ILNP - Honor Roll + Missed Calls nail art

Piateho augusta. To je dátum, kedy vznikla táto manikúra. Nebudete mi veriť, ale zabudla som vám ju ukázať...

ILNP - Honor Roll + Missed Calls nail art

Piateho augusta. To je dátum, kedy vznikla táto manikúra. Nebudete mi veriť, ale zabudla som vám ju ukázať...

August 5th, 2015. That's the date when this mani was created. Maybe you won't believe, but I totally forgot to show you this one...

ILNP - Honor Roll + Missed Calls nail art

Obidva laky - kráľovsky modrý Honor Roll a antracitový Missed Calls patria do minuloročnej letnej kolekcie ILNP. Odvtedy som ich mala nalakované niekoľkokrát, no nikdy som sa nezmohla ich nafotiť. Asi nie som normálna, alebo čo...


Both polishes - royal blue Honor Roll and anthracite Missed Calls belong to Summer 2015 collection by ILNP. Since then I wore them both few times but I've never took proper photos of them. I think I'm not normal or what...

ILNP - Honor Roll + Missed Calls nail art

Jedným z dôvodov, prečo som na túto mani zabudla bolo asi to, že som ju považovala za fail. Jednoducho som mala pocit, že sa mi nevydarila. No minule, pri upravovaní úplne iných fotiek, som na ňu narazila. A už sa mi nezdala taká hrozná a rozhodla som sa ukázať ju aj vám :)

Spomínané dva laky som sa rozhodla skombinovať v jednoduchom véčkovom dizajne s trojuholníkovými ozdobami. Dovtedy bolo všetko okej. No potom som chcela lepšie oddeliť modrú od čiernej striebornými líniami. Ani to by nebolo také hrozné, keby som nezobrala do ruky zlý štetec a miesto krásnych tenkých liniek som si na nechty namaľovala kostrbatých tučkov :D


One of the reasons why I forgot to post this mani is probably fact that to me it looked like a fail. Simply I had that feeling that it's not good enough. But recently when I was editing other set of photos I found this one. And suddenly it didn't looked so horrible and I decided to show it to you :)

I combined both polishes mentioned before in simple V-shaped design embellished with triangle studs. And it looked fine. But then I wanted to separate the blue and black even more using silver polish. Even that could be okay but I grabbed wrong brush and instead of creating nice thin lines I slapped on these ugly and wonky fatties :D


ILNP - Honor Roll + Missed Calls nail art

Holo však zachráni akúkoľvek katastrofu. Koniec koncov, tieto krásne laky predsa nemôžu za to, že som nešikovná ;) Veď sa len pozrite na všetky tie farby dúhy :)


But hey, holo can save every disaster! After all these I can blame these beautiful polishes for me being clumsy ;) Just look at all those colors of the rainbow :)

ILNP - Honor Roll + Missed Calls nail art

Možno sa vám to nebude zdať také desivé. Ak sa vám dokonca budú páčiť, budem milo prekvapená :)


And maybe you won't think that they are that awful as I thought. And if you'll like them I will be really happy :)




11 komentárov :

  1. Parádní lakování :) Moc hezké laky, mám ráda odstíny modré a holografické obzvlášť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Aj ja som blázon do modrých. O holografických ani nehovorím :D Som rada, že sa ti páči :)

      Odstrániť
  2. No mně se líbí moc. :) Ovšem chápu, že představa byla jiná, ani tak si ale nemyslím, že by to ohraničení dopadlo zle - naopak. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romanka ;) Niekedy je človek na seba príliš prísny... Aj mne sa to s odstupom času celkom pozdáva :)

      Odstrániť
  3. naadhera :) a nechapem preco si ju povazovala za fail, vyzera to super, som rada ze si pridala tuto manikuru :)
    uz aj ja chcem mat ten missed calls :( cakam na neho uz vyse mesiaca, a ked mi prisiel balik, tak bol prazdny, niekto na poste mi vykradol objednane laky...ukradol a poslal dalej prazdnu krabicu...uzas...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Tia :) Nakoniec som aj ja rada, že som ju nešupla rovno do koša :D

      To s tými lakmi je nejaké čudné. Priam desivé! Zatiaľ sa mi nič podobné nestalo, ani som o tom nepočula. Ako sa to mohlo stať? Hrôza!

      Odstrániť
    2. veru aj ja som rada, ze si nevyhodila :D je to pekna inspiracia, co na nechty :)
      ani ja som este o takom nepocula...otvorila som schranku, cela stastna vybrala balik a sa mi zdal nejaky lahky, a pozeram paska preseknuta na krabici..super...som objednavala pred vianocami, pravdepodobne niekto potreboval vianocny darcek...som objednavala z oficialnej stranky ILNP, cize mozno este niekto v USA si ich vybral...ale mi uz poslali nove, tak som zvedava ci aj tie mi niekto vezme..:D dufam ze nevadi ze som to sem napisala, ale zas treba byt obozretny, a asi aj tym predajcom niekedy povedat nech to bezpecnejsie zabalia...

      Odstrániť
  4. Aj mne sa to páči! Veď ako hovoríš, holo je vždy dobré ;) Preto mám práve holo-lak na nechtoch aj ja.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ja ťa asi milo prekvapím, lebo mne sa páčia :) A dokonca sa mi páči aj to, že sa ti nepodarili tenké strieborné čiary, lebo tieto hrubšie podľa mňa vyzerajú lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ty si ma milo prekvapila :) Ani som len netušila, aký budem mať táto mani nakoniec úspech :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...