Havlíkova přírodní apotéka - Havlíkův přírodní zázrak

Nedávno som písala o maslách na nechtové okolie a na jeden produkt som úplne zabudla.

Havlíkova přírodní apotéka - Havlíkův přírodní zázrak

Nedávno som písala o maslách na nechtové okolie a na jeden produkt som úplne zabudla.
No aj tak si zaslúži samostatný článok. Ide o Havlíkův přírodní zázrak, ktorý som si kúpila v Brnenskej predajni Havlíkovej apotéky.

Produkty tejto značky som prvý raz videla u Lenky-Aknelky medzi jej Kozmetickými vychytávkami :) A keď som úplnou náhodou v Brne narazila na tento obchodík, s radosťou som sa nechala "vcucnúť" :D Strávila som tam asi pol hodinu vyberaním, testovaním a ovoniavaním :) Nakoniec som odchádzala s plnou taštičkou vecičiek.

Veľmi ma zaujalo, že ide o prírodné produkty vyrábané podľa tradičných receptúr slávneho a vášnivého českého lekárnika minulého storočia PhMr. Karla Havlíka. Rovnako sympatické sa mi vidí, že bylinky, ktoré sa v produktoch používajú si sami pestujú v ekozáhradách a včelie produkty sa získavajú z úľov, umiestnených v chemicky nezaťaženom prostredí.


Not that long ago I wrote a post about butters for your nails and I forgot to mention one product. But it's okay because it deserves a separate review. Today I will tell you about Havlík’s natural miracle that I bought in Brno.

I saw products of this brand at Lenka's blog for the first time. And then as I was shopping in Brno suddenly I spotted the Havlík’s shop and I was happy that I could buy some of their stuff. I spent there maybe half of the hour smelling, testing and choosing products :) Finally I was leaving with a bag full of goodies.

I was really interested that they are natural products based on traditional formulas of renowned and ardent Czech pharmacist of the last century PhMr. Karel Havlík. Also I like that herbs they use are grown in their eco gardens and bee's products are obtained in a bee-friendly way from beehives located in a clean and environment free of chemical burdens.


Havlíkova přírodní apotéka - Havlíkův přírodní zázrak

A teraz sa už budeme venovať samotnému Zázraku. Podľa popisu na stránke sa jedná o všestrannú masť na bázi prírodných bio surovín.


Má pomáhať snáď na všetky kožné neduhy ako napr. popraskané pery, vrásky okolo očí, krku a dekolte, na odreninky, po opaľovaní, na starostlivosť o akné, lupienku a ekzémy, na suché končeky vlasov, suché miesta na tele (lakte, kolená...) alebo aj na oslabené mihalnice.

A ako to teda v skutočnosti je? Poviem vám, ľutujem, že som si kúpila len 10 ml tubičku. Verím totiž, žeby som v pohode zniesla aj tú 150 ml :D Už som dokonca poprosila brata, aby mi doniesol jednu veľkú tubu pre mňa a jednu pre mamu :)


Now let's speak about the Miracle itself. It's a universal ointment of broad application composed using natural bio materials.

It should help you with probably all skin troubles you can have just like dry or cracked lips, wrinkles around the eyes, on the neck and chest, scratches, sunburns, skin with acne, psoriasis and eczema, dry hair ends, coarse and dry skin (elbow, knees...) and even weak eyelashes.

So is it a real miracle? Well let me tell you that I regret buying only 10 ml tube. I believe that I could easily use up that large 150 ml tube :D I even asked my brother to buy me one tube for me and one for my mum :)


Havlíkova přírodní apotéka - Havlíkův přírodní zázrak

Obsahuje samé dobroty - makadamiový olej, včelí vosk, med, makový olej, rakytník, včeliu kašičku, propolis, extrakt z listov rozmarínu, slnečnicový olej, glycerín a vitamín E.

Pozor by si mali dať ľudia, ktorí majú alergiu na včelie produkty.


It contains only good things - macadamia oil, bee's wax, honey, poppy seed oil, sea buckthorn, royal jelly, propolis, rosemary leaf extract, sunflower seed oil, glycerin and vitamin E.

Since it contains bee's products you should be careful if you have an allergy.


Havlíkova přírodní apotéka - Havlíkův přírodní zázrak

Mastička má sýtu žltučkú farbu a veľmi príjemnú, ľahko rozotierateľnú konzistenciu. Veľmi dobre sa vstrebáva. Necítiť z nej žiadnu výraznú vôňu.

Na fotografii vyššie vidíte množstvo, ktoré mi stačí na natretie nechtového okolia na jednej ruke. Preto napriek tomu, že ju používam denne (aj keď len na nechty) mám od novembra minutú len tretinu 10 ml tubičky.

Pre mňa osobne je toto produkt na nezaplatenie a vyhráva na celej čiare spomedzi všetkých produktov na kožičku okolo nechtov, ktoré som kedy vyskúšala!

Po pár použitiach som si všimla, ako mi na kožičke miznú drobné šupinky, ktorých som sa nemohla zbaviť. Nechtové okolie ostáva krásne hladké a hebké. Čo ma však najviac ohúrilo je, ako sa mi "scvrkla" kožička a tiež to, že odkedy "Zázrak" používam, je jej odstraňovanie pri každotýždennej manikúre oveľa, oveľa jednoduchšie a rýchlejšie... Lebo tam nie je takmer žiadna navyše :D

Zatiaľ ho nepoužívam na ostatné časti tela, lebo mám strach, že by som si ho minula. A čo budú potom moje úbohé (závislé) nechty robiť? ;)


The ointment has vibrant yellow color and very nice consistency that is easy to spread. It sinks well into the skin. I can't smell any strong scents.

On the photo above you can see the amount that is enough for all cuticles on one hand. And even I use it daily (on my nails only) I still have 2/3 of 10ml tube.

For me it the holy grail for my cuticles. It's winner among all my cuticle products that I've ever tried!

After few uses I noticed little dry skin flakies disappeared. I couldn't get rid of them. My cuticles are smooth and soft. But I what impressed me the most is that it shrunk cuticles and since I use the "Miracle" my cuticle routine is easy and quick since there is almost no skin to remove :D

Right now I use it only on my cuticles because I'm afraid I could use it up and then what would my poor (addicted) nails do? ;)


Havlíkova přírodní apotéka - Havlíkův přírodní zázrak

Samozrejme, že som si ku prezentácii musela urobiť aj ladiacu manikúru :) Už dlho som mala v pláne manikúru tón v tóne s kombináciou lesklého a pieskového laku.

Minule som sa prehrabávala v zásuvkách s lakmi a našla som dokonalý pár. Zelenkavý lak s kvapkou šedej a modrej číslo - 69 od Golden Rose z radu Wow Nail Color a krásny pieskáč Acquamarina od Gabriella Salvete z kolekcie Stars.


Of course I had to match my mani to this review :) I had this matching-shade-shiny-sand-combo in my mind for a long time .

And recently as I was looking for some polishes in my stash I found a perfect pair. Pale green with gray and bit of blue in it - number 69 from Golden Rose's Wow Nail Color line and lovely sand glitter polish Acquamarina from Gabriella Salvetes's Stars collection.


Havlíkova přírodní apotéka - Havlíkův přírodní zázrak

V mini laku Wow 69 je dokonca krásny modro-zelený shimmer, ktorý je vidno aj po nalakovaní na nechtoch :)


This mini Wow 69 contains beautiful green-blue shimmer that is even visible after painting on nails :)

Havlíkova přírodní apotéka - Havlíkův přírodní zázrak

Havlíkova přírodní apotéka - Havlíkův přírodní zázrak

Na vytvorenie efektu na prostredníku a prstenníku som použila vlnovkové nálepky/šablónky, ktoré mám od značky El Corazón.

Najskôr som si nechty nalakovala krémovkou od Golden Rose, pridala rýchloschnúci nadlak a počkala, kým uschne. Potom som prilepila vlnovky na vybrané nechty, popritláčala a pretrela Acquamarinou. Ak nechcete, aby vám lak podtiekol pod šablónky, nelakujte ho v smere od lôžka po voľný okraj ale z jednej a z druhej strany do stredu. Aspoň mne sa tento trik osvedčil :)

Na zvyšné nechty som pridala jednoduché strieborné bodky a prelakovala nadlakom.


To create the nail art on my ring and middle finger I used wavy stickers/guides from El Corazón.

I started with painting my nails with Golden Rose 69 and I added a layer of quick drying top coat. When it was all dry I applied the stickers, pressed down well and painted with Acquamarina over the top. If you want to avoid the polish leaking under the sticker, don't paint over the stickers vertically from base to the tip of the nail but from sides to the center. At least this worked for me :)

On the rest of my nails I used round silver studs and added a top coat.


Havlíkova přírodní apotéka - Havlíkův přírodní zázrak

Takže, dámy z ČR, určite sa po Havlíkovom zázraku poobzerajte, prípadne objednajte z e-shopu. Nanešťastie však pre nás ostatné zatiaľ nedoručujú na Slovensko. Preto, ak máte cestu do Čiech alebo tam máte nejakú spojku, rozhodne ju využite! ;)

Kľudne si na začiatok kúpte len malé 10 ml balenie. Verím však, že ani vám to nakoniec nebude stačiť :)


So if you will travel to the Czech Republic don't forget to get your hands on this Miracle. Or if there is anyone who could send it to you, definitely ask her/him to do it! ;) 




6 komentárov :

  1. Zlatinko, ako si ma potešila, keď si si na mňa pri tomto zázraku spomenula ;*
    Vzorku tohto krémiku nosím v kozmetickej taštičke všade so sebou. Veľké balenie teraz veľmi nepoužívam, viac si ho užije priateľ, ale viem, že keď dôjde, kupujem znova.
    Totálne som sa zamilovala do tejto manikúry a dúfam, že ti to nevadí, ale jednu fotku som si musela uložiť v počítači do priečinka s inšpiráciou, lebo to je taká krása! Či už farebne, prepracovaním, ale aj malým prísľubom, že si niečo podobné na nechtoch niekedy vytvorím. Papa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akoby to bolo, nespomenúť moju obľúbenú vychytávkovú blogerku ;) Som rada, že som vďaka tebe na Havlíka narazila. Mám aj 3-minútovú masku a je super :)

      Aj mne sa táto výmimočne páčila a som rada, že sa páči aj tebe :) Vôbec mi to nevadí, naopak, lichotí mi, že ju považuješ za inšpiráciu :)

      Už sa teším, keď ju uvidím u teba na nechtíkoch :)

      Odstrániť
  2. Hmmmm...tohle chci...:) Celou dobu jsem Havlíkovu přírodní apotéku přehlížela, ale strašně jsi mě namlsala. :D Článek jsem zhltla a manikúra byla příjemným dezertem na závěr. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je také super slovo - namlsať! :D Verím, že si Zázrak zamiluješ, je fakt... zázračný :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Dokonala kombinace, tahle recenze a manikura, musim to zkusit, oboje!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marcelka :) Určite skús a kludne pošli foto :) Som zvedavá :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...