Balzamy na pery značky Eos pozná celý svet. A ako by to bolo, keby som ich nevyskúšala aj ja :)

Eos - Spring Pack 2015 + Cucumber Hand Lotion

Balzamy na pery značky Eos pozná celý svet. A ako by to bolo, keby som ich nevyskúšala aj ja :)
Eos je skratka pre Evolution of Smooth, ale to už isto všetci viete. Značka sa stala známou práve vďaka malým farebným "vajíčkam" - netradičnému baleniu balzamov na pery.

Vďaka internetovej parfumérii El Nino som si však mohla vyskúšať nie len kultové balzamy, ale aj krém na ruky rovnakej značky. Aké sú moje dojmy?


The lip balms of brand called Eos are world famous. And yes, I had to try them too :)

Eos means Evolution of Smooth but I believe that's well known fact. The brand got visible mainly because of their little colorful 'eggs' - quite unusual package for lip balm.

And thanks to the El Nino perfumery I could try these cult balms but also hand lotion from the same brand. And what I think about them?


Eos - Spring Pack 2015 + Cucumber Hand Lotion

Eos balzamy sú 99% prírodné, dlhotrvajúce, obsahujú bambucké maslo, vitamíny C a E a sú ochutené stéviou. Naopak neobsahujú vazelínu, parabény, glutén či ftaláty. Každé "vajíčko" obsahuje 7g balzamu.

Na testovanie som si vybrala duo balenie z jari minulého roka obsahujúce príchuť Fresh Watermelon a Passion Fruit, lebo červený melón patrí medzi moje obľúbené ovocie.


Eos balms are 99% natural, long lasting, they contain shea butter, vitamin C and E and they are sweetened with stevia. On the other hand they are free from petroleum, parabens, gluten and phtalates. Each "egg" contains 7g of balm.

For testing I picked Spring Pack 2015 that contains Fresh Watermelon and Passion Fruit balms, because watermelon is one of my favorite fruits.


Eos - Spring Pack 2015 + Cucumber Hand Lotion

Oba balzamy sa veľmi príjemne nanášajú a zľahka kĺžu po perách. Eos-y nepatria do kategórie hutných balzamov a na perách zanechávajú jemný film. Malá aktualizácia: Úplne som zabudla napísať, že tieto balzamy sú podľa mňa ideálne na leto, keďže moje pery v zime vyžadujú výživnejšie balzamy. Vďaka dievčatám za pripomenutie v komentároch (tento názor som mala aj pred prečítaním komentárov).

Čo sa týka vône Fresh Watermelon nesklamal. Naozaj vonia ako melónové žuvačky :) Vôňa však nie je veľmi výrazná, takže nosenie je naozaj príjemné. Passion Fruit, alebo "po našom" marakuju, som si predstavovala trošku inak, no tiež je veľmi príjemná. Na druhej strane som skutočnú marakuju v živote nejedla a nevoňala takže... ;)

Po interenete kolovali informácie, že tieto balzamy spôsobujú rôzne kožné problémy. Nič z toho sa však nakoniec nepotvrdilo a na oficiálnej stránke Eos-u dokonca nájdete aj krátke vyjadrenie o vyriešenom súdnom spore proti spoločnosti. Ja sama som nič podobné na svojich perách nespozorovala.


Both balms are really nice and lovely to apply. They just glide smoothly on the lips. They are quite light which I like. Little update: I totally forgot to mention that they would be perfect for summer because of their light texture. However in winter I prefer much thicker balms. Thanks to ladies in the comments for reminding me (I had this opinion even before I read the comments).

The smell is really pleasant and they didn't disappoint me. The watermelon one smells like watermelon chewing gums :) It's not totally overpowering so it's comfortable to wear. I like the Passion Fruit one too but for some reason I thought it will smell differently. But on the other hand I never tried a passion fruit so... ;)

I caught some info that these balms are causing various skin troubles. But in the end it wasn't true and on the official Eos site you can find a short statement that the lawsuit against them was resolved now. Me personally I haven't noticed any problems when I was using these balms.

Eos - Spring Pack 2015 + Cucumber Hand Lotion
A teraz ku druhému produktu - uhorkovému krému na ruky. Ďalšie rozkošné balenie, ktoré skvelo padne do ruky a aj do najmenšej kabelky. Milovala som ho až do chvíle, kým som si pri jeho otváraní nezlomila necht. Neviem, či som iba nešikovná, no s vrchnáčikom stále bojujem. Balenie obsahuje 44 ml krémiku, čo naozaj nie je veľa. No stačí ho málo a vďaka tej veľkosti ho naozaj môžete mať stále poruke.

Po prečítaní zopár recenzií som sa rozhodla vyskúšať uhorkovú variantu a myslím, že to bol zásah do čierneho. Neskôr som mala možnosť si v drogérii ovoňať aj zvyšné dve (Berry Blossom a Fresh Flower) a zdali sa mi až príliš výrazné. Tento malý zelený okruhliačik vonia veľmi sviežo.

Na pokožke nevytvára mastný film a ruky zanechá dostatočne hydratované. Veľmi rýchlo sa stal mojím obľúbencom pri práci na počítači, lebo mi nezamastí celú klávesnicu ;)


And now about the second product - the Cucumber hand lotion. Another super cute package that fits even the smallest purse :) I loved it until I broke a nail trying to open the lid. Maybe I'm only clumsy but I alway fight with it. The package contains 44 ml of lotion which is not a lot but you need just a small amount and thanks to that size it's really handy.

After reading some reviews I decided to try the cucumber one and it was the right choice. Later I had the opportunity to smell the other two (Berry Blossom and Fresh Flower) and they are quite strong for me. This little green one smells nice and fresh.

It's not greasy on the skin and it sinks in quite fast leaving hands hydrated. It quickly became one of my fave when I'm working on the computer.


Eos - Spring Pack 2015 + Cucumber Hand Lotion
Za seba teda môžem povedať, že aj balzamy aj krémik na ruky si ma získali. Ako ste na tom s Eosáckymi produktami vy? Skúsili ste nejaké z nich a ak áno, ako sa vám pozdávali?


So I can say that I really like both the balms and the lotion. And what do you think about Eos products? Did you try any of them and if yes, did you like them?




9 komentárov :

  1. mne balzámy nesadli a krém mám už doma, no zatiaľ neotvorený (pre zmenu ma najviac zaujala vôňa toho modrého):))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napriek tomu, že som s nimi spokojná, nemyslím, že sú to najlepšie balzamy na svete :) Čo konkrétne sa ti na nich nepozdáva? Som zvedavá, čo povieš na krém :)

      Odstrániť
    2. tak nie, že nesadli ale skôr ma neočarili, všetci ich ospevovali, no mne pripadali málo hydratačné, po chvíľké som mala suché pery...:/

      Odstrániť
    3. Hmm, to máš pravdu. Aj som chcela napísať do recenzie, že by asi boli vhodnejšie na leto, lebo teraz v zime si moje pery vyžadujú niečo extra. A neviem, prečo som na to zabudla... Pôjdem doplniť :)

      Odstrániť
    4. ... ja nemozem dopustit na tento balzam, stara dobra klasika http://starostlivost-o-pery.heureka.sk/astrid-regeneracni-ochranny-luj-na-rty-maxi-19-g/ je sice velky ako Pritt lepidlo :D no cudujem sa, ze na to velke mnoztsvo balzamu a pre mna vyhovujuca hydratacia stoji tak malo a vydrzi fakt ze dlho. A to si ho na usta capem mozno viac nez by trebalo hehe :) a este mi vyhovuje to, ze by som nezniesla kopec tych balzamov, kde treba dat balzam najskor na brusko prsta a tak si to dat na pery. Kdekolvek mimo domu mi to pride nehygienicke a preto take balzamy vobec neoblubujem... mna tie EOS vobec nezaujali, lebo ta cena je len priserny marketingovy tah a pride mi to neprekaticke otvaranie a zatvaranie - kupila som si teraz Evu ci Emmu (nepamatam, v ktorom casopise to bolo) a tam bola EOS napodobenina a veru neocarilo ma to balenie. Asi som divna :)

      Odstrániť
  2. Mam krem Berry Blossom a libi se mi vune i to, ze se vejde i do sebemensi kabelky. A balzam? Nejvic se mi libi baleni:) Pro me nedostatecne hydratuje, ale nejvic mi vadi, ze je sladky...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve to mini pidi balenie sa mi na tých krémoch páči najviac :) Inak to, že je sladký (sladený stéviou), ma prekvapilo úplne najviac :D

      Odstrániť
  3. I had one EOS lip balm, but for me it's really form over content. The result for my lips was hard to notice, I had to apply it over and over. And the price is really too high here in PL. Of all the american lip balms I prefer Chapsticks much more ;) But the hand cream looks nice :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yeah the price... I mentioned in previous comment that Eos balm might be more suitable for summer. I feel like I need something extra in the winter (I completely forgot to put this to the review o.O). The hand cream is really cute :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...