Essence Road Trip 04 My Sweet Escape

Dnes vám prinášam recenziu a ukážku termálneho laku z novej limitky od Essence Road Trip 04 My Sweet Escape.

Essence Road Trip 04 My Sweet Escape

Dnes vám prinášam recenziu a ukážku termálneho laku z novej limitky od Essence Road Trip 04 My Sweet Escape.
Pôvodne som chcela napísať, že nič iné ma už nezaujalo, ale keď som videla fotky laku I don't care! I love it! asi si zadovážim aj ten... :D

My Sweet Escape je lak, ktorý sa mení podľa teploty rúk/ okolia. V teple má bledo oranžovú farbu, v chlade tmavšiu béžovú. Táto krémovka sa lakovala obstojne no napriek tomu som sa nevyhla aplikácii troch vrstiev. Dve sa mi zdali málo na peknú rovnomernú farbu. Po nanesení nadlaku som začala skúšať, či funguje. Myslela som, že farebná zmena bude ťažko badateľná, no prekvapil ma. Rozdiel bol ozaj vidno. Na prvej fotke som strčila ruku do najstudenšej vody aká nám tečie. Lak sa okamžite zmenil a tento efekt aj celkom dlho vydržal (aj keď asi najmä kvôli mojim studeným paprčkám :D ). Na ďalšej fotke je druhá ruka a pretože bolo teplo, nemusela som sa máčať. Musím povedať, že lak sa mi veľmi páči. Obe farebné variácie sú pekné a mať "dva" laky v jednom je výhodné :)

Today I have for you review and swatches of thermal polish from last Essence's limited edition Road Trip 04 My Sweet Escape. Initially I wanted to write that nothing else from this LE interested me, but when I saw pictures of I don't care! I love it! I think I will go and get it too :D

My Sweet Escape is polish, that swith it's color according to temperature of hands and surroundings. When it's warm it has light orange color and in cold it's darker beige. The application of this creme polish was fairly easy, but I still had to paint three layers. Two seemed to me not enough for even color. After a layer of top coat I started experimenting. I thought that color shift will be barely noticable but I was surprised. The difference is obvious. Before I took the first photo I dipped my hand into the coldest water from tap. The polish changed immediately and this effect lasted quite long (probably because my hands were cold too :D). On the second photo is my other hand and because it was warm weather I didn't have to use water. I have to say that I really like this polish. Both color variations are pretty and to have two polishes in one is just great :)

Essence Road Trip 04 My Sweet Escape

Essence Road Trip 04 My Sweet Escape

Pre porovnanie obe verzie naraz - teplá a studená verzia a malá fotomontáž :)

For comparison both versions at once - warm and cool version and little photomontage :)

Essence Road Trip 04 My Sweet Escape

Veľmi ma mrzí, že sa ku nám nedostanú všetky limitky Essence a Catrice. Neviem, aký je v tom problém, ale nemyslím, že by sa nepredali. Keď to ide v Česku a v iných okolitých krajinách, prečo nie u nás... Meh. Snáď sa to raz podarí.

Páči sa vám lak? Kúpili ste si niečo z tejto kolekcie?

I am really sad that we can't have all limited editions from Essence and Catrice. I don't know where is problem, but I don't think that they wouldn't be albe to be sold. When it's possible in Czech and other neighbouring countries, why not here... Meh. Hopefully sometimes...

Do you like this thermal polish? Have you bought something from this collection?




8 komentárov :

  1. K této limitce se už asi ani nedostanu, ale tento lak vypadá rozhodně zajímavě. Snad budu mít štěstí jindy a nějaký podobný lak si také pořídím. Žádný s takovýmto efektem doma totiž nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám jeden z obchodu "všetko za 1 €"... najskôr som váhala, či ho kúpiť, no nakoniec som rada. Snáď sa ešte termálne laky objavia. Ak nie tak myslím, že Born Pretty Store nejaké má :)

      Odstrániť
  2. Mne sa teda veľmi páči, už som ho mala dvakrát nalakovaný, raz samostatne, raz ako podklad nail artu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. laky Essence zboznujem sama ich vlastnim dost vela a nakupujem uz nejaky ten piatok, ale z konkretne z tohto laku som bola dost sklamana...velmi som ocenila efekt meniacej sa farby podla teploty a cudujem sa, preco essence nepridaju viac lakov s tymto efektom (viem, ze nejake boli, ale zda sa mi ze na SR neboli dostupne) a to co ma sklamalo, bol odtien oboch farieb, ci uz tej pri studenej alebo teplej teplote, proste lak sa mi zdal velmi nevyrazny a to praveze vlastnim dost podobnych nude, peach odtienov , nakoniec som ho dala sesternici

    a aby nebolo divne, ze komentujem skoro 2 roky stary post, tak len dnes som nasla tvoj blog a prechadzma rozne prispevky a velmi sa mi paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež začnem od konca :) Ďakujem za milý komentár, som veľmi rada, že sa ti u mňa páči :) Musím s tebou súhlasiť, že ten efekt nie je veľmi výrazný a teraz ma už veľmi neberie. No vtedy to bolo niečo nové a nezvyčajné na drogérku tak som z neho bola patrične unesená :) Tiež ma vždy jeduje, keď vidím, aké kolekcie má Essence a Catrice v zahraničí :/

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...