Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Čím žije svet nail artu posledný mesiac? Čírimy pečiatkovačmi.

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Čím žije svet nail artu posledný mesiac? Čírimy pečiatkovačmi.

Začalo to jedným malým e-shopom v Kanade, ktorý začal predávať tento malý zázrak, tzv. "Clear Jelly Stamper" asi v auguste minulého roka. V košíku som ho mala snáď stokrát a nie a nie objednať. Tá potvorka nie je totiž zrovna najlacnejšia - stojí 12€ a poštovné takmer raz toľko (8€).


What is the biggest trend in nail art world right now? Clear stampers.

It started with one small e-shop in Canada that started selling this little miracle called 'Clear Jelly Stamper' in August last year. I had it so many many times 
in my basket and I still wasn't able order it. Because it is not cheap - it costs 12€ and the shipping 8€.

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

A potom som raz na Instagrame uvidela ako Anna z B. Loves Plates začala predávať svoj "Crystal Clear stamper". Čo vám budem hovoriť. Neváhala som ani sekundu a môj číry pečiatkovač bol na ceste ku mne.

Načo je vlastne takýto pečiatkovač dobrý? Kto z vás pečiatkuje, no ešte nemá ešte ten dokonalý grif a umiestňuje svoje pečiatky tak, že dúfa, že sa trafí tam, kam chce? Napríklad ja :D Vďaka tomuto pečiatkovaču však vidíte, čo robíte, pretože držiak pečiatkovača je dutý a silikónová hlavica priesvitná. Geniálne! :)

Samozrejme som ho hneď musela otestovať :)


And suddenly on the Instagram I saw that Anna from B. Loves Plates started selling her own "Crystal Clear stamper". Well you are right. I simply had to have it. So I placed my order and the stamper was on its way to me.

Why is actually stamper like this good? Well, if you stamp and you still don't have that ultimate skill and you place your stamps wishing you stamp where you want. Just like me :D And thanks to this stamper you can clearly see where you place the image because the hoder is hollow and stamping head transparent. Brilliant! :)


Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Ako základ pre túto manikúru som si vybrala nádhernú tyrkysku Full Moon Party od Sephory. Doniesla som si ho ešte v novembri z Brna. Jeden z najkrajších lakov v tejto farbe, aké som kedy videla. Na nechtoch takmer svieti vďaka dokonalému zelenkavému shimmeru.


As a base for this mani I chose absolutely beautiful turquoise polish Full Moon Party from Sephora. I bought it in November when we visited Brno. One of the most beautiful polishes in this color I've ever seen. It almost glows on the nails because all that green shimmer.

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Inšpirovala som sa názvom laku a na ozdobenie som použila hviezdičky z platničky Hēhē 003.


I was inspired by the name of the polish and to decorate it I used stars from Hēhē 003 stamping plate.

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Na pečiatkovanie som použila čierny pečiatkovací lak od Mundo de Uñas. Skúšala som však aj obyčajné, no dobre pigmentované čierne laky (Golden Rose - 35, či Catrice - Black To The Routes) a fungovali perfektne.

S pečiatkovačom som nemusela nič špeciálne robiť. Len som ho vybalila, zľahka očistila a odmastila trochou izopropylalkoholu (používa sa napr. na očistenie monitorov ;)). A to bolo všetko. Prebrusovanie by v tomto prípade bolo na škodu - hlavica by sa samozrejme poškriabala / poškodila a nebolo by cez ňu vidno.

Silikónová hlavica je síce menej pružná ako ostatné, ktoré mám doma. No aj tak sa skvelo prispôsobí tvaru nechta. Toho, či nebude príliš tvrdá, som sa bála najviac, lebo moje nechty nie sú zrovna najplochšie :D Preto vždy vyhľadávam mäkké pečiatkovače.


To stamp them on my nails I used my black stamping polish by Mundo de Uñas. I also tried regular but well pigmented black polishes (Golden Rose - 35 and Catrice - Black To The Routes) and they worked perfectly.

I haven't to do anything with this stamper. I just unpacked it, lightly cleaned with isopropyl (actually with the spray for cleaning displays ;)). And that's all. No priming and filing - this way it would scratch and ruin the stamping head and it would lost the see through property.


Silicone head is firmer than others I have but is still soft and flexible enough. I was bit afraid it will be too hard since my nails are quite curve :D That's why I always search softer stampers.

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Už prvý otlačok mi vyčaril úsmev na tvári. Obrázky prenáša krásne ostro a úplne bez chybičky. S istotou vám už teraz môžem povedať, že toto je ten najlepší pečiatkovač, aký mám.


The first stamp made me smile. It thansfers the images beautifully and crisp and perfectly. I can tell you right now that this one is the best stamper I own.

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates
Pohľad dovnútra pečiatkovača :) / Look through the inside of stamper :)
Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

A tu máme výsledný produkt. Je síce fakt, že tieto hviezdičky by som v pohode trafila aj s iným pečiatkovačom, no takto som si mohla presne vybrať, ktorá kde bude ;)


And here is the result. I know I could stam these stars easily with any stamper but using the Crystal Clear stamper I could choose exactly where I want to place the image ;)

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Neviem sa nabažiť pohľadu na tú tyrkysovú nádheru :) Ak máte cestu do Sephory, určite sa po ňom poobzerajte :)


I just can't get enough of this turquoise beauty :) If you have Sephora near you definetly go check this polish out :)

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Pre správny párty efekt som ešte pridala nový holografický topper od ILNP - My Private Rainbow (X). Kto by nechcel mať vlastnú dúhu? Ja ju mám vo fľaštičke! :)


For the appropriate party effect I also added new holographic topper by ILNP called My Private Rainbow (X). Everyone should have her/his private rainbow. I have bottled! :)

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Na priamom svetle sa drobné holo úlomky nádherne ligocú. My Private Rainbow (X) je už teraz mojím obľúbeným efekťákom a určite sa tu objaví ešte veľmi veľakrát ;)


Tiny holo sparkles glisten like crazy on the direct light. My Private Rainbow (X) is right now my favorite effect topper. You may see it on my nails quite a lot in the future ;)

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates
Och, och, tie detaily :) / Ohhhh, those close ups! :)

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Crystal Clear stamper by B. Loves Plates

Na záver jedna vtipná foto. Môj nový pečiatkovač má skvelé opitcké vlastnosti a dá sa použiť ako lupa :D


And finally one funny photo. My new stamper has a great optical properties and it can be used as a magnifying glass :D

~

Dúfam, že sa vám táto mani bude páčiť aspoň tak, ako mne :) Ak by ste chceli Crystal Clear stamper vyskúšať, nájdete ho na Anninom Etsy vo fialovom a transparentnom prevedení :)


I hope you like this many as much as me :) If you would like to try out this Crystal Clear stamper, you can find it in Anna's Etsy shop in purple and clear color :)




10 komentárov :

  1. Skvelé, čo už nevymyslia, aby to pečiatkovanie bolo lepšie a lepšie. Ešte som o takom razítku nečítala. Tvoj web rada navštevujem, stále sa dozviem niečo nové, ako dnes. Krásne nechty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to som si aj ja povedala! Skvelý vynález :) A ďakujem Ľubka, veľmi ma to teší! Až sa hanbím priznať, že som tvoj blog do teraz nepoznala... Máš tam samé pekné výtvory! :)

      Odstrániť
  2. Fotky tohto pečiatkovača mi stále vyskakujú na instagrame, aj na bornprettystore ale nikdy som na to neklikla, že ako to vlastne funguje :) Takže som rada že to tu vidím u teba, ako to vyzerá v akcii, podľa mňa je to skvelá vychytávka :)
    Ale už mi prišiel ten 'marshmallow' pečiatkovač, ktorý som si na tvoje odporúčanie v článku objednala a je naozaj super! :D Chystám aj článok na zajtra, tak potom mrkni keď budeš chcieť vedieť čo sa mi podarilo na ten prvýkrát vytvoriť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď vravím, že tým žije celý nechtovo blogový svet :D Tiež už som to nemohla vydržať, keď som to mala stále na očiach :) Je to úplná pecka! Som veľmi rada, že pečiatkovač ti funguje. Už sa teším na čítaníčko zajtra :)

      Odstrániť
  3. Úžasná vychytávka. :) Až se mi chce zvolat "Heuréka" :D
    Stále se musím vracet k té předposlední fotce - to je až profi a strašně ráda si je tu vždy prohlížím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento pečiatkovač je úplny must have! Ďakujem Romči za takú pochvalu :)

      Odstrániť
  4. good to hear that this stamper fits you :) beautiful mani and awesome base color!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super super!!! A opäť nádherné nechtíky a dokonalé, nie, najdokonalejšie fotky! <3 ya!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...