Flower water-free decals

Tak predsa sa mi podarilo dnes napísať článok. Posledný mesiac som musela odsunúť môj milovaný blog na vedľajšiu kolaj.

Flower water-free decals

Tak predsa sa mi podarilo dnes napísať článok. Posledný mesiac som musela odsunúť môj milovaný blog na vedľajšiu kolaj.
Dôvodom je zmena práce, nástup a zabiehanie sa do systému, presun do Bratislavy, bývanie na dočasnej adrese, hľadanie nového bývania. Moje lakové veci sú mometálne na troch rôznych miestach a až do teraz som so sebou nemala ani poriadne svetlá na fotenie. Navyše som do toho aj ochorela :D

Toto všetko spôsobilo, že na blogu pribudne článok raz za týždeň, z čoho nie som vôbec nadšená. Mám toho toľko, čo chcem nalakovať, nafotiť a ukázať vám. Verím však, že keď toto prechodné obdobie (ktoré ešte bude trvať pár týždňov) prejde, bude čas aj na dva či tri články :) Toľko k úvodu.


So I managed to write a post today! I had to put my beloved blog aside this month. The reason is that I quit one job, started in another one, moved to Bratislava, I'm living at temporary address and I'm looking for new place to live. My nail stuff is now at three different places and I hadn't have my photo lights with me yet. And if it's still not enough, I got sick this week :D

That's why I was not that active as I used to be and why you can find one post a week on my blog. And it brakes my heart. I have so many polishes to paint, take pics and then show them to you. But I believe that this transitory period of time will be over soon (in few next weeks) and you will find here two or three new posts every week as usual :) That's all for the beginning.


Flower water-free decals

Dnes vám ukážem vodolepky bez vody. Minimálne v slovenčine to znie dosť absurdne. V skutočnosti ide o veľmi tenučké nálepky na nechty, ktoré sa chcú tváriť ako vodolepky. Všetky totiž vieme aký je medzi nimi rozdiel. Vodolepky krásne priľnú na necht a po zalakovaní sú ich okraje neviditeľné. Naopak nálepky sa zvyčajne po aplikácii a zalakovaní začnú odliepať a ich okraje sú ostré a vďaka tomu sa potom do všetkého zachtávajú.


Today I will show you water-free decals. They are really thin stickers that want to be water decals. We all know the difference between these two. Waterdecals lay flat on the surface of the nail and when you put top coat over them they become invisible. On the other side stickers can start peeling off when you put top coat over them and then you snag on their edges.

Flower water-free decals

Tieto "ne-vodolepky" som si kúpila pri poslednej návšteve novej kamenej predajne Modeláže nechtov v Bratislave. Už dávnejšie som mala v pláne kvietkovanú manikúru, no ružičky nemám až tak natrénované, tak som siahla po týchto nálepkách.


I bought these water-free decals during my last visit of new shop of Modelaž Nechtov in Bratislava. I wanted to do some flowery mani, but I never really did roses and stuff so I picked easier way - the decals.

Flower water-free decals

Musím povedať, že sú to tie najtenšie nálepky, s akými som sa doteraz stretla. Miesto odlepovania z priesvitnej plastovej fólie si ich povystrihujete aj s ňou a potom ich nalepíte z tej strany, kde je nálepka na necht a jemne pošúchate. Nálepka sa prilepí a fóliu odstránite. Potom stačí celú manikúru prelakovať nadlakom.


I have to say that these are the thinnest decals I've ever tried. You don't even need to peel them off form the backing foil. Just cut them like water decals, press them on the nail, gently rub and remove the foil. Then add a top coat and you are good to go.

Flower water-free decals

Najskôr som kvetinky skúšala na holografickom krásavcovi Nymph od El Corazón, no nevynikli tak dobre, ako som si to predstavovala. Poznáte to - "v mojej hlave to vyzeralo lepšie"... :)


First time I tried them over gorgeous holographic polish Nymph by El Corazón. But they didn't stand out enough... You know how it goes - "...but it looked better in my head" :)

Flower water-free decals

Miesto kvietkov som si teda na nechtoch vytvorila akési ružové fľaky :D No bolo mi ľúto ich hneď odlakovať, tak som aj tento nepodarok zopár dní nosila.


Instead of flowers I created something that looked like pink blobs :D But I wore them anyway knowing that people probably see only those blobs :D

Flower water-free decals

Flower water-free decals

Najmä teda kvôli krásnemu laku Nymph, ktorý má krásnu trávičkovo zelenú farbu a k tomu plno holografických úlomkov *_*


Well mainly because of that beautiful grassy-green Nymph full of all those holographic shards *_*

Flower water-free decals

Druhý raz som vodolepky skúšala na jednofarebnom pozadí, aby čo najviac vynikli. Zo všetkých lakov, čo som mala k dispozícii sa mi najviac pozdával Bell Hypoallergenic číslo 07, ktorý som dostala v swape s Magdou z Redhead Nails :) Úžasná žiarivá nebíčkovo modrá. Naozaj krásny lak.


Next time I tried these decals over much more simple colored background so they can pop. I had only fraction of my polishes with me and out of them I liked the most Bell Hypoallergenic number 07, that I got in a swap with Magda from Redhead Nails :) Really pretty bright sky blue. Yummy.

Flower water-free decals

Myslím, že aj ružičkám sa tento odtieň páčil viac :) Zrazu z nich neboli len ružové fľaky, ale objavili sa všetky detaily.


I think with this one the roses look much better :) They are not only blobs of pink color but fully detailed flowers.

Flower water-free decals

Moje nechty zrazu vyzerali ako porcelánové kvetinové šáločky so zlatým okrajom. Teraz ľutujem, že som ho tam vlastne nenamaľovala :D


And suddenly my nails looked like porcelain cups with gold rim. Now I totally regret that I didn't painted it there :D

Flower water-free decals

Nálepky ma však trochu sklamali. Napriek tomu, že by mali byť ako vodolepky, po čase predsa len začali z laku vytŕčať. Bolo však príjemné mať na nechtoch niečo tak milé a nežné ako ružové kvietky :) Hlavne teraz na jar... :)

But I must admit that these decals disappointed me in the end. Even though I was said that they are like waterdecals, as I was wearing them they started to poke out of the polish. But it was nice to wear something cute and delicate like these pink flowers :) Because it's spring and everything is blooming as well... :)




7 komentárov :

  1. Ta druhá varianta s modrými nebíčkovými nehtíky se mi líbí víc :), ten modrý odstín je krásný.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka, to ma teší :) Aj mne sa tá modrá páči viac. Modrý Bell dosť prekvapil. Vo fľaštičke vyzeral "obyčajnejšie" :)

      Odstrániť
  2. Obe manikúry sa mi veľmi páčia. Okolo tej predajne chodím dosť často, tak tam nakuknem ešte raz. Prvý raz ma tam nič nezaujalo :-) Tak vďaka za inšpiráciu. Ten zelený lak je úžasný :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Ľubka :) Nedávno ju otvárali a ešte tam toho nemali veľa. Ja som išla na China Glaze laky a tiež som odišla s dlhým nosom :/ Snáď im pribudne niečo zaujímavé :) O zelenom Corazóne musím len súhlasiť. Nedalo sa mi ho nenafotiť napriek tomu, že táto mani veľmi nevyšla :D

      Odstrániť
    2. Áno, ja som tam vošla na druhý deň keď otvorili a nikoho tam nebolo a nič ma nezaujalo, čo je fakt čudné... A tá zelená manikúra je veľmi pekná. Obe. :-) Ešte keď môžem, ja s nálepkami neviem veľmi robiť, často mi odstávajú, tak ani nebudem pokúšať :-)

      Odstrániť
  3. Mně se ta první kombinace moc líbí, protože to vypadá úplně jako květiny v trávě. Ale chápu, ten pocit mám bohužel až moc často, že v představách to vypadalo přece jinak, sakra ! :D
    Jinak, taky jsem ty své nedávno vyzkoušela, ale jen taková rychlovka do práce, takže nic k focení. Mám kočky, jak jsem na IG zmiňovala a druhý den některé ztratily ocásky, některé packy..:)) Vyzkouším ale ještě jednou a lépe a uvidíme. Ale je teda pravda, že jsou ultra tenké - několik jsem si jich během aplikace potrhala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Romči, ty mi úplne rozumieš. Presne ten efekt "kvety v tráve" som sa snažila dosiahnuť. No Nymph je príliš výrazný so veštkými tými holo úlomkami :D Nálepky sú fakt jemnučké. Tieto kvetinky sú dosť kompaktné (väčšinou z nich nich netrčí) a tak sa mi ich nepodarilo veľmi poničiť. Samozrejme, našli sa nejakí odpadlíci :D Škoda toho krútenia pod top coatom a vytŕčania. Inak by boli super...

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...