China Glaze - Moonlight The Night

Dnes mám pre vás jednu rýchlovku. Ale nie len tak hocijakú... Krásnu! :)

China Glaze - Moonlight The Night

Dnes mám pre vás jednu rýchlovku. Ale nie len tak hocijakú... Krásnu! :)
Hviezov tohto článku je totiž iridiscentný glitrový šupináč Moonlight The Night (MTN) z tohtoročnej jarnej kolekcie China Glaze House of Color. Celá kolekcia bola podľa mňa veľmi vydarená a páčili sa mi z nej mnohé kúsky a už som ich mala nahádzané v mojom Naillandovom košíku. Veľmi sa mi napríklad páčil aj Come Rain Or Shine, Shut The Front Door, či Let's Chalk About It. No potom som zistila, že väčšinu nutne nepotrebujem :D



Today I have for you just a quickie. But not just another... A beautiful one! :) The star of this post is gorgeous glitter polish Moonlight The Night from China Glaze's spring collection House of Color. I think that whole collection is really nice and I wanted many polishes from this one. I've already had them in my Nailland shopping cart. For example Come Rain Or Shine, Shut The Front Door or Let's Chalk About It. Then I realized that I don't need them that much :D


China Glaze - Moonlight The Night

Až na Moonlight The Night. Nie že by som v zbierke nemala zopár iridiscentných glitrových lakov, ale ani jeden nie je modrý.


But I really needed Moonlight The Night. I have few iridescent glitter polishes in my stash but any of those is blue.

China Glaze - Moonlight The Night

Vo fľaštičke vyzerá neskutočne magicky. Ako šupiny na cvhoste morskej víly. Alebo ako drobné svetlušky v čarovnom lese ;)


It is absolutely magical in the bottle. Like a scales on mermaid's tail. Or like tiny fireflies in enchanted forest ;)

China Glaze - Moonlight The Night

Lakovať ho na čierny základ by bola klasika (ktorú však ešte chcem niekedy vyskúšať). Mnohé nail blogerky ho naopak navrstvili na svetlý základ a ja som tiež neodolala.


I knew it will look awesome over black base (I will prove it in some future post). But many bloggers decided to use it on top of light polish and I couldn't resist to do the same thing.

China Glaze - Moonlight The Night

Ako podklad som zvolila oblúbený biely lak od Essence Wild White Ways, z ktorého som minula už snáď päť fľaštičiek :)


As a base I picked my fave white nail polish from Essence Wild White Ways - I have like the fifth bottle of this one :)

China Glaze - Moonlight The Night

Glitríky sú priehľadné, tvorené rovnakým materiálom ako fólia, ktorú som vám ukázala v tomto článku :) Farbu menia podľa toho, na aký lak ich naaplikujete, ale aj podľa toho, pod akým uhlom na ne dopadá svetlo.


The glitter particles are made of the same material like the foil that I used to create my shattered nails from this post :) They change the their color depending on the base you put them over but also according the direction of light.

China Glaze - Moonlight The Night

Uchmatli ste si aj vy z tejto jarnej kolekcie nejaký pekný kúsok? A ako sa vám pozdáva tento? :)


Did you buy some lovelies from this spring collection? And what do you think about this one? :)




5 komentárov :

  1. I'm not a fan of glitter top coats. However this one looks really nice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten je úplně wow :-O ♥ Mně se hrozně líbí přirovnání k světluškám v magickém lese, to jsi vystihla naprosto přesně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to naozaj krásny kúsok, ktorý sa oplatí mať v zbierke :) Jeden z najkrajších trbličov, čo mám v zbierke :) Som zvedavá, ako bude vyzerať na tmavšom podklade... Musím vyskúšať ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...