Cupcake Polish - Berry Good Looking

Berry Good Looking bol na mojom wishliste už nejaký ten čas a no stále som nebola úplne presvedčená, že ho potrebujem. Aká som len bola hl...

Cupcake Polish - Berry Good Looking

Berry Good Looking bol na mojom wishliste už nejaký ten čas a no stále som nebola úplne presvedčená, že ho potrebujem. Aká som len bola hlúpa :D

A až keď sa objavil medzi top lakmi asi roku 2015 asi na každom blogu si vravím, že by som si ho teda mohla konečne objednať a tak si rozšíriť zbierku o ďalšiu značku ;)


Berry Good Looking was on my wish list for quite a while but I was still not absolutely sure that I need it. How silly I was :D

But the I saw it appearing among "top polishes of 2015" at almost every blog and I thought I should finally buy it and enrich my stash with another brand ;)


Cupcake Polish - Berry Good Looking

Berry Good Looking (BGL v skratke) od Cupcake Polish je jedným z lakov ich letnej kolekcie 2015. Podľa mňa, aj najkrajším :) Takto vo fľaštičke vyzerá "len" ako pekné žiarivé fuchsiové holo, no nedajte sa pomýliť.


Berry Good Looking (BGL shortly) by Cupcake Polish is a part of their summer 2015 collection. And for me it is the prettiest one :) In the bottle it looks 'just' like a pretty vibrant fuchsia holo, but don't don't get fooled.

Cupcake Polish - Berry Good Looking

Po nalakovaní je totiž super holografický. Vďaka jeho fialovému základu sa najviac zo všetkých farieb dúhy ukazuje modrá. Keď hýbete prstami, presúva sa po povrchu nechtu ako modrý plameň. Holografické čiastočky sú veľmi jemné a vytvárajú tak náherný lineárny efekt.


When you paint it on your nails it super holographic. Thanks to the violet base blue color of the holo is the most visible. And when you move your fingers it travels on the surface of the nails like a blue flame. The holographic particles are really fine and they create beautiful linear holo effect.

Cupcake Polish - Berry Good Looking

Svojim finišom sa veľmi podobá na ďalší holografický lak z mojej zbierky - červený Pirates of Penzance od Colors by Llarowe.


This finish reminds me of another holographic polish from my stash - red Pirates of Penzance by Colors by Llarowe.

Cupcake Polish - Berry Good Looking

BGL je neuveriteľne sýtu a vyzerá takmer neónovo. Ja, ako milovník fialových a modrých lakov som sa okamžite zaľúbila :)


BLG is incredible intense and it looks almost like a neon. I really love purple and blue polishes therefore I simply fell in love with this one :)

Cupcake Polish - Berry Good Looking

Rozhodovanie, či pridať alebo nepridať nejaký nail art bolo v tomto prípade naozaj ťažké. Nechcela som BGL niečím zakrývať alebo od neho odviesť pozornosť. Nakoniec som sa rozhodla pre úplne jednoduché mramorovanie čiernym a priesvitným lakom.


The decision if I should add some nail art or not was quite hard this time. I didn't want to cover up BLG or take the attention away from it. Finally I decided to do a totally simple water marble using black and clear nail polish.

Cupcake Polish - Berry Good Looking

Pri tej príležitosti som zistila, že nutne potrebujem nový priesvitný lak, lebo ten, čo mám doma, okamžite zasychal na vodnej hladine a kým som si "omramorovala" všetky nechty (na jednej ruke) trvalo to takmer pol hodinu...


And as I was doing it I found out that I desperately need new clear polish because the one I was using was drying too fast on the water surface and it took me like half of the hour to marble all my nails (on one hand)...

Cupcake Polish - Berry Good Looking

No myslím, že až na pár chybičiek krásy to nakoniec dopadlo veľmi dobre a ja si konečne môžem tento typ watermarble odškrtnúť zo svojho zoznamu :)

Aj vy máte nejaký lak dlho na svojom zozname želaní? Ak áno, aký? :)


But I think it looks nice in the end even there are some flaws and I finally tried this type of water marble :)


Do you have any nail polish on your wish list? If yes which one is it? :)




14 komentárov :

  1. Odpovede
    1. Isn't it? So pretty :) But hard to capture. It gave me some hard times until I edited it properly :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Nedalo sa odolať ;) Preto cestoval len sám samučičký z USA až ku mne. Zvyčajne si neobjednávam laky po jednom, no v tomto prípade mi to bolo jedno :D

      Odstrániť
  3. Toto je jedna z najbrutálnejších farieb aké som kedy videla!!! Spadla mi sánka :D
    S pečiatkami vyzerá tiež super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oh, this one is just amazing! I'm starting to like Cupkake Polishes more and more :) lately on my wish list appeared Chasing s Unicorn from CbL

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Same here! I was aware of their polishes but never had that urge to own one. Until I saw BGL... Luckily Color4Nails and Hypnotic Polish sells it ^_^ And Chasing Unicorn is really pretty (but also quite expensive :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ooo, to je ale pan lak ! Nádherně elektrizující. :) A nail art jsi vymyslela pěkně - samotný lak se nepotlačil, ale naopak zdůraznil. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to brutalista :D Ďakujem Romči :) Fakt som chcela len niečo minimálne. Tak som rada, že sa to podarilo :)

      Odstrániť
  7. Wow, it looks amazing, solo and with the marble. I joined your site; welcome to mine if you want to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It is really "very good looking" nail polish :) Thank you for following, I did the same :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...