NYC 269 Hudson Breeze

Tento lak som si všimla len nedávno.

NYC 269 Hudson Breeze

Tento lak som si všimla len nedávno.
Musel pribudnúť do stálej kolekcie posledný mesiac (aspoň tu v Trenčíne). Nejaké tie laky od NYC už mám a som s nimi veľmi spokojná, preto som neváhala ani pri tomto krásavcovi.

Hudson Breeze je krásny, elektricky modrý krémový lak. Neobsahuje žiadne "efektíky". Ani ich netreba. Nič mu už nemôže pridať na kráse. Lakovalo sa mi s ním úplne bezproblémovo. Na fotkách mám nalakované dve vrstvy, ktoré sú úplne dostačujúce. Schol pomerne rýchlo, čo je fajn. Jediné, čo ma prekvapilo, že smrdí inak ako všetky ostatné laky. Asi nejaké špeci zloženie, keď sľubujú 10 dňovú výdrž.

Už dávnejšie som si všimla, že mám veľa modrých lakov. Akosi nevedomky syslím. Ste na tom podobne s modrými lakmi alebo túto farbu veľmi nepreferujete?

I noticed this polish only recently. It must be added into collection this month or so (at least here in Trenčín). I already have some polishes from NYC and I really like them, so I bought this handsome too.

Hudson Breeze is beautiful, electric blue creme polish. No "effects" there. This one doesn't need that. Nothing can't make it more lovely. Painting was easy peasy. On photos I wear two coats, which are just enough. It dries pretty quickly. Only thing that surprised me is the smell. Maybe there is some special ingredient if they promise it will last for 10 days.

I realized that I have a many blue polishes. I kind of unconsciously collect them. Do you like blue polishes too or it is not your cup of tea?

NYC 269 Hudson Breeze

NYC 269 Hudson Breeze




2 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...